Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6877
Elexus wrote:++ day one on the job overleefd
-- boring ass work
++ wel een leuk team om mee te werken
Na een tijdje vindt uw brein wel afleiding, ik heb ooit een hele week stickers geplakt op boekjes om ze te verzenden, dan wordt je plots trots op perfect recht geplakte stickers, zoek je gekke gemeentenamen of familienamen.

+++ Hollandse achternamen zijn fantastisch! met0t0 gaat naar Schierminniksoog en gaat daar fietsen huren bij 'Soepboer' (ik dacht dat dat gewoon een grappige naam was voor een bedrijfje) en de veerboot is van 'Wagenborg', ik dacht dat dat het bedrijf was dat de wagens die achterbleven bewaakte (er mogen geen auto's mee naar Schiermonniksoog), maar nee, weer een achternaam. Anyway, de beste ooit, mijn opa heeft in zijn carrière ooit een meeting gehad met meneer SInterklaas :p
+/- De teksten die ik moet lezen zijn uitdagend en leuk, maar god wat lezen ze traag :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6878
Ik weet niet hoe het zit met Belgische achternamen maar de plaatsnamen zijn soms hilarisch. In Nederlandse ogen dan. Kontich ligt vlakbij Aartselaar bijvoorbeeld. Sint-Job-in-'t-Goor vind ik persoonlijk ook een prachtige. :D

Btw, het eiland heet Schiermonnikoog (zonder de 's').
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6879
Congrats Lexi!
@Sora; heb je je al eens in wat Friese plaatsnamen verdiept? :) Sexbierum is wat mij betreft ook een van de toppers hier! :D

++++ Prachtig speeltoestel in de tuin inmiddels (of zoals de kids het al noemen: de speeltuin)
++/-- Er twee dagen met zeer weinig contact met de buitenwereld voor nodig hebben om het in elkaar te zetten. Beton storten is erg vervelend werk zo blijkt, maar samen met m'n zwager de boel in elkaar knutselen weer erg leuk werk
++ Na een paar dagen dus ook weer lekker aanwezig op het forum :D
-- Zal wel even duren voordat ik alles door ben...
------ Druk, druk, druk. Mag een mens ook eens adempauze nemen....?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6880
Sora_Lizard wrote:Ik weet niet hoe het zit met Belgische achternamen maar de plaatsnamen zijn soms hilarisch. In Nederlandse ogen dan. Kontich ligt vlakbij Aartselaar bijvoorbeeld. Sint-Job-in-'t-Goor vind ik persoonlijk ook een prachtige. :D

Btw, het eiland heet Schiermonnikoog (zonder de 's').
En wat dacht je van het plaatsje "Werken"? :lol: Dicht bij mij in de buurt.

++++ Nog eventjes genieten van het zonnetje nu.
++++ Met de fiets naar het werk was zalig. Als je het nu niet doet met dit weer doe je het nooit niet :P
+++++ Nog dag en een half en dan lang weekend!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6882
Elexus wrote:++ geslaagd voor m'n selor testen :D
Welke heb je gedaan? Ik doe ook regelmatig mee als er iets tussenstaat in de regio en dat secundair diploma vereist. Dat is weinig maar ik pak alle kansen. Momenteel één procedure niet geslaagd voor begeleider, één lopend voor coördinator en één volledig geslaagd voor cipier. Nadeel is dat het tergend lang duurt omdat het vanuit de overheid is en er zoveel kandidaten zijn maar als je er binnengeraakt zit je goed tot je pensioen denk.
Image