Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7066
Elexus wrote:@ Kolm Mijn mama heeft dat ook eens moeten doen, dat vuil spul drinken voor een onderzoek enz. Ze was er niet over te spreken. Hopelijk is alles snel weer goed Kolm!


@Mr. Wolf Amai dat is ook wel schrikken zo'n accident! Hopelijk alles ok met jullie. De schrik zal er allicht wel wat inzitten nu! Ik ben zelf ook altijd wat bang om zoiets mee te maken. :/

++ leuke dag gehad
++ Horizon Zero Dawn ingeruild om Persona 5 mee te kopen
-- I suck at bowling
Yup, en zeker in combinatie met mijn schrik voor het leren autorijden...

@Kolm: Damn, wat voor een gedoe is me dat allemaal seg
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7068
+++ Mario en zijn konijnen
+++ Dit is nu eens een game waarvn ik niet wist dat ik hem hebben wilde totdat ik de eerste trailer zag :D
--- FF geen tijd meer voor mijn teergeliefde PS4 ;(
--- Wat kan de wereld toch wreed zijn ;)
--- Wonde op mijn been dat niet zo heel goed wil genezen
--- Geen zin om naar dr te gaan :/
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7069
Stany7 wrote:+++ Mario en zijn konijnen
+++ Dit is nu eens een game waarvn ik niet wist dat ik hem hebben wilde totdat ik de eerste trailer zag :D
--- FF geen tijd meer voor mijn teergeliefde PS4 ;(
--- Wat kan de wereld toch wreed zijn ;)
--- Wonde op mijn been dat niet zo heel goed wil genezen
--- Geen zin om naar dr te gaan :/
Als ik advies moet geven over de wonde moet je het maar vragen :)

+++ ontspannen avond, na lange shift
+++ morgen bij de ouders gaan eten, altijd leuk
+- vrijdag weer van wacht
+++ money
--- maar dan geen sociaal leven :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7071
+++ Gisteren op aanraden van vriendin toch maar naar dr geweest met mijn been want was precies perkament op die wonde ipv een korst
--- Heeft hij een heel stuk moeten uitsnijden :eek: is nu toch een redelijke kap in mijn been
+++ De dr vond het plezant
--- Ik iets minder :D
--- Doet nu precies ook meer pijn maar is terug open hé
+++ Jen wilde het per se zien
--- She wished she didn't :D
+++ Wordt dus een blijvende herinnering aan de PXtR BBQ (wonde was van toen, ben tegen parasol staand gelopen toen de BBQ in de fik vloog :D)
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7072
Beterschap met je been Stany!!

++++ Eindelijk clean up gedaan in level 3 en 4 in Tearaway. Voorlopig alle 10 de levels dat ik gedaan heb 100%. Nog 6 levels te gaan. Die misplaced gophers terug naar huis brengen zijn wel zwaar irritant. Ik dacht begrepen te hebben dat in de Vita versie van Tearaway dit er niet inzat.. gemengde gevoelens toch bij deze toevoeging..
Beetje per beetje naar het einde toe..
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7073
-- veel te warm tegenwoordig, ik heb liever de gezellige regenachtige dagen
++ Orange is the New Black is echt goed als je er wat inkomt. De eerste episodes is het wat doorbijten.
++ cadeautje van de mama gehad: een nieuwe controller voor de PS4 want de mijne z'n batterij gaat heel snel leeg
++ downloadlimiet wordt bijna gereset, eindelijk
++ wanneer we verhuizen naar NL hebben we onbeperkte data dus er zal een wereld voor me opengaan
-- sliep ik eindelijk eens deftig voor het eerst deze week, laat m'n pa de kat naar boven glippen en zat ze om half 7 aan mijn deur te miauwen...
++ gelukkig zie ik ze zo graag :love:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7074
veel beter schap stany :o

++ maat die menne laptop weer bikke heeft hersteld :p deed nogal vreemd de laatste tijd
++ em dan keer trakteren op nen mexicano bacon xl broodje :p een speciaal belegd broodje in nieuw frituur hier. zotlekker, zotveel en voor frituureten te zijn ook redelijk goeikoop :p
-- bugs in mass effect maakt het spel zo ergerlijk op sommige momenten, echt jammer want het spel op zichzelf is zeer leuk maja
++ volgende week nieuw album van arch enemy, het is reeds besteld bij large samen met 2 tshirts
++ maat heeft 2 funkopops van resi evil gekocht voor mij op abunai en ook nog een ticket bij voor een beurs in Nijmegem op 1 oktober..dusja ik goan es naar holland volgend maand :p
-- ik ben stapelzot, een week geleden gestopt me fifa17 te spelen en ben nu al weer zot ant verlangen naar volgende fifa (ook doordat er veranderingen in de carriere zijn gedaan waar ik zeer benieuwd naar ben)
+- volgende week wa familiebezoekjes ingepland
-- opt werk ist saai, saai en nog eens saai. waar blijven die bestellingen nu :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7078
-- boooooored
++ bijna The Last of Us Remastered uitgespeeld, moet wel zeggen dat het spel minder 'leuk' is omdat ik het al voor de tweede keer speel. Het waw effect is er compleet vanaf, wat begrijpelijk is.
++ sebiet een pizza burger eten
++ niemand thuis dus ook geen gezaag
++ woensdag met m'n zus eens gaan horen op Artevelde hogeschool want ze wilt graag weer gaan studeren, waar ik haar in steun
-- m'n pa daarentegen denkt weer enkel aan werken werken werken en geld, damn
++ tegenwoordig heb ik toch ne goeie band met mijn zus en dat terwijl we een aantal jaren geleden nog bijna elke dag op de vuist gingen :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7079
Proficiat Shampi! Op naar de 365 dagen and beyond..

---- Ik erger mij blauw aan de misplaced gopher missies in Tearaway Unfolded :angry: Ze hadden op zijn minst een checkpoint kunnen voorzien dat je de missie direct opnieuw had kunnen doen als je je postzegel verliest... nu moet je telkens een groot stuk backtracken of een volledig level opnieuw starten. Groot minpunt vind ik.
Image