Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

106
NTGSruler wrote:Eerlijk gezegd begrijp ik zelf niet waarom ik deze serie altijd verwaarloosd heb. Als ik die laatste trailer nu zie met het overzicht van alle MGS games, ja das gewoon epic. Het is zeker erg aangezien ik wel stealth minded ben en dat soort genre van games leuk vind. Ben echt van plan binnenkort dit op te pakken. Maar eerst nog enkele games afwerken.
Het is natuurlijk wel nogal een aparte serie. Ja, het zijn fantastische stealthgames, maar ze hebben ook een nogal ingewikkeld verhaal, bij momenten absurde Japanse humor en bossfights die heel wat meer actie-gericht zijn. Dus het is wel te begrijpen waarom niet iedereen er warm voor loopt.

De hype groeit echt fel door al die goede reviews :p

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

109
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:Eerlijk gezegd begrijp ik zelf niet waarom ik deze serie altijd verwaarloosd heb. Als ik die laatste trailer nu zie met het overzicht van alle MGS games, ja das gewoon epic. Het is zeker erg aangezien ik wel stealth minded ben en dat soort genre van games leuk vind. Ben echt van plan binnenkort dit op te pakken. Maar eerst nog enkele games afwerken.
Het is natuurlijk wel nogal een aparte serie. Ja, het zijn fantastische stealthgames, maar ze hebben ook een nogal ingewikkeld verhaal, bij momenten absurde Japanse humor en bossfights die heel wat meer actie-gericht zijn. Dus het is wel te begrijpen waarom niet iedereen er warm voor loopt.

De hype groeit echt fel door al die goede reviews :p
Voila net een goede beoordeling waarom ik deze serie links heb laten liggen.
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

118
Ik heb ondertussen de "Dag 1 editie" (staat er echt stom op...) in huis :)
Opvallend: nergens op het doosje staat de naam Hideo Kojima. Zou het dan toch kunnen dat dit z'n laatste MGS-game bij Konami was?

Nu moet ik nog twee dagen studeren, maar maandag na mijn herexamen begin in onmiddellijk aan de game :)

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

119
met0t0 wrote:Ik heb ondertussen de "Dag 1 editie" (staat er echt stom op...) in huis :)
Opvallend: nergens op het doosje staat de naam Hideo Kojima. Zou het dan toch kunnen dat dit z'n laatste MGS-game bij Konami was?

Nu moet ik nog twee dagen studeren, maar maandag na mijn herexamen begin in onmiddellijk aan de game :)
Amai ik zou mij niet kunnen inhouden om het te spelen! En Kojima's naam staat honderden keren in het spel zelf.
Image
Image

Re: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

120
Maxidomino wrote:Amai ik zou mij niet kunnen inhouden om het te spelen! En Kojima's naam staat honderden keren in het spel zelf.
Image
Ik kan mij wel inhouden om het te spelen, want ik zou het nooit op mijn gemak kunnen spelen terwijl ik weet dat ik eigenlijk moet studeren :p
En ja, het zou erg zijn mocht zijn naam nergens in de game staan.