Re: Pronken met je Platinums

1801
paveman wrote:En? De moeite waard Marty??
Wel een leuke game, maar veelste kort. €40 is eigenlijk te veel voor de game maar omdat er ook de preorder dlc code bijzit voor J&D (twv €15) heb ik die toch maar gehaald. Eerste playthrough was ik met 6,5 uur klaar. Daarna nog crushing en rest van trophies en was rond de 15 uur klaar (ps4 heeft soms ook nog nutteloos aangestaan. Dus kan 1 a 2 uur vanaf)

Enige waar ik me aan stoorde was dat mn partner (ingame partner :nerd: ) continue in de weg loopt tijdens gevechten en ik achter cover wil gaan dat ie gewoon in de wegstaat en ik niet kan schuilen en dus dood ga

Heb alle uncharteds nu platinum (ook vita versie) behalve Uncharted 1. Daar kom ik niet eens door hard mode heen :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1802
Marty wrote:
paveman wrote:En? De moeite waard Marty??
Wel een leuke game, maar veelste kort. €40 is eigenlijk te veel voor de game maar omdat er ook de preorder dlc code bijzit voor J&D (twv €15) heb ik die toch maar gehaald. Eerste playthrough was ik met 6,5 uur klaar. Daarna nog crushing en rest van trophies en was rond de 15 uur klaar (ps4 heeft soms ook nog nutteloos aangestaan. Dus kan 1 a 2 uur vanaf)

Enige waar ik me aan stoorde was dat mn partner (ingame partner :nerd: ) continue in de weg loopt tijdens gevechten en ik achter cover wil gaan dat ie gewoon in de wegstaat en ik niet kan schuilen en dus dood ga

Heb alle uncharteds nu platinum (ook vita versie) behalve Uncharted 1. Daar kom ik niet eens door hard mode heen :lol:
Er zijn maar een paar chapters naar het einde toe die op crushing echt lastig zijn, bekijk anders eens een paar guides.

Re: Pronken met je Platinums

1804
Marty wrote:
paveman wrote:En? De moeite waard Marty??
Wel een leuke game, maar veelste kort. €40 is eigenlijk te veel voor de game maar omdat er ook de preorder dlc code bijzit voor J&D (twv €15) heb ik die toch maar gehaald. Eerste playthrough was ik met 6,5 uur klaar. Daarna nog crushing en rest van trophies en was rond de 15 uur klaar (ps4 heeft soms ook nog nutteloos aangestaan. Dus kan 1 a 2 uur vanaf)

Enige waar ik me aan stoorde was dat mn partner (ingame partner :nerd: ) continue in de weg loopt tijdens gevechten en ik achter cover wil gaan dat ie gewoon in de wegstaat en ik niet kan schuilen en dus dood ga

Heb alle uncharteds nu platinum (ook vita versie) behalve Uncharted 1. Daar kom ik niet eens door hard mode heen :lol:
Damn, dat doe je vlug.
Ik zal toch een uur of 8 voor mijn 1e pltrgh hebben.
Ik heb wel alle 11 munten gezocht en gevonden van zodra ik er de kans toe kreeg. Leuke extra die je daarvoor krijgt ook :love:
Vond hem wel top, echt een Uncharted game zoals we ze graag hebben ;)
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Pronken met je Platinums

1805
Stany7 wrote:
Damn, dat doe je vlug.
Ik zal toch een uur of 8 voor mijn 1e pltrgh hebben.
Ik heb wel alle 11 munten gezocht en gevonden van zodra ik er de kans toe kreeg. Leuke extra die je daarvoor krijgt ook :love:
Vond hem wel top, echt een Uncharted game zoals we ze graag hebben ;)
Inderdaad een handig item. Ik heb dat niet in mn eerste playthrough aangezien ik voor de missable trophy ging en dus in zo min mogelijk gevechten wilde belanden. Denk als ik in eerste playthrough ook allee 11 munten ging zoeken ik ook wel rond die tijd zou uitkomen
Tjeefkeuh wrote:
Er zijn maar een paar chapters naar het einde toe die op crushing echt lastig zijn, bekijk anders eens een paar guides.
PS3 heb ik al zo goed als achter me gelaten qua games. Ik heb het wel eens vaker geprobeerd maar blijf vastzitten in dat gebied met die pilaren in die vierkante kamer met een laag water. Richt en aim systeem vind ik zo anders dan Uncharted 2 en de rest
Image

Re: Pronken met je Platinums

1807
Marty wrote:
PS3 heb ik al zo goed als achter me gelaten qua games. Ik heb het wel eens vaker geprobeerd maar blijf vastzitten in dat gebied met die pilaren in die vierkante kamer met een laag water. Richt en aim systeem vind ik zo anders dan Uncharted 2 en de rest
The Blue Room :lol: Da's een leuke!! Is nochtans wel te doen hoor eens je weet waar de vijanden vandaan komen. Eens goed YouTube filmpje bestuderen en jezelf er eens achter zetten dan lukt het zeker en vast!!

Weer mooie platinums behaald hier.
Ik veronderstel dat Roy nu Uncharted 4 als 100e zal doen? :cool:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1808
NTGSruler wrote:
Marty wrote:
PS3 heb ik al zo goed als achter me gelaten qua games. Ik heb het wel eens vaker geprobeerd maar blijf vastzitten in dat gebied met die pilaren in die vierkante kamer met een laag water. Richt en aim systeem vind ik zo anders dan Uncharted 2 en de rest
The Blue Room :lol: Da's een leuke!! Is nochtans wel te doen hoor eens je weet waar de vijanden vandaan komen. Eens goed YouTube filmpje bestuderen en jezelf er eens achter zetten dan lukt het zeker en vast!!

Weer mooie platinums behaald hier.
Ik veronderstel dat Roy nu Uncharted 4 als 100e zal doen? :cool:
Ja en dan moet crushing nog :silly:

Peugeo.. euhm Platinum 206: Mages of Mystralia
Image
You're a Wizard, Zia!

Leuke game. Beetje allemaal magie spreuken aan elkaar rijgen om mooie spreuken te creeren.
Adventure game.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1811
RoyVdW wrote:Mooi Marty en Sterchele. Die game haal ik ook nog eens maar heb zo'n backlog op de moment ik kom er haast niet aan. Ja NTGSR ik ga U4 als nummer 100 proberen. Zie het al zitten.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Succes! Bij mij is de zin om te trophyhunten er eventjes uit.. :shhhh:
Image

Re: Pronken met je Platinums

1815
Congrats! Ik vroeg me gisteren af of de co-op trophies ondertussen al gelukt waren of niet. Had je bericht in sessies gezien, maar ik zou de game dan even boven moeten opduikelen, maar dat is dus niet meer nodig nu :P

Voor die laatste trophy van AC: Aangezien je al lvl 55 bent, zou je een copycat ability moeten kunnen kopen waarmee je de ability waarmee je het laatst bent gedood kan kopiëren en gebruiken als je terug leeft en als je die succesvol gebruikt dan telt die ook voor trophy. Best is om die te kopen en daar een tijdje mee te spelen tot je een groot deel van de abilities hebt gehad (vooral de dure zoals poison bv) om dan vervolgens de resterende zelf te kopen en in wolfpack mode te gebruiken. Als je ze allemaal wilt kopen heb je stomweg niet genoeg geld. Er is wel 1 ability die je niet in wolfpack kan gebruiken, is iets van een aanvaller blokkeren ofzo, die moet in gewone gameplay.
Image
cron