Re: 'It's all about the drinks'-topic

271
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Oeps haha. Ik ken niets van fruitsap of frisdrank :-D
Nu is het wel bier dat ze gedronken heeft ;)
Image
Zelf heb ik deze gedronken:
Image
Lekker bier, toch helemaal zoals ik verwacht had. Fruitige geur en smaak, afdronk gaat van licht zoet naar bitter :)
Die pecheresse is echt mijn favoriet, mmmm :)

En de keizer karel is echt super mooi, je ziet het een beetje op de foto, maar het is echt heel mooi diep-rood :)

Re: 'It's all about the drinks'-topic

273
met0t0 wrote:Het was dringend tijd voor nog eens een nieuw bier, dus heb ik vandaag de Achel Blond gedronken :)
Image
Lekker bier! Heel zacht, mooi te onderscheiden smaken. Lichtzoet in het begin, varieert naar lichte bitterheid in de afdronk. Heel mooi in evenwicht, deze ga ik zeker nog kopen :)
Die vond ik ook heel lekker :)
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

275
gamerke1992 wrote:Gisteren mijn laatste orval gedronken. Ik had het verdient na het examen :p Een vriend heeft trouwens deze week een examen over bier haha :lol: (industrieel ingenieur)
Image
Ik moet dringend nog eens in de bierwinkel gaan kijken voor Orval, ze hebben het niet al te vaak. Vandaag was ik in de buurt, maar had ik niet genoeg tijd :(
Gaat ge er niet eens een paar kopen en langer bewaren?

Examen over bier? Oeioei, ik zou dat niet willen studeren :p
Brouwen interesseert mij niet zoveel, ik drink het liever :P

Re: 'It's all about the drinks'-topic

276
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Gisteren mijn laatste orval gedronken. Ik had het verdient na het examen
Image
Een vriend heeft trouwens deze week een examen over bier haha
Image
(industrieel ingenieur)
Image
Ik moet dringend nog eens in de bierwinkel gaan kijken voor Orval, ze hebben het niet al te vaak. Vandaag was ik in de buurt, maar had ik niet genoeg tijd :(
Gaat ge er niet eens een paar kopen en langer bewaren?

Examen over bier? Oeioei, ik zou dat niet willen studeren
Image

Brouwen interesseert mij niet zoveel, ik drink het liever
Image
Binnen een kleine 3 maanden ga ik met mijn vriendin samenwonen, dus dan heb ik er de plaats voor en ga ik dat zeker doen :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

278
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Binnen een kleine 3 maanden ga ik met mijn vriendin samenwonen, dus dan heb ik er de plaats voor en ga ik dat zeker doen :)
Hopelijk hebt ge een goede kelder, dan kunt ge er een grote bierstock in onderbrengen
Image
Eerder een donkere zolder, al is het niet echt een zolder te noemen
Image
Maar plaats genoeg :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

280
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Eerder een donkere zolder, al is het niet echt een zolder te noemen :) Maar plaats genoeg :D
Maar een zolder is veel slechter dan een kelder om bier te bewaren
Image

Ach ja, plaats is ook al iets
Image
Ja ik weet het, maarja ik moet roeien met de riemen die ik heb hé ;) de zolder is donker en koel, want het is echt een aparte ruimte zonder ramen en beton muur en vloer. Als je er in staat en de deur sluit lijkt het een kelder.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: 'It's all about the drinks'-topic

281
gamerke1992 wrote:Ja ik weet het, maarja ik moet roeien met de riemen die ik heb hé ;) de zolder is donker en koel, want het is echt een aparte ruimte zonder ramen en beton muur en vloer. Als je er in staat en de deur sluit lijkt het een kelder.
Speciale zolder, maar het klinkt dan wel goed om bier te bewaren :p

Re: 'It's all about the drinks'-topic

282
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Ja ik weet het, maarja ik moet roeien met de riemen die ik heb hé ;) de zolder is donker en koel, want het is echt een aparte ruimte zonder ramen en beton muur en vloer. Als je er in staat en de deur sluit lijkt het een kelder.
Speciale zolder, maar het klinkt dan wel goed om bier te bewaren
Image
Ja het is niet echt een zolder, ik noem het gewoon zo
Image
zie het eerder als een onderdeel van het 3de verdiep, waar ons ventilatiesysteem geïnstalleerd is ;) Voor het geluid van dat systeem is dat goed afgesloten, anders hoor je dat in heel het huis. Die ruimte opzich is nutteloos, maar het is de perfecte opbergruimte voor al dat lekkere bier :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image