Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

751
-Zelfmoord Stevaert, laffe daad, dus zal wel waarheid achter zitten
++Ontdekken van *iets* dus gratis kijken naar TWD S5 en nieuwe films met subtitles graaf
-Wel illegaal maar oké dan moeten ze het maar niet maken, zo'n eerlijk persoon ben ik nu ook niet
+Zwartrijden op bus, moet sowieso gratis zijn vind ik
+Weer
...

Edit Kolm: Info over illegale dingen verspreiden is hier niet toegestaan net zoals aanzetten tot illegaal downloaden/viewen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

759
RoyVdW wrote:-Zelfmoord Stevaert, laffe daad, dus zal wel waarheid achter zitten
++Ontdekken van *iets* dus gratis kijken naar TWD S5 en nieuwe films met subtitles graaf
-Wel illegaal maar oké dan moeten ze het maar niet maken, zo'n eerlijk persoon ben ik nu ook niet
+Zwartrijden op bus, moet sowieso gratis zijn vind ik
+Weer
...

Edit Kolm: Info over illegale dingen verspreiden is hier niet toegestaan net zoals aanzetten tot illegaal downloaden/viewen.
daar moet je mee opletten Roy, dat is veel mensen hun eerste reactie maar bewezen is het nog niet. Het is mss in zekere zin laf maar ik vind het in de eerste plaats jammer, ook als ie schuldig zou blijken.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

760
UseYourIllusion wrote:--- "En wat ga je doen deze vakantie?"
" Studeren. Tis blok, remember."
"Ah oei ja das juist, ik was da vergeten, sorry!"
En meer van die gesprekken. Na een aantal keer wordt het vermoeiend :P
Haha, ik mis dat toch eigenlijk al een beetje. In de blok kon je nog wat op je gemakje thuis zijn en gamepauzes nemen. :lol: Nu werk ik, en dan zijn gamepauzes toch iets minder evident!

+++ Gisteren tijdens de lunchpauze op een terrasje in Leuven gaan zitten, dat deed deugd, lekker warm!
+++ Interessant onderzoekje bezig, een tooltje aan het maken. En het lijkt al te werken! Nu nog verbeteren. xD
+++ Vanavond weer training met mijn team in Final Fantasy XIV. We zitten aan het laatste (en moeilijkste) gevecht. Maandag zijn we toch al van fase 3 naar fase 3.5 geraakt... Maar de 4de fase zou pas echt hel zijn! D: Stoute Bahamut!
-/+ Off to work. Hopelijk gaat het weer vlot vooruit vandaag!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

761
--- Je neemt een dafalgan vanwege de geneugten van het vrouw zijn, de pijnstiller begint te werken en een uur laten krijg je hoofdpijn, hier klopt iets niet...
--- Het moet hier eens gedaan zijn met dat gezaag over de dood van Stevaert, de man had familie en vrienden die nu alleen en met veel pijn achterblijven, een beetje respect voor die mensen zo kort na de gebeurtenissen!
+++ Onder de indruk van de kracht van studenten, decaan van de VUB afgezet na uitspraken over verkrachting, sterke vrouw die haar getuigenis deed!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

762
W.O.L.F. wrote:--- Je neemt een dafalgan vanwege de geneugten van het vrouw zijn, de pijnstiller begint te werken en een uur laten krijg je hoofdpijn, hier klopt iets niet...
Zo hard lopen zagen dat je er zelf last van had? :p

+++ Vandaag verder doen aan palletlamp projectje :)
+++ Hopelijk vandaag gedaan ermee
+++ hopelijk nog tijd om aan 2e projectje te beginnen
--- moet vrijdag wanneer het 20° is tot 21u op het werk zijn :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

764
Elexus wrote:++ vakantiewerk voor in de zomervakantie gevonden en 't is beter dan mijn plan B (verkoop)
Wat ist?


--- Verdomme, ik slaap slecht zonder reden...
--- Laptop delen vandaag... ===> 2 dagen na elkaar maar 15 minuten op de laptop...
--- Vandaag herhaling van gisteren...
--- Ouders die altijd bezig zijn tegen mij te zeggen "opruimen" als ik niet aan de laptop zit...
--- Vadertje die de laatste 10min van gisteren moest verprutsen...
+++ Nieuwe Deus Ex (had de eerste zomaar gekocht, en beviel mij, dus best enthousiast voor deze).
--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Nog 37 dagen
+++ Nog 64 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

765
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:++ vakantiewerk voor in de zomervakantie gevonden en 't is beter dan mijn plan B (verkoop)
Wat ist?
Magazijnwerk bij Katoen Natie.

Ot:

++ drukke, maar plezante dag gehad
-- onbeschofte mensen soms op de baan
++ wss eens naar een Friday Night Magic evenement gaan (of hoe noemen ze dat :p)
-- geen schoolwerk verricht vandaag, blegh
Image
cron