Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6901
++ alleen thuis + porto + beetje tv kijken + reviews schrijven = the good life
-- plots stond de verzekeringsagent hier voor de deur om schade op te meten (we hebben onlangs redelijk wat pech gehad met een ontplofte boiler en een schadegeval met vluchtmisdrijf aan onze nieuwe wagen :/). Vond het een beetje vreemd om hem binnen te laten terwijl m'n ouders niet aanwezig zijn...
++ vanavond lekkere lasagne eten
++ verlengd weekend doet echt deugd, even niet werken!
-- we zijn veeeeeeel te snel bezig op het werk waardoor we al meer dan de helft van het werk hebben gedaan en er zijn nog 2 weken te gaan xD
++ dat vertaalt zich in erg veel en lange pauzes dus feitelijk word ik betaald om aanwezig te zijn :D
++ gelukkig zit ik in een erg leuk team waardoor we gewoon lange gesprekken voeren en eens goed lachen met random stuff
-- ons Ginny blijft echt treuren door Fenna die weg is... super zielig. Hopelijk wilt m'n papa toch nog eens overwegen om een tweede hond te nemen...
++ gisteren in NL gaan wandelen met Ginny en ze heeft even gezwommen. Toch leuk dat ze zich heeft geamuseerd.
-- ik sta nu wel vol met insectenbeten, lol
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6902
+++ eindelijk High Road gehaald, samen met Danyuro gegamed, uiteindelijk heb ik toch zelf het level gehaald :jip:

+++ nieuw bed slaapt heerlijk

--- in een iets wat dip gezeten, het lijkt voorbij

+++ nog even wachten tot September en dan eindelijk 2 weken vakantie
+++ onze oudste word bijna 2, grote voorbereidingen voor zijn grote verjaardagsfeest is al volop gedaan!
+++ Destiny 2 beta is goed! Maar ga deze toch niet halen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6903
+++ Verdiepen
--- Tegelijkertijd weten dat ik me beter niet verdiep in dingen die ik graag doe (voor het moment)...
--- Gisteren miserie, laptop viel verschillende keren van zichzelf uit, waarschijnlijk oververhitting of hij kan iets niet aan waardoor hij er de brui aan geeft,, het rare daaraan is dat ik enkel met een externe harde schijf bezig was... :cry: :angry: :?
--- Paniek toen bleek dat mijn laptop gewoon niet meer wou opstarten... :eek:
+ Gelukkig een of ander herstel laten runnen en hij doet het weer
--- Weet nog altijd niet het probleem en of ik het wederom ga krijgen
+++ Deze ochtend heerlijk wakker worden en gedurende de dag is het hier al heerlijk stil geweest

+++ Nog 3 dagen voor FF12 OST
+++ Nog 32 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 87 dagen voor South Park TFBH CE
--- Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT, Dragon Ball FighterZ, Spider-Man, Days Gone, Shadow of the Colossus, The Crew 2, Life is Strange: Before The Storm, Final Fantasy VII Remake, Kingdom Hearts III & Resident Evil 2 Remake
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6910
W.O.L.F. wrote:--- Gisteren heel heel slechte dag gedah, er was een kristalletje losgekomen in mijn evenwichtsorgaan en dat heeft alles om zeep geholpen, 4 uur lang niet uit mijn bed geraakt en de rest van de dag hoofd moeten stilhouden
++ Gelukkig is het terug op zijn plaats geschoten, ben bij de dokter geweest en alles is opgelost geraakt
Leg eens uit a.u.b. hoe het is opgelost?

--- En gisteren weeral zware ruzie door dingen die niet werken hoe ze eigenlijk moeten werken... :bomb:
+++ En vandaag deel ik een pintje met mijn vader :silly:
...the world I live ...

+++ Spelen met Excel
--- Tijd straaljagert voorbij...
+++ Rain, lovely, lovely rain
+++ Tut

+++ Nog 1 dagen voor FF12 OST
+++ Nog 30 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 85 dagen voor South Park TFBH CE
--- Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT, Dragon Ball FighterZ, Spider-Man, Days Gone, Shadow of the Colossus, The Crew 2, Life is Strange: Before The Storm, Final Fantasy VII Remake, Kingdom Hearts III & Resident Evil 2 Remake
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6914
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:--- Gisteren heel heel slechte dag gedah, er was een kristalletje losgekomen in mijn evenwichtsorgaan en dat heeft alles om zeep geholpen, 4 uur lang niet uit mijn bed geraakt en de rest van de dag hoofd moeten stilhouden
++ Gelukkig is het terug op zijn plaats geschoten, ben bij de dokter geweest en alles is opgelost geraakt
Leg eens uit a.u.b. hoe het is opgelost?
Wel, je hebt uw evenwichtsorgaan in uw oor, dat heeft 3 halfcirkelvormige buisjes met vloeistof en haartjes, de beweging van de vloeistof vertelt via de haartjes aan uw hoofd welke kant je op draaiyt. Dan heb je nog kristalletjes en die drijven op een vaste plaats op een soort gel/blubber, zij vertellen hoe uw lichaam gepositioneerd is. Een van die kristalletjes is los geraakt en wss in zo'n buisje geraakt. Daardoor krijgen mijn hersenen gemixte signalen van mijn evenwichtsorgaan en mijn ogen. Dit proberen ze te corrigeren met de ogen, waardoor die gaan trillen en daar wordt je misselijk van. De dokter heeft getest of het nog mis was door mij te laten zitten, mij dan op mijn zij te 'gooien' en dan te kijken of mijn ogen trilden. Dat was niet meer het geval, dus is de conclusie dat dat kristalletje terug op zijn plaats gekropen is. Maar hoe dat precies weer op zijn plaats valt, dat weet ik niet, misschien de dokters/verpleegkundigen hier die dat weten?
Ik ben alleszins enorm gelukkig dat het over is, ben echt wel heel slecht geweest.

+++ :sun:
+/- Aan het worstelen met de data-analyse in mijn thesis, erg, heel erg uitdagend!