Re: Vragentopic

511
Dus je moet nog altijd zelf iedereen inlichten? Wrm kan de post dat niet voor dat bedrag? Afzetters. Wel handig van die sticker dan ja maar wat na 3 maand wat je dan nog ontvangt rekenen op de goodwill van de nieuwe bewoners dat ze die brengen of toch iets laten weten? Snap het niet zo goed. IK WIL TERUG OPM IN DE BUS !!

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Vragentopic

512
RoyVdW wrote:Dus je moet nog altijd zelf iedereen inlichten? Wrm kan de post dat niet voor dat bedrag? Afzetters. Wel handig van die sticker dan ja maar wat na 3 maand wat je dan nog ontvangt rekenen op de goodwill van de nieuwe bewoners dat ze die brengen of toch iets laten weten? Snap het niet zo goed. IK WIL TERUG OPM IN DE BUS !!

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Eventjes gegoogled.
En ik moet je teleurstellen
bpost is GEEN liefdadigheidsinstelling
Image

Re: Vragentopic

513
Ik heb inderdaad ook veel tijd gestoken in alle instanties te verwittigen van de verhuis (bank, abonnementen,...). Dingen zoals mutualiteit enzo die bij de overheid horen, gaan automatisch nadat je bij het gemeentehuis bent ingeschreven.
Image

Re: Vragentopic

514
ShAmPi wrote:
RoyVdW wrote:Dus je moet nog altijd zelf iedereen inlichten? Wrm kan de post dat niet voor dat bedrag? Afzetters. Wel handig van die sticker dan ja maar wat na 3 maand wat je dan nog ontvangt rekenen op de goodwill van de nieuwe bewoners dat ze die brengen of toch iets laten weten? Snap het niet zo goed. IK WIL TERUG OPM IN DE BUS !!

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Eventjes gegoogled.
En ik moet je teleurstellen
bpost is GEEN liefdadigheidsinstelling
Idd die mevrouw achter dat loket is ook niet altijd even lief. Helaas is bijna niks nog zoiets.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Vragentopic

515
RoyVdW wrote:Dus je moet nog altijd zelf iedereen inlichten? Wrm kan de post dat niet voor dat bedrag? Afzetters. Wel handig van die sticker dan ja maar wat na 3 maand wat je dan nog ontvangt rekenen op de goodwill van de nieuwe bewoners dat ze die brengen of toch iets laten weten? Snap het niet zo goed. IK WIL TERUG OPM IN DE BUS !!
Ge kunt toch moeilijk verwachten dat ze op de hoogte zijn van iedereen die u post kan sturen en dat ze dan de tijd gaan nemen om die allemaal te verwittigen? Zolang er geen gecentraliseerd systeem online is voor dat soort zaken is dat onbegonnen werk.

Re: Vragentopic

516
Dat allemaal en dan nog afgezien van het feit dat het steeds vaker voorkomt dat meerdere mensen onder verschillende namen op hetzelfde adres wonen.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Vragentopic

517
ShAmPi wrote:
RoyVdW wrote:Dus je moet nog altijd zelf iedereen inlichten? Wrm kan de post dat niet voor dat bedrag? Afzetters. Wel handig van die sticker dan ja maar wat na 3 maand wat je dan nog ontvangt rekenen op de goodwill van de nieuwe bewoners dat ze die brengen of toch iets laten weten? Snap het niet zo goed. IK WIL TERUG OPM IN DE BUS !!

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Eventjes gegoogled.
En ik moet je teleurstellen
bpost is GEEN liefdadigheidsinstelling
:eek: :eek:

Re: Vragentopic

518
Iemand die iets weet van interessante smartphone acties in BE? Zit al een heel tijdje te zoeken maar er is echt niets...
Zou tegen maandag een smartphone moeten hebben. Ik was geïnteresseerd in de Samsung Galaxy A5, maar die staat nu voor 369. Vorige maand was die nog maar 50 bij een abonnement van 20 (evenveel als ik nu betaal). Maar ik vrees dat er niets anders opzit dan 369 euro neertellen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

519
dividedx11 wrote:Iemand die iets weet van interessante smartphone acties in BE? Zit al een heel tijdje te zoeken maar er is echt niets...
Zou tegen maandag een smartphone moeten hebben. Ik was geïnteresseerd in de Samsung Galaxy A5, maar die staat nu voor 369. Vorige maand was die nog maar 50 bij een abonnement van 20 (evenveel als ik nu betaal). Maar ik vrees dat er niets anders opzit dan 369 euro neertellen...
Als ik kijk naar de Galaxy A5 specificaties zou ik eerder voor een One Plus X gaan. Qua specificaties is deze telefoon grotendeels beter, en hij is goedkoper.

Mijn vraag:
Heeft iemand enig idee hoe ik de eerste motorstorm game kan updaten? De servers zijn offline, en op de een of andere vage manier zijn de updates van deze game aan de eigen motorstorm servers verbonden??? Ik zou deze game zo graag met time trial spelen...
:(

Re: Vragentopic

520
Ik herinner me bij een bepaalde socom dat de updates ook pas kwamen nadat je de game had gestart en dat dan in-game pas een check voor updates kwam. Iets dat voor de meeste mensen niet werkte waardoor ze niet online konden spelen...
Op reddit zie ik een gelijkaardige vraag en het lijkt erop dat hij geen succes had: https://www.reddit.com/r/PS3/comments/3 ... otorstorm/
Ook voor een paar andere oude games is er een gelijkaardig probleem zoals bv bij resistance.
Image

Re: Vragentopic

521
Ik was ondertussen ook nog aan het zoeken naar een oplossing. Maar ik kan nog altijd geen goede oplossing vinden..
Die reddit post is ook om te huilen.

Erg dikke faal van Sony aangezien ze de DLC nog wel online aanbieden terwijl het goed mogelijk is dat je deze na aankoop geeneens kan spelen.
De enige oplossing is het kopen van de Motorstorm: Monument Valley Complete Edition. Maar zo ver wou ik nou ook weer niet gaan...

Het zou zo simpel opgelost kunnen worden door de meest recente update in de Playstation Store te zetten... Beetje jammer dit.

Re: Vragentopic

522
Stamt nog uit de tijd dat Sony en de devs nog aan het zoeken waren hoe dat met die updates moest gaan werken...
De DLC zal er waarschijnlijk nog instaan voor mensen die het ooit gekocht hebben. Maar zelfs dan zouden ze het zelfde kunnen doen als met de DLC van Fallout 3 en Fallout New vegas: Niet beschikbaar voor aankoop in de store, gewoon helemaal nergens te vinden zelfs. Maar als je hem nog opnieuw wilt downen moet je in je downloadlijst gaan zoeken en dan lukt het wel. Alleen werkt die downloadlijst niet echt goed als er veel instaat :|

Correctie: Ik zie dat ze dat probleem met fallout hebben opgelost. Alleen zou ik nu zogenaamd geen enkele DLC van Fallout 3 gekocht hebben terwijl ik ze toch echt allemaal heb. Als ik ze wil aankopen geeft hij wel een foutmelding en lijkt hij door te hebben dat ik ze heb gekocht, maar downloaden vanop de productpagina lukt daardoor wel niet. Oh well, happy playstation store :shhhh:
Image

Re: Vragentopic

523
Kolm wrote:Stamt nog uit de tijd dat Sony en de devs nog aan het zoeken waren hoe dat met die updates moest gaan werken...
De DLC zal er waarschijnlijk nog instaan voor mensen die het ooit gekocht hebben. Maar zelfs dan zouden ze het zelfde kunnen doen als met de DLC van Fallout 3 en Fallout New vegas: Niet beschikbaar voor aankoop in de store, gewoon helemaal nergens te vinden zelfs. Maar als je hem nog opnieuw wilt downen moet je in je downloadlijst gaan zoeken en dan lukt het wel. Alleen werkt die downloadlijst niet echt goed als er veel instaat :|

Correctie: Ik zie dat ze dat probleem met fallout hebben opgelost. Alleen zou ik nu zogenaamd geen enkele DLC van Fallout 3 gekocht hebben terwijl ik ze toch echt allemaal heb. Als ik ze wil aankopen geeft hij wel een foutmelding en lijkt hij door te hebben dat ik ze heb gekocht, maar downloaden vanop de productpagina lukt daardoor wel niet. Oh well, happy playstation store :shhhh:
DLC kan echt een ellende zijn :p

Ik heb ook nog Fallout 3 DLC in mijn downloadlijst staan. Werd ooit gratis weggegeven met Playstation Plus. Helaas zagen ze al snel in dat DLC weggeven niet de meest winstgevende optie is. Tegenwoordig zijn t al snel games waarvan binnenkort deel 2 uitkomt of games waarin je een hele boel DLC kan kopen. Maargoed. Dat is voor een ader topic bestemd.

Re: Vragentopic

524
Ik heb momenteel een gsm abonnement van 20 euro per maand bij Telenet. Dat vernieuwd zich elke keer op de 2e van de maand. Mijn gebruik is dus zonet gereset. Nu wil ik overstappen naar Proximus, ook een abo van 20 per maand. Als ik dat nu neem, moet ik dan deze maand beide abo's volledig betalen of moet ik maar een deel betalen bij Telenet voor deze maand?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Vragentopic

525
dividedx11 wrote:Ik heb momenteel een gsm abonnement van 20 euro per maand bij Telenet. Dat vernieuwd zich elke keer op de 2e van de maand. Mijn gebruik is dus zonet gereset. Nu wil ik overstappen naar Proximus, ook een abo van 20 per maand. Als ik dat nu neem, moet ik dan deze maand beide abo's volledig betalen of moet ik maar een deel betalen bij Telenet voor deze maand?
Ik vrees dat je beide zal moeten betalen. Want je nieuwe maand bij telenet is al gestart.
Image
cron