Re: PlayStation Plus

616
Mr.Wolf wrote:Grim Fandango: Heb hier al veel goeie dingen van gehoord. Ben is benieuwd
Hardware Rivals: Mhhh, niet echt iets voor mij
Medal Of Honor Warfighter: Heb ik al
Dragon Age Origins: Heb ik ook al
Nihilumbra: Geen idee wat ik moet verwachten
Legends Of War Patton: Ik ben niet zo in turn based dingen

Conclusie: Weinig deze maand voor mij. Ps3 games zijn wel de moeite voor degene die ze nog niet hebben
Er is op onze blog een review geschreven over nihilumbra ;) Zeker eens lezen dus.
Image

Re: PlayStation Plus

617
NTGSruler wrote:Ok. Net ontdekt dat het blijkbaar de :come on: PSP versie is van Legends of War Patton dat we zouden krijgen... Bummer. :come on:
Waarom ze nu ook psp games gaan geven is me een raadsel. Vorige maand ook al (of was het een maand daar voor).
Lijkt me wel een leuke strategy game, maar de psp versie ziet er niet echt mooi uit.
Image

Re: PlayStation Plus

618
Marty wrote:
NTGSruler wrote:Ok. Net ontdekt dat het blijkbaar de :come on: PSP versie is van Legends of War Patton dat we zouden krijgen... Bummer. :come on:
Waarom ze nu ook psp games gaan geven is me een raadsel. Vorige maand ook al (of was het een maand daar voor).
Lijkt me wel een leuke strategy game, maar de psp versie ziet er niet echt mooi uit.
Wel is echt een bummer. Geen trophies voor de game.

De shortlist om gratis Vita games te geven wordt natuurlijk ook korter. Maar PSP games?? Dat is nu toch wel heel outdated.
Image

Re: PlayStation Plus

619
NTGSruler wrote:
Marty wrote:
NTGSruler wrote:Ok. Net ontdekt dat het blijkbaar de :come on: PSP versie is van Legends of War Patton dat we zouden krijgen... Bummer. :come on:
Waarom ze nu ook psp games gaan geven is me een raadsel. Vorige maand ook al (of was het een maand daar voor).
Lijkt me wel een leuke strategy game, maar de psp versie ziet er niet echt mooi uit.
Wel is echt een bummer. Geen trophies voor de game.

De shortlist om gratis Vita games te geven wordt natuurlijk ook korter. Maar PSP games?? Dat is nu toch wel heel outdated.
Ik deel jullie mening :(
Image
cron