Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2356
Leen wrote:+++ Leuk om van jullie te lezen! :cool:
--- Morgen drie examens surveilleren van de KUL, oh joy, oh joy... Da's zo ontzettend saai. En die mensen lijden zo hard achter hun papiertjes! : O
+++ Gelukkig ben ik daar vana...
--- ... Ah nee, ik wil vanaf volgend semester weer vakken beginnen volgen en afleggen. :| (Orthopedagogie, it is!)
Wacht maar tot je thesissen moet nalezen :p
Je weet dat je altijd welkom bent ivm ortho eh :)
Captain Witwicky wrote:Een deliberatie of euhm...je niet meer toelaten het af te leggen, misschien...
Ik denk dat ik daar gewoon nog niet over nadenken, ik heb nog 2 kansen hierna eh...
ShAmPi wrote:+++ zaterdag BBQ bij Jimmy om net voor we vertrekken naar huis te horen dat mijn zus bevallen is.
+++ dus nog kindje gaan bezoeken
+++ dinsdag bij de zus geweest om bij Laura te gaan.
+++ veel jupiler attributen gekregen als cado omdat ik peter ben van Laura :D
Proficiat! Laura is een mooie naam! Beter dan alle gekke namen die kinderen tegenwoordig kregen (een aparte naam verlaagd uw jobkansen omdat uw cv enzo minder serieus genomen wordt, uiteraard is het niet zo dat je geen werk vindt, het is gewoon net iets makkelijker met een klassiekere naam).
wrecker-of-gear wrote:------- hamstring gescheurd , pijn vervloekt zo'n pijn
Ik heb geen idee wat dat is, maar het klinkt verdomd pijnlijk!

--- Mijn moeder, ongelofelijk...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2358
W.O.L.F. wrote:
wrecker-of-gear wrote:------- hamstring gescheurd , pijn vervloekt zo'n pijn
Ik heb geen idee wat dat is, maar het klinkt verdomd pijnlijk!.
Hamstrings liggen net onder uw gat, aan de achterkant van uw bovenbeen. de pezen van uw hamstrings kunt ge voelen aan de achterkant van de knie. Ze zorgen ervoor dat ge onder andere uw benen kunt heffen :) Bij voetballers zijn de hamstrings korter dan bij niet-voetballers.

+++ volgende week zondag voor twee weken op verlof, 't werd tijd!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2359
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:-- stress stress stress
+++ elexus is de besteeeeuuuh!!! :-)

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
match gezien Cois ? gene vette hé :smug:
ja ik was aanwezig. en wa verwacht je, tis david tegen goliath en brugge mist dan nog es 6 belangrijke pionnen (simons, gedoz, izquierdo, meunier, refaelov, mechele).

en btw stress is voor totaal iets anders dak nie te veel ga uitwijden of ik spoil een beetje teveel voor iemand :p
Last edited by fsterchele23 on 27 Aug 2015 18:23, edited 1 time in total.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2361
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:-- stress stress stress
+++ elexus is de besteeeeuuuh!!! :-)

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
match gezien Cois ? gene vette hé :smug:
ja ik was aanwezig. en wa verwacht je, tis david tegen goliath en brugge mist dan nog es 6 belangrijke pionnen (simons, gedoz, izquierdo, meunier, refaelov, mechele).

en btw stress is voor totaal iets anders dak nie te veel ga uitwijden of ik spoil een beetje teveel voor iemand :p
er is altijd nog Europaleague vriend! ^^

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2362
Ligeiro wrote:
fsterchele23 wrote:
Gamefreak wrote:[ stress stress stress
+++ elexus is de besteeeeuuuh!!! :-)

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
match gezien Cois ? gene vette hé :smug:
ja ik was aanwezig. en wa verwacht je, tis david tegen goliath en brugge mist dan nog es 6 belangrijke pionnen (simons, gedoz, izquierdo, meunier, refaelov, mechele).

en btw stress is voor totaal iets anders dak nie te veel ga uitwijden of ik spoil een beetje teveel voor iemand :p
er is altijd nog Europaleague vriend! ^^[/quote]
drm dak voor match geen stress had zie :p
een mooi ploeg om te zien om dan in europa league mss zoals vorig jaar een mooie prestatie te zetten (overwinteren zou leuk zijn)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2363
Sora_Lizard wrote:
Sterkte en beterschap!
Bedankt 't gaat al veel beter ( veeeeeeel ijs op m'n hamstrings)
Ligeiro wrote:
Hamstrings liggen net onder uw gat, aan de achterkant van uw bovenbeen. de pezen van uw hamstrings kunt ge voelen aan de achterkant van de knie. Ze zorgen ervoor dat ge onder andere uw benen kunt heffen :) Bij voetballers zijn de hamstrings korter dan bij niet-voetballers.
Idd zoiets al was het bij mij na het oppikken van teakwondo / hapkido ( 11 jaar geleden gestopt) ... Jaaaaaa we zijn geen 23 jaar meer he , en soms vergeet ik dat ;(

ps
Attachments
hamstring
hamstring
download (15).jpg (5.96 KiB) Viewed 406 times

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2365
W.O.L.F. wrote:
Captain Witwicky wrote:Een deliberatie of euhm...je niet meer toelaten het af te leggen, misschien...
Ik denk dat ik daar gewoon nog niet over nadenken, ik heb nog 2 kansen hierna eh....
Das inderdaad toekomstmuziek :cool:


--- Natuurlijk! Als ik plan om veel te doen en vroeg in mijn bed ervoor te gaan, slaap ik slecht!
--- Job moet mij contacteren, maar laat niks van zich horen, helpt ook niet als tot 2x toe, mijn mails niet aankomen omdat ze er niet zijn, telkens doorverwezen...
--- Dat verdomd warme weer, gisteren was veel beter...
--- Tis druk overal...
+++ Om Onechanbara geweest + artbook, en om 3 films voor aanvaardbare prijzen, en om 2 hemden...
+++ Hawaii 5 O daarna gezien, lekker ontspannend dus
+++ Vanavond spaghetti

--- Ik moet nog DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+/- Nog 6 dagen voor de release van Mad Max - game met niet zo goede pre-orders
+++ Nog 40 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 67 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2367
--- Urgh, ik wou lang slapen, word ik toch wel vroeg wakker en kan ik niet meer in slaap vallen...plus koppijn!
--- Gisteren was weer efkes verschrikkelijk bij het douchen door mijn vader, en dat na zo'n ontspannende Hawaii 5 O sessie...
+ Daarna ging alles terug kalmer
+++ Drive, de meest mannelijke romantische film die er is
+ Eindelijk nieuws over de job
--- Weer warm weer...
+ Kalme ochtend
+++ Artbook Onechanbara
--- Planning van vandaag zal ook niet doorgaan, o.a. dus niet Dead Space 2 uitspelen...

--- Ik moet nog DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+/- Nog 5 dagen voor de release van Mad Max - game met niet zo goede pre-orders
+++ Nog 39 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 66 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2368
ShAmPi wrote:+++ Jupiler BBQ Tafel gewonnen!
Ik durf het bijna niet te vragen maar hoeveel jupiler drink jij in een (zomer)maand? Want je had ook al dat bbqvat, dat was jij toch eh?
Elexus wrote:+++++++ De Crunchyroll app is EINDELIJK beschikbaar in Europa! :D
En die app gaat over?

+++ Leuke dag gehad gisteren met een ASF studente uit Maleisië, haar Engels is echt zot (al kan de uitspraak beter, haar moedertaal is Chinees)
+++ Vandaag samen naar de bib
--- Mijn favoriete persoon in de hele wereld moet nog studeren voor een examen maandag :(
cron