Groot gelijk!!gamerke1992 wrote:
Ja idd. Al mag de sneeuw in het echte leven wel wat wegblijven
Re: PlayStation Plus
588Mail aangehad van Sony dat mijn abo deze maand afloopt zonder auto verlenging. Ik ga geen PS+ meer nemen zolang er geen interessante games bijzitten. Als er iemand een korting ziet op Bol laat maar weten
589+1RoyVdW wrote:Mail aangehad van Sony dat mijn abo deze maand afloopt zonder auto verlenging. Ik ga geen PS+ meer nemen zolang er geen interessante games bijzitten. Als er iemand een korting ziet op Bol laat maar weten
590+2dividedx11 wrote:+1RoyVdW wrote:Mail aangehad van Sony dat mijn abo deze maand afloopt zonder auto verlenging. Ik ga geen PS+ meer nemen zolang er geen interessante games bijzitten. Als er iemand een korting ziet op Bol laat maar weten
591Thx mannen goed. Of een andere site waar korting via is ook goed
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
592Voor de Nederlanders onder ons is er regelmatig korting op ps+ abonnement op wehkamp.nl Ik geloof dat er nu ook een actie is dat je 7,5 Euro korting krijgt vanaf dat je 40 Euro uitgeeft.
Moest ik het op bol.com terug tegen komen, zal ik het zeker posten
Moest ik het op bol.com terug tegen komen, zal ik het zeker posten
593Zijn de games voor januari al bekend? Ben benieuwd.
594Nog niet, meestal word een week van tevoren bekend gemaakt welke games gratis zijn. Dus ik denk ergens op dinsdag of woensdag dat het bekend gemaakt wordt
597http://www.brashgames.co.uk/2015/12/27/ ... uary-2016/
Hier een prediction, al is het wel vrij random op't eerste zicht.
598denk het nietRoyVdW wrote:Zijn de games voor januari al bekend? Ben benieuwd.
599Mhm zou niet zo'n goede update zijn voor mijElexus wrote:http://www.brashgames.co.uk/2015/12/27/ ... uary-2016/
600Hopen op Infamous. Heb hem al een paar x willen kopen maar verwacht hem 1 v.d maanden op de +