Re: PlayStation Plus

526
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote: Het is inderdaad enkel voor het online gamen. En er zijn zelfs games die het niet vereisen zoals Final Fantasy XIV (betaal je al subscription dacht ik). Echt een lijstje ervan kan ik niet vinden maar ze verwijzen vooral naar MMO's en free to play games zoals Warframe.
Leuk om te weten :) Het zou ook dom zijn van sony om alle online diensten zoals een vriendenlijst te blokkeren voor niet-ps plus gebruikers.
Wist jij dat niet? Dat is hetzelfde als bij PS3 toen was dat ook optioneel. PS+ is in principe overbodig als je niet online gaat tenzij je die 'gratis' games mee wilt. Die kortingen (10% meestal) brengen toch niet op.
Voor ps3 wist ik dat, maar voor ps4 was ik niet zeker. Ik heb ondertussen echt al heel lang ps+ :p
Image

Re: PlayStation Plus

528
RoyVdW wrote:Wat is het verdict voor de games van deze maand? Iemand al iets gespeeld? Heb even gekeken op app maar ken geen enkele.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Super Meat Boy is leuk voor 10 minuten per keer, de rest interesseert mij niet.

Re: PlayStation Plus

530
Tjeefkeuh wrote:
RoyVdW wrote:Wat is het verdict voor de games van deze maand? Iemand al iets gespeeld? Heb even gekeken op app maar ken geen enkele.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Super Meat Boy is leuk voor 10 minuten per keer, de rest interesseert mij niet.
Heb ik ook. Hoewel ik super meat boy al voor de pc heb, is het leuk om het ook een keer op de ps4 te spelen.
Unmechanical heb ik eventjes gespeeld en vond er al snel niks aan en broken age vond ik in het begin wel leuk, maar op een gegeven moment vond ik het saai worden.
Image

Re: PlayStation Plus

532
de complete ps+ games voor november:

The Walking Dead: Season 2, PS4
Magicka 2, PS4
Mass Effect 2, PS3
Beyond Good & Evil, PS3
Dragon Fin Soup, PS4, PS Vita (PS3 Cross-Buy when available)
Invizimals, PS Vita

Dragon Fin Soup lijkt me wel interesant
Rest van de games heb ik al afgezien van Invizimals
Image

Re: PlayStation Plus

538
Best een deftige update zou ik zeggen. Wel beetje dwaas dat Invizimals een PSP spel is, waarom dan niet gewoon de Vita game erop zetten. :p

Mass Effect 2 heb ik en uitgespeeld, maar zeker een must play voor diegenen die hem nog niet hebben gespeeld.

Walking Dead S2 had ik al gespeeld, ook tof voor diegenen die het nog niet hebben.

Dragon Fin lijkt me interessant maar geen idee of het wat voor mij is.

Magicka 2 wou ik oorspronkelijk halen op release, dus wel een meevaller.

Beyond Good and Evil heeft in de sale letterlijk in mijn winkelkarretje gezeten maar dan toch niet gedaan, heel content met deze. :D

Al bij al dus een goede maand. :cool:
Image

Re: PlayStation Plus

539
En nog zijn er mensen die klagen (heb het niet over deze community), de mensen zijn ook nooit tevreden... Ik alvast wel, ookal heb ik TWD al
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image