Re: Vragentopic

47
Marty wrote:Heb het even getest en krijg na der tijd een melding van niet gemachtigd om die pagina te bezoeken.
Dat zeiden nog mensen op internet. De theorie van hun is dat ze de mails al verzonden hebben, maar dat de beta nog actief moet worden door de psn update.
Image

Re: Vragentopic

48
Ik heb vroeger wel eens een 'ongevraagde' beta-test gekregen. Ik weet ook dat er een aparte beta-site is van ps maar de link weet ik zo vanbuiten niet meer dus ik weet niet of die van jullie legit is. Als ik jullie ervaringen volg dan lijkt het van wel. :)
Image

Re: Vragentopic

49
Kolm wrote:Ik heb vroeger wel eens een 'ongevraagde' beta-test gekregen. Ik weet ook dat er een aparte beta-site is van ps maar de link weet ik zo vanbuiten niet meer dus ik weet niet of die van jullie legit is. Als ik jullie ervaringen volg dan lijkt het van wel. :)
Ik heb het uitgeprobeerd en ik heb een voucher code gekregen. Dus de beta is nu aan het downloaden :)

Btw misschien belachelijke vraag, maar krijg je in een beta ook trophies? Ik vroeg mij dat plots af :p
Image

Re: Vragentopic

51
FGras wrote:Hoe schrijf je je uit bij de katholieke kerk?
Ik zou om te beginnen langsgaan bij de kerk waar ge gedoopt zijt. Hopelijk is dat niet te moeilijk (doordat ge er nu verder weg van woont ofzo). Daar zou de lokale pastoor u wel meer uitleg kunnen geven volgens mij. Anders zou ik naar het dichtst bijzijnde bisdom gaan.

Re: Vragentopic

54
Kolm wrote:
dividedx11 wrote:
Sniper_at_w0rk wrote:Langs een kant is het hilarisch, maar langs de andere kant is het wel bedroevend hoe slecht hun support is :L:
Dat kun je wel zeggen :evil:
Als ik Gamefreak zijn verhaal hoor met zijn xbone dan is het daar nog erger gesteld blijkbaar. Na zoveel weken nog altijd geen oplossing geloof ik :(
en het is ook niet opgelost, ik heb gewoon een nieuw account aangemaakt. Ik had die mannen nog wat dingen gevraagd maar ze doen de moeite al niet meer om me te antwoorden, en ik had nog wel men beste Engels bovengehaald... ahum :q:

Re: Vragentopic

55
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:Ik heb vroeger wel eens een 'ongevraagde' beta-test gekregen. Ik weet ook dat er een aparte beta-site is van ps maar de link weet ik zo vanbuiten niet meer dus ik weet niet of die van jullie legit is. Als ik jullie ervaringen volg dan lijkt het van wel. :)
Ik heb het uitgeprobeerd en ik heb een voucher code gekregen. Dus de beta is nu aan het downloaden :)

Btw misschien belachelijke vraag, maar krijg je in een beta ook trophies? Ik vroeg mij dat plots af :p
Zojuist weer geprobeerd en krijg de zelfde melding dat ik geen toegang heb tot die site.
Image
Geen planetside 2 beta voor mij dus
Image

Re: Vragentopic

56
Marty wrote:
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:Ik heb vroeger wel eens een 'ongevraagde' beta-test gekregen. Ik weet ook dat er een aparte beta-site is van ps maar de link weet ik zo vanbuiten niet meer dus ik weet niet of die van jullie legit is. Als ik jullie ervaringen volg dan lijkt het van wel. :)
Ik heb het uitgeprobeerd en ik heb een voucher code gekregen. Dus de beta is nu aan het downloaden :)

Btw misschien belachelijke vraag, maar krijg je in een beta ook trophies? Ik vroeg mij dat plots af :p
Zojuist weer geprobeerd en krijg de zelfde melding dat ik geen toegang heb tot die site.
Image
Geen planetside 2 beta voor mij dus
Sony heeft aangegeven dat uiteindelijk iedereen hun code krijgt en dat ze er aan werken (las ik op een IGN forum). Zo niet kan je altijd een mailtje sturen?
Image

Re: Vragentopic

57
RoyVdW wrote:Uitschrijven bij de kerk? Wat houd dat in nog nooit van gehoord? Wat is het nut? Ben nu wel curieus.
Gewoon ervoor zorgen dat ge officieel niet meer geregistreerd staat als bv. christen. Aangezien de overheid blijkbaar religieuze instaties subsidieert adhv het aantal leden, en veel mensen tegenwoordig zonder dat ze het weten en/of willen ingeschreven staan als christen, kunnen ze zich beter "uitschrijven".

Re: Vragentopic

58
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Uitschrijven bij de kerk? Wat houd dat in nog nooit van gehoord? Wat is het nut? Ben nu wel curieus.
Gewoon ervoor zorgen dat ge officieel niet meer geregistreerd staat als bv. christen. Aangezien de overheid blijkbaar religieuze instaties subsidieert adhv het aantal leden, en veel mensen tegenwoordig zonder dat ze het weten en/of willen ingeschreven staan als christen, kunnen ze zich beter "uitschrijven".
Snap dat niet. Heb mij nooit ingeschreven dus hoe kan ik het weten? Ben wel gedoopt dus mss is dat dan automatisch? Begrijp het nut ook niet van dopen en als baby besef je er toch niets van.
Image

Re: Vragentopic

59
RoyVdW wrote:
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Uitschrijven bij de kerk? Wat houd dat in nog nooit van gehoord? Wat is het nut? Ben nu wel curieus.
Gewoon ervoor zorgen dat ge officieel niet meer geregistreerd staat als bv. christen. Aangezien de overheid blijkbaar religieuze instaties subsidieert adhv het aantal leden, en veel mensen tegenwoordig zonder dat ze het weten en/of willen ingeschreven staan als christen, kunnen ze zich beter "uitschrijven".
Snap dat niet. Heb mij nooit ingeschreven dus hoe kan ik het weten? Ben wel gedoopt dus mss is dat dan automatisch? Begrijp het nut ook niet van dopen en als baby besef je er toch niets van.
Ja, als je gedoopt bent sta je automatisch ingeschreven. Heb je nooit bericht gehad van je lokale kerk? Ze houden je namelijk wel goed in de gaten.