Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6932
+/- Rayman Legends... Ik zit op 30m van een diamond cup in de weekly challenge... Plek 249, terwijl 207 diamond is... Ondertussen kan ik vlot het eerste deel van een moeilijk stuk doen waar ik in het verleden helemaal niet wist hoe ik erlangs kwam. Maar dan komt er een plek waar mijn hulpje niet doet wat ik wil... De eerste keer dat ik daar kwam, was ik er toevallig langs geraakt, sindsdien niet meer :|

EDIT: Het is gelukt! Nu op plaats 169 terwijl de eerste 208 diamond zijn! Aangezien ik sinds gisterenavond maar 2 plekken gezakt was naar 249, denk ik dat ik veilig zit tot het vannacht afloopt... Dat stuk was echt klote en het werd gevolgd door een stuk dat ik ook niet kende en daarna weer het bovenstaande eerste deel dat ik voor het eerst heb kunnen doen. Halverwege dat stukje was mijn jump helaas net te laag, waardoor het niet lukte. :jip:
Even kijken hoe ik die video online krijg xD
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6936
Kolm wrote:+/- Rayman Legends... Ik zit op 30m van een diamond cup in de weekly challenge... Plek 249, terwijl 207 diamond is... Ondertussen kan ik vlot het eerste deel van een moeilijk stuk doen waar ik in het verleden helemaal niet wist hoe ik erlangs kwam. Maar dan komt er een plek waar mijn hulpje niet doet wat ik wil... De eerste keer dat ik daar kwam, was ik er toevallig langs geraakt, sindsdien niet meer :|

EDIT: Het is gelukt! Nu op plaats 169 terwijl de eerste 208 diamond zijn! Aangezien ik sinds gisterenavond maar 2 plekken gezakt was naar 249, denk ik dat ik veilig zit tot het vannacht afloopt... Dat stuk was echt klote en het werd gevolgd door een stuk dat ik ook niet kende en daarna weer het bovenstaande eerste deel dat ik voor het eerst heb kunnen doen. Halverwege dat stukje was mijn jump helaas net te laag, waardoor het niet lukte. :jip:
Even kijken hoe ik die video online krijg xD
Wauw! I'm impressed als het je gelukt is. Ik ben wel vaker in de buurt van een diamond cup gekomen, ook wel eens een paar uur voor de deadline op een gestaan, maar uiteindelijk nooit gelukt.
Op de Vita versie is dat ook de reden dat ik die platinum al lang geleden heb opgegeven. Tig jaar na mijn laatste speelbeurt zag ik nog dezelfde groep van +-30 personen die de leaderboards domineren (als in: domineren - in challenges op 30km zitten waar anderen tot max 2km komen).... Zo no en dan probeer ik het nog eens een keertje. Gewoon. Om te zien of die personen het al eens hebben opgegeven... Vooral ook omdat de groep op de Vita zo klein is dat sommige van die groep niet eens een diamond cup halen. :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6937
@paveman: Het viel me op dat er vorige week in de weekly al een stuk meer deelnemers waren. ipv 15k normaal, nu rond de 20k en ook toen zat ik er al vrij dicht bij. Exact hetzelfde stukje waar ik toen niet voorbij kwam, ben ik nu wel voorbij geraakt. Met nog 35min te gaan sta ik 183 van de 228 die diamond halen, er zijn nu dus 22800+ deelnemers in de weekly. Ik kon de toename eerst niet verklaren, tot ik de summersales zag waar de game voor 6-7euro te krijgen is. Dus misschien is het de moeite om in deze periode nog eens een poging te doen? Ik las ook dat er op de vita ook af en toe glitched challenges zijn waar je bv max 181m kan halen waardoor iedereen diamond haalt. Soms wel enkel met een bepaalde char te bereiken, maar dat kan je snel genoeg zien.
Ik heb een video van mijn run gemaakt met sharefactory, maar ik kreeg gisteren een foutmelding als ik wilde verbinden met youtube...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6939
+++ Eerste diamond cup van de daily/weekly challenges is binnen! :party:
+/- Ik snap nu ook eindelijk waarom hij bij de resultaten nooit de goeie cup bij de goeie datum toont... de rij met cups is omgekeerd tov de rij met foto's voor de datums. Mijn diamond cup staat dus helemaal links bij de foto van de eerste challenge die ik in 2014 gedaan heb, ipv bij de foto van gisteren. Even gekeken bij de andere challenges en daar lijkt dat inderdaad ook voor te kloppen. Daar had ik bij eentje een lange combo van goud, maar zag altijd zilver/brons voor de afgelopen dagen. Ga ik helemaal links, dan zie ik daar wel al dat goud :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6942
-- BTW al zo beu als koude pap
-- vandaag is Ginny mee naar NL, boo
-- mijn kat heeft mij ook al geditched, boo
++ wel een rustig dagje alleen thuis vandaag :ballon:
++ morgen op kattenjacht en hopelijk eentje adopteren (niet voor mezelf though)
++ Zero Time Dilemma platinum, top spel!

EDIT: +++ ohja, Vaiana komt deze maand naar Netflix. Kan ik hem eindelijk eens zien nadat ik al maanden lang naar de liedjes luister in m'n auto. :p
Image
cron