Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7052
++ mijn eerste uncharted platinum :D
++ subiet getrakteerd worden op frietjes
?? hopelijk straks een club brugge zien met toch wat meer geloof en inzet dan donderdag.... wat een vreselijke match
++ zulte-waregem die verliest van charleroi :) op zich niks tegen zulte-waregem maar wel tegen de vele supporters die altijd moeten mekkeren over brugge. + als underdog vind ik charleroi een uitstekend team, die blijven maar presteren en ook tegen de 'grote' ploegen en dat is enkele jaren zo, mazzu is een toptrainer.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7054
Kolm wrote:
fsterchele23 wrote:++ mijn eerste uncharted platinum
Nu al die andere nog

--- Niks meer mogen eten of drinken tot morgenvroeg na het onderzoek (ongeveer 10u30 klaar denk ik)
--- Vandaag ook al maar 2 sneetjes wit brood met 1 snee kaas gegeten om 11u want vanaf 12u mocht ik niks meer eten...
--- HONGER!!! :pissed:
da gak nu eens nie doen zie, die andere uncharted games platinum spelen. nog veel te veel liggen om voor eerste keer te spelen daarvoor en vond het nu al lang genoeg om te sukkelen op die crushing difficulty :p en hopelijk morgen snel onderzoek voorbij dat ge kunt eten vo dood :p :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7055
fsterchele23 wrote:da gak nu eens nie doen zie, die andere uncharted games platinum spelen. nog veel te veel liggen om voor eerste keer te spelen daarvoor en vond het nu al lang genoeg om te sukkelen op die crushing difficulty : p en hopelijk morgen snel onderzoek voorbij dat ge kunt eten vo dood : p :p
Ik ken het :D Al werd crushing wel makkelijker naarmate ze verder in de serie kwamen ;) De eerste vond ik nog altijd de moeilijkste!
Thanks! Ben er nog niet uit wat ik morgen ga eten, maar het zal wel iets lekker moeten zijn! En niet te vet, want dat vinden de darmpjes maar niks... :think:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7057
Mr.Wolf wrote:---------------- Gisteren op de ring in een Geel een accident meegemaakt. Een vrachtwagen had half onze voorkant mee :/ Al een geluk dat er geen gewonden waren gevallen, want we hebben veel geluk gehad
Uurrgghh miserie! Gelukkig geen erg.

@Kolm: hopelijk valt het allemaal wel mee dat onderzoek. En iets lekkers.. iets met pindasaus ofzo? :think: :P

@sterchele: Proficiat!

++++ Goed weer. Wel iets te warm maar we gaan niet klagen ;)
++++ Back in the gym en motivatie is hoog. Doet deugd.
---- Aan de andere kant is de zin om te trophyhunten wat afwezig laatste tijd. Ik geniet enorm om zonder "stress/druk" te kunnen gamen. Potje MWR is chill en ik maak ook progressie in ranking en das voorlopig voldoende..
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7059
Sanity penguin wrote:
Mr.Wolf wrote:---------------- Gisteren op de ring in een Geel een accident meegemaakt. Een vrachtwagen had half onze voorkant mee :/ Al een geluk dat er geen gewonden waren gevallen, want we hebben veel geluk gehad
Zo te horen inderdaad geluk gehad! Vrachtwagen ingevoegd en jullie niet gezien dan?
Waren 3 rijstroken, wij reden links en de vrachtwagen rechts. Wij wilden allebei naar het midden komen, maar die vrachtwagen wou snel nog door het groen rijden en wij hadden dieje dus niet gezien in onze blinde hoek. Hij had ons ook niet zijn pinken blijkbaar
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7061
Mr.Wolf wrote:---------------- Gisteren op de ring in een Geel een accident meegemaakt. Een vrachtwagen had half onze voorkant mee :/ Al een geluk dat er geen gewonden waren gevallen, want we hebben veel geluk gehad
--- Ongevallen zijn altijd ruk, maar soms heb je gelukkig het geluk aan jouw kant...
NTGSruler wrote: @Kolm: hopelijk valt het allemaal wel mee dat onderzoek. En iets lekkers.. iets met pindasaus ofzo? :think: :P
Het onderzoek viel dik tegen... Na afloop doodziek van het spul dat ik in het uur ervoor moest drinken en omdat ik 30-45min op mijn buik moest liggen. Omdat ik op mijn buik lag, had ik een behoorlijke druk op mijn maag en had ik ook maar beperkte ademruimte wat allemaal niet hielp. Toen ik een halfuur ofzo thuis was al dat spul overgegeven terwijl het eigenlijk gewoon door je darmen zou moeten gaan. Gelukkig voelde ik me na het overgeven al direct een stuk beter, maar toch rest van dag in bed gebleven. Iedereen heeft het bij een MRI altijd over het geluid dat dat apparaat maakt... ik heb oordopjes gekregen en dan nog is een koptelefoon op waardoor het geluid eigenlijk het minste van mijn zorgen was. Moest meer moeite doen om bij kennis te blijven en niet de boel onder te kotsen. En dan zeggen ze halverwege doodleuk 'Straks moet je even je adem voor 18 seconden inhouden' terwijl je al heel de tijd amper lucht krijgt en regelmatig vrij lang je adem moet inhouden. Gelukkig kon ik op momenten dat het apparaat even niks deed en de muziek speelde, mijn hoofd even optillen om er wat frisse lucht onder te krijgen en wat bij te komen. Maar dit is voorlopig wel een van de onderzoeken die ik niet graag opnieuw wil doen!
En nee, geen pindasaus! Wel ribbetjes met honing :p

--- Wat een schijtweer is dit... minste dat ik wat doe direct nat in het zweet (ligt ook wel deels aan medicijnen) en superbenauwd. De lucht is gewoon draagbaar... Voorbode voor storm lijkt het wel (nog geen weerbericht bekeken)
+++ Na 2 dagen eindelijk even geen barstende hoofdpijn... Er zit/zat wat vast in mijn nek/schouder/bovenrug...
--- Vakantie gaat veel snel... heb soms het gevoel dat ik al meer in bed heb gelegen dan effectief wat gedaan te hebben. Ik was dan ook wel doodmoe door alles van de afgelopen tijd.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7062
Kolm wrote:
Mr.Wolf wrote:---------------- Gisteren op de ring in een Geel een accident meegemaakt. Een vrachtwagen had half onze voorkant mee :/ Al een geluk dat er geen gewonden waren gevallen, want we hebben veel geluk gehad
--- Ongevallen zijn altijd ruk, maar soms heb je gelukkig het geluk aan jouw kant...
NTGSruler wrote: @Kolm: hopelijk valt het allemaal wel mee dat onderzoek. En iets lekkers.. iets met pindasaus ofzo? :think: :P
Het onderzoek viel dik tegen... Na afloop doodziek van het spul dat ik in het uur ervoor moest drinken en omdat ik 30-45min op mijn buik moest liggen. Omdat ik op mijn buik lag, had ik een behoorlijke druk op mijn maag en had ik ook maar beperkte ademruimte wat allemaal niet hielp. Toen ik een halfuur ofzo thuis was al dat spul overgegeven terwijl het eigenlijk gewoon door je darmen zou moeten gaan. Gelukkig voelde ik me na het overgeven al direct een stuk beter, maar toch rest van dag in bed gebleven. Iedereen heeft het bij een MRI altijd over het geluid dat dat apparaat maakt... ik heb oordopjes gekregen en dan nog is een koptelefoon op waardoor het geluid eigenlijk het minste van mijn zorgen was. Moest meer moeite doen om bij kennis te blijven en niet de boel onder te kotsen. En dan zeggen ze halverwege doodleuk 'Straks moet je even je adem voor 18 seconden inhouden' terwijl je al heel de tijd amper lucht krijgt en regelmatig vrij lang je adem moet inhouden. Gelukkig kon ik op momenten dat het apparaat even niks deed en de muziek speelde, mijn hoofd even optillen om er wat frisse lucht onder te krijgen en wat bij te komen. Maar dit is voorlopig wel een van de onderzoeken die ik niet graag opnieuw wil doen!
En nee, geen pindasaus! Wel ribbetjes met honing :p

--- Wat een schijtweer is dit... minste dat ik wat doe direct nat in het zweet (ligt ook wel deels aan medicijnen) en superbenauwd. De lucht is gewoon draagbaar... Voorbode voor storm lijkt het wel (nog geen weerbericht bekeken)
+++ Na 2 dagen eindelijk even geen barstende hoofdpijn... Er zit/zat wat vast in mijn nek/schouder/bovenrug...
--- Vakantie gaat veel snel... heb soms het gevoel dat ik al meer in bed heb gelegen dan effectief wat gedaan te hebben. Ik was dan ook wel doodmoe door alles van de afgelopen tijd.
Hopelijk is het resultaat wat eruit komt van het onderzoek dan wat positiever! En das idd verschrikkelijk die onderzoeken. Gore drank dat je moet drinken op je nuchtere maag... En het is idd veel te warm. Vanaf morgen zou het minder moeten zijn. Zou zeggen, geniet van de ribbetjes!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7063
@ Kolm Mijn mama heeft dat ook eens moeten doen, dat vuil spul drinken voor een onderzoek enz. Ze was er niet over te spreken. Hopelijk is alles snel weer goed Kolm!


@Mr. Wolf Amai dat is ook wel schrikken zo'n accident! Hopelijk alles ok met jullie. De schrik zal er allicht wel wat inzitten nu! Ik ben zelf ook altijd wat bang om zoiets mee te maken. :/

++ leuke dag gehad
++ Horizon Zero Dawn ingeruild om Persona 5 mee te kopen
-- I suck at bowling
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7064
@kolm: ik hoop dat die drankjes gekoeld waren. Want warm lijkt mij dat zeker niet te doen.

--- vandaag op laatste moment van mijn werkdag nog een patiënt op het spoed binnen gekregen. Het resultaat is een werkdag van 12 uur, omdat ik van wacht ben en daar dan verantwoordelijk voor ben.
--- hopelijk bellen ze mij straks niet uit mijn bed
+++ maar ondanks dat ik er moe van ben, doe ik het zoo graag
--- willen gamen (horizon zero dawn), maar geen tijd hebben
+++ nu wel nog even netflixen met mijn vriendin :)
Image