Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6916
W.O.L.F. wrote:Wel, je hebt uw evenwichtsorgaan in uw oor, dat heeft 3 halfcirkelvormige buisjes met vloeistof en haartjes, de beweging van de vloeistof vertelt via de haartjes aan uw hoofd welke kant je op draaiyt. Dan heb je nog kristalletjes en die drijven op een vaste plaats op een soort gel/blubber, zij vertellen hoe uw lichaam gepositioneerd is. Een van die kristalletjes is los geraakt en wss in zo'n buisje geraakt. Daardoor krijgen mijn hersenen gemixte signalen van mijn evenwichtsorgaan en mijn ogen. Dit proberen ze te corrigeren met de ogen, waardoor die gaan trillen en daar wordt je misselijk van. De dokter heeft getest of het nog mis was door mij te laten zitten, mij dan op mijn zij te 'gooien' en dan te kijken of mijn ogen trilden. Dat was niet meer het geval, dus is de conclusie dat dat kristalletje terug op zijn plaats gekropen is. Maar hoe dat precies weer op zijn plaats valt, dat weet ik niet, misschien de dokters/verpleegkundigen hier die dat weten?
gamerke1992 wrote:Ik ken de basis anatomie van het oor zoals jij het hier hebt uitgelegd. Maar daar stopt ook mijn kennis
Mijn kennis eindigt daar ook :P
Dat "terug kruipen" is mysterieus hé ;)


+++ OST van FFXII is er!

+++ Nog 29 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 84 dagen voor South Park TFBH CE
--- Nog zéér véél dagen voor Final Fantasy Dissidia NT, Dragon Ball FighterZ, Spider-Man, Days Gone, Shadow of the Colossus, The Crew 2, Life is Strange: Before The Storm, Final Fantasy VII Remake, Kingdom Hearts III & Resident Evil 2 Remake
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6918
Captain Witwicky wrote:
W.O.L.F. wrote:Wel, je hebt uw evenwichtsorgaan in uw oor, dat heeft 3 halfcirkelvormige buisjes met vloeistof en haartjes, de beweging van de vloeistof vertelt via de haartjes aan uw hoofd welke kant je op draaiyt. Dan heb je nog kristalletjes en die drijven op een vaste plaats op een soort gel/blubber, zij vertellen hoe uw lichaam gepositioneerd is. Een van die kristalletjes is los geraakt en wss in zo'n buisje geraakt. Daardoor krijgen mijn hersenen gemixte signalen van mijn evenwichtsorgaan en mijn ogen. Dit proberen ze te corrigeren met de ogen, waardoor die gaan trillen en daar wordt je misselijk van. De dokter heeft getest of het nog mis was door mij te laten zitten, mij dan op mijn zij te 'gooien' en dan te kijken of mijn ogen trilden. Dat was niet meer het geval, dus is de conclusie dat dat kristalletje terug op zijn plaats gekropen is. Maar hoe dat precies weer op zijn plaats valt, dat weet ik niet, misschien de dokters/verpleegkundigen hier die dat weten?
gamerke1992 wrote:Ik ken de basis anatomie van het oor zoals jij het hier hebt uitgelegd. Maar daar stopt ook mijn kennis
Mijn kennis eindigt daar ook :P
Dat "terug kruipen" is mysterieus hé ;)
Ik ben vooral heel blij dat het terug gekropen is, want echt zot hoe zwaar de gevolgen zijn van zo'n mini dingetje :(

+++ Heel verse radijsjes uit eigen tuin eten :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6923
Sora_Lizard wrote:
dividedx11 wrote: ---- drone uitgeleend en hij is hem kwijtgeraakt samen met gopro. Dure grap...
??? Ik mag aannemen dat degene die hem is kwijtgeraakt verzekerd is en jou hoe dan ook het bedrag vergoedt?
Het bedrag krijg ik wel terugbetaald, is natuurlijk gewoon een vervelende situatie aangezien het net nieuw was en het dus gewoon 300 euro in het water is. Als het een compleet vreemde was geweest, had het een minder vervelende situatie geweest... :(
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron