Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6951
Stany7 wrote:+++ Wauw @ die mega kattenkrabtoren hier boven me
+++ Eindelijk 80 op de weegschaal :jip:
+++ Nog -1 kg en ik zit in de zeventig :jip:
+++ Vandaag toch nog een paar uurtjes kunnen gamen :love:
joa ik wil er zeker van zijn dat Atreus zeker niks te kort komt e.
het is leuk voor hem te zien zitten, van waar hij zit kan hij beetje buiten zien door de gordijnen en zit heel de tijd rond te kijken en te doen wat er allemaal gaande is :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6956
Elexus wrote:--- ajuin snijden is echt de hel op aarde
Met een zonnebril is dat toch opgelost? Of even in de diepvries leggen?
fsterchele23 wrote:++ hallo iedereen, nog keer binnenspringen met plezant nieuws. ik heb een nieuw mateke in men appartementje. Net Atreus afgehaald in het asiel in Gent.
Image
Image
Wow, fantastisch! :) Kartonnen dozen vinden katten ook altijd super, en laserpointers om te volgen (wel opletten dat die niet in de ogen terecht komen). Veel plezier ermee! :)
O ja, de meeste katten willen liever geen tweede kat in huis, dus als je daar aan denkt, neem een tweede kat op proef en als ze dicht bij elkaar slapen vinden ze elkaar leuk, anders 'verdragen' ze elkaar en dat is voor geen van beide ideaal.

+++ Heerlijk ontbijt gehad, ben nog eens naar de bakker geweest, na al dat thesiswerk mag dat wel eens eh :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6957
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:--- ajuin snijden is echt de hel op aarde
Met een zonnebril is dat toch opgelost? Of even in de diepvries leggen?
fsterchele23 wrote:++ hallo iedereen, nog keer binnenspringen met plezant nieuws. ik heb een nieuw mateke in men appartementje. Net Atreus afgehaald in het asiel in Gent.
Image
Image
Wow, fantastisch! :) Kartonnen dozen vinden katten ook altijd super, en laserpointers om te volgen (wel opletten dat die niet in de ogen terecht komen). Veel plezier ermee! :)
O ja, de meeste katten willen liever geen tweede kat in huis, dus als je daar aan denkt, neem een tweede kat op proef en als ze dicht bij elkaar slapen vinden ze elkaar leuk, anders 'verdragen' ze elkaar en dat is voor geen van beide ideaal.

+++ Heerlijk ontbijt gehad, ben nog eens naar de bakker geweest, na al dat thesiswerk mag dat wel eens eh :p
Een zonnebril over mijn bril zal subliem werken ja. En neen, brillen helpen er geen zak tegen.

Ot:

++ keitoffe poes gaan halen voor sterche. Hij is nog wat bang maar heeft zeker potentieel om helemaal open te bloeien.
-- straks alweer naar Gent voor mijn werkschoenen terug te brengen, yey

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6958
W.O.L.F. wrote:
Elexus wrote:--- ajuin snijden is echt de hel op aarde
Met een zonnebril is dat toch opgelost? Of even in de diepvries leggen?
fsterchele23 wrote:++ hallo iedereen, nog keer binnenspringen met plezant nieuws. ik heb een nieuw mateke in men appartementje. Net Atreus afgehaald in het asiel in Gent.
Image
Image
Wow, fantastisch! :) Kartonnen dozen vinden katten ook altijd super, en laserpointers om te volgen (wel opletten dat die niet in de ogen terecht komen). Veel plezier ermee! :)
O ja, de meeste katten willen liever geen tweede kat in huis, dus als je daar aan denkt, neem een tweede kat op proef en als ze dicht bij elkaar slapen vinden ze elkaar leuk, anders 'verdragen' ze elkaar en dat is voor geen van beide ideaal.

+++ Heerlijk ontbijt gehad, ben nog eens naar de bakker geweest, na al dat thesiswerk mag dat wel eens eh :p
Ik heb al genoeg speeltjes voor de kat dankzij lexi en in men huurcontract staat dat ik 1 kat mag houden dus dat van die 2de kat vormt geen probleem xd
++ Atreus rondgelopen vannacht en zit nu op de vensterbank naar buiten te kijken xd
+- mirrors edge tegelijk leuk en saai xd
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6959
Ik denk dat een zwembril beter helpt dan een gewone bril/zonnebril :p Maar als je al een bril draagt, dan is dat redelijk lastig of je moet zo'n groot snorkelding aandoen :p Even afspoelen voor je begint te snijden kan soms ook helpen.

+/- Voor deze week is het ziekenhuizen even klaar.
--- Uitslag was helaas niet goed, maar behandeling zou tegenwoordig goed genoeg zijn waardoor er vrij goed mee te leven is.
+++ Pilletjes die ik nu even krijg doen al wonderen, op een hele dag enkel 's avonds wat buik/rugpijn hebben is echt een verademing tegenover regelmatig een uur dubbel zitten/liggen van de pijn. Vermoedelijk maskeert het weliswaar enkel de pijn, want op 1-2 dagen is het echt niet volledig genezen. Na ruim een half jaar is dit erg welkom.
Image
cron