Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

136
Maxidomino wrote:
Grapjas wrote:Ik ben gisterenavond Avengers 1 en Avengers: Age of Ultron 3D bij kinepolis gaan kijken. I'm a total fanboy over these movies


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Was Age of Ultron goed? Want ik heb al veel negatieve kritiek gelezen.
Acteurs zeggen zelf dat ie bigger en better is maarja die moeten wel promoten eh. Op imdb krijgt ie 8.9 en ign gaf hem 8.6 dus gaat ie niet zo slecht zijn zeker.
Ik ga hem volgende week zeker gaan bekijken :smug:
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

138
Grapjas wrote:Ik ben gisterenavond Avengers 1 en Avengers: Age of Ultron 3D bij kinepolis gaan kijken. I'm a total fanboy over these movies


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
stoort het u als fanboy dan niet, dat Ultron eigenlijk feitelijk is uitgevonden door Hank Pym (AKA de eerste Ant-Man), en niet door Tony Stark?

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

141
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:The Nam of the Rose op school gezien: 4/10
Die hebben wij een paar jaar geleden ook gezien op school. We zaten wel altijd in een halve cinemazaal (auditorium) dus dan viel die film precies beter mee :)
Voor grotere evenementen hebben we ook een zaal groter dan een kinepolis zaal
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

142
Ligeiro wrote:
Grapjas wrote:Ik ben gisterenavond Avengers 1 en Avengers: Age of Ultron 3D bij kinepolis gaan kijken. I'm a total fanboy over these movies


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
stoort het u als fanboy dan niet, dat Ultron eigenlijk feitelijk is uitgevonden door Hank Pym (AKA de eerste Ant-Man), en niet door Tony Stark?
Nee, eigenlijk echt niet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

144
Grapjas wrote:
Ligeiro wrote:
Grapjas wrote:Ik ben gisterenavond Avengers 1 en Avengers: Age of Ultron 3D bij kinepolis gaan kijken. I'm a total fanboy over these movies


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
stoort het u als fanboy dan niet, dat Ultron eigenlijk feitelijk is uitgevonden door Hank Pym (AKA de eerste Ant-Man), en niet door Tony Stark?
Nee, eigenlijk echt niet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dan zijt ge geen echte fanboy :p

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

145
Ligeiro wrote:
Dan zijt ge geen echte fanboy :p
Toch wel hoor. Ik ben een fanboy van de films, veel minder van de strips.

Zo haten comic book readers ook de grote twist in Iron Man 3, terwijl die bij mij echt onverwachts en positief aankwam. Ook bij Age of Ultron stoorde ik mij niet aan de verandering, ook al wist ik dat die verandering erin ging zijn. Er Hank Pym nog inproppen om zo trouw mogelijk aan de strips te blijven zou de film helemaal van tempo en kwaliteit veranderen, want dan zou het gewoon veel te druk zijn.
Image