Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4143
Ligeiro wrote:ugent dierenfaculteit is ier minstens een halfuur vandaan. Zelfs al bel ik, dan is er no way da ze da beestje gaan komen halen.
Ze zullen het niet komen halen, maar bieden wel wat eerste hulp via de telefoon, wat ge kunt doen enz. ;)
Maar goed dat het ondertussen een plaatsje gevonden heeft :cool:

+++ Mirror's Edge time trials gedaan. Ik kan het nog perfectioneren, maar nu niet veel zin meer in :p
--- Wel algemeen weinig tijd om te gamen :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4145
Elexus wrote:++ another beautiful day, kinda :p
++ de kat die dernet ff zottekes deed
+/- leren
++ als pauze een episode Unbreakable Kimmy Schmidt kijken, aanrader!
++ vanavond nog wat gamen me thinks
+/-- verwacht een telefoontje maar ik haat het als ik telefoontjes verwacht, makes me nervous :p
++ gisteren eens goed gelachen (samen) met ons ma
--- Ik las 'ieren' met hoofdletter ipv 'Leren' zonder hoofdletter, twas een lange dag zo te zien vandaag :dizzy:
+/- Uncharted 4 is leuk maar soms heb ik het wel gehad met het klimwerk. Zeker als je ruim een halfuur bijna niks anders aant doen bent...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4146
Kolm wrote:
Elexus wrote:++ another beautiful day, kinda :p
++ de kat die dernet ff zottekes deed
+/- leren
++ als pauze een episode Unbreakable Kimmy Schmidt kijken, aanrader!
++ vanavond nog wat gamen me thinks
+/-- verwacht een telefoontje maar ik haat het als ik telefoontjes verwacht, makes me nervous :p
++ gisteren eens goed gelachen (samen) met ons ma
--- Ik las 'ieren' met hoofdletter ipv 'Leren' zonder hoofdletter, twas een lange dag zo te zien vandaag :dizzy:
+/- Uncharted 4 is leuk maar soms heb ik het wel gehad met het klimwerk. Zeker als je ruim een halfuur bijna niks anders aant doen bent...
Hahaha, ocharme die Ieren (als in de mensen van Ierland). Er is inderdaad wel erg weinig verschillen tussen een kleine 'l' en een capital 'I'. :eek:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4148
Elexus wrote:
Kolm wrote: --- Ik las 'ieren' met hoofdletter ipv 'Leren' zonder hoofdletter, twas een lange dag zo te zien vandaag :dizzy:
+/- Uncharted 4 is leuk maar soms heb ik het wel gehad met het klimwerk. Zeker als je ruim een halfuur bijna niks anders aant doen bent...
Hahaha, ocharme die Ieren (als in de mensen van Ierland). Er is inderdaad wel erg weinig verschillen tussen een kleine 'l' en een capital 'I'. :eek:
Jup, en zonder die 'pauze' in de volgende zin was hij nooit gevallen bij mij...

--- Koppijn... Hopelijk weet ik donderdag eindelijk meer ipv 'nog een onderzoek'.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4151
Mr.Wolf wrote:++++++++++++++++++ Erdoor van mijn ervaringsstage :jip :
Proficiat :jip:
Ligeiro wrote:
W.O.L.F. wrote:
Ligeiro wrote:-/+ kitten gevonden op straat, geen mama of eigenaars te bespeuren. Amper een paar dagen oud, oogjes zijn nog niet open. Maakt veel lawaai. En ik kan het ni houden. Ik hou het nu warm tot ik iemand vind die het wil..
Je kan altijd even bellen naar het dierenziekenhuis van de UGent voor ondersteuning. Best zo snel mogelijk professionele hulp zoeken, dierenarts ofzo. Zo'n jonge diertjes zijn erg gevoelig!
Zorg er nog even voor tot het stabiel is en dan pas zoeken naar een nieuwe thuis : )
Dude :p ugent dierenfaculteit is ier minstens een halfuur vandaan. Zelfs al bel ik, dan is er no way da ze da beestje gaan komen halen. Een collega van mijn vriendin heeft een kat die pas geworpen heeft en die woont hier in de buurt. Zij gaat proberen of de mama het gaat aanvaarden. En zoniet, gaat ze't met de hand opvoeden. Die woont op een boerenhof, dus da komt wel goed daar
Bellen, ik zei bellen : )
Zij geven ook telefonisch advies eh :)
Ligeiro wrote:+++ gevonden kitten is geïntroduceerd bij een kat die net heeft geworpen, en t beestje was direct geaccepteerd door de mama. Goed gedronken en alles. I saved a life today ^^
Dat is super :)

+/- Promotor is onbereikbaar, voor een hele tijd, net als ik haar nodig heb : (
+/- Nog 1 taak die af moet en dan studeren, statistiek, waar ik erg slechtgezind van word : (

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4155
+++ Gisteren laatste keer dat ik mijn 2 gezinnen zag waar ik een jaar lang stage heb gedaan. We waren spelletjes gaan spelen op het speelplein. Superleuk om de kinderen daar zo is te zien
---/+++ 1 van de gezinnen kwam naar mij en gaf een lief kaartje af. Binnenin hadden ze 50 euro zitten. Ik kon dit precies niet aannemen, maar ik kon het ook niet echt teruggeven. Het was wel voor stage dat ik hun dochter was gaan helpen, dus geld had niet gehoeven
Image
cron