Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7099
Stany7 wrote:--- Wonde op mijn been dat niet zo heel goed wil genezen
--- Geen zin om naar dr te gaan :/
Sowieso naar de dokter gaan. Als het een schaafwond is wassen met zeep. Grotere wondes: mix bloemsuiker in ontsmettingsgel (wordt voor doorligwonden gebruikt). Gek genoeg kan je de korstjes best van de wonde halen (uiteraard zeer voorzichtig en hygiënisch), zo heelt het mooier en beter :)
ShAmPi wrote:+++ 133 dagen sigaretvrij
En da van big pak l&m per dag naar niets.
Proficiat :)
Voor zij die het niet goed lukt, ons moeder is heel succesvol op vape dingen over gegaan. Is goedkoper ook (al moet je dan uw eigen product samenstellen. Bovendien kan je langzaam afbouwen met hoeveel nicotine je er in doet. Het is nog altijd niet 100% gezond, maar beter dan roken.


++++++ Ik heb een fantastische studentenjob op de vakgroep ortho waar ik doodgraag wil gaan werken. Super, maar echt super lieve mensen, interessante gesprekken, leuk werk, zalige sfeer, ik ben met mijn gat in de boter gevallen! :)
++++++ met0t0 en ik hebben beiden een goeie thesisverdediging gehad! :D
+++ Morgen mijn verjaardagsfeest, veteranen van de bbq weten wat ik deze middag ga doen :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7105
gamerke1992 wrote:+++ krakow is een mooie stad :)
--- savonds komen ze je wel om de 100 meter aanspreken om een striptease bar binnen te gaan
+++ vodka
* +++ savonds

OT:
-------------- Gisteren naar Leuven geweest. Eerst moest de bus zeer abrupt stoppen omdat hij constant tegen een passagier aant spreken was. Daardoor vloog die kerel keihard met zijn hoofd tegen de voorkant. Heel da glas opeens gebarsten. Toen ik daar was begon ik direct superhard buikpijn te krijgen die niet overging. Smorgens om 6 uur de eerste trein naar huis genomen.
------/++++ Sebiet vertrekken naar Rhodos. Wel schrik dat ik terug buikpijn ga hebben, maar anderzijds ook wel zin om eens naar Griekenland te gaan.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7108
daviduvel wrote:----- Assassin's Creed Brotherhood (op PS4) waarbij je op alles 100% synchronisatie moet halen. Ik haat het :angry:
-- Eerst de overige trophies verzamelen en dan zal die trophy maar moeten wachten. Het zal eerder een tussendoortje worden als ik niet weet wat spelen.
I feel your pain... Op het ogenblik zelf wat met AC3 bezig en daar moet je 100% halen in de tracker. Dus alle soorten missies en collectibles op 100% zetten... Bovendien moet je voor de main missions, de optionele doelen ook in 1 run van de missie halen omdat dat een van de optionele doelen is... In de meeste AC's kon je dat desnoods over meerdere runs doen. Al moet ik er wel bij zeggen dat ze niet zo heel moeilijk zijn en dat het meer een kwestie is van weten welke het zijn. Jammere is ook dat je in AC3 niet even het menu kan openen om te zien of je het optioneel doel hebt gehaald. Dat staat niet in het menu... In het beste geval krijg je na afsluiten van het menu een pop-up linksboven die zegt hoeveel je er nog moet. Maar het verschil tussen gefaald en gelukt/afgerond heb ik nog niet kunnen zien...

+/- Straks naar ziekenhuis voor uitslag MRI en meer over behandeling.
--- Ik ben langzamerhand wel op een punt waar ik het allemaal beu ben. Deze pijnserie is vorig jaar november/december begonnen, dat is bijna een jaar.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7109
daviduvel wrote:----- Assassin's Creed Brotherhood (op PS4) waarbij je op alles 100% synchronisatie moet halen. Ik haat het :angry:
-- Eerst de overige trophies verzamelen en dan zal die trophy maar moeten wachten. Het zal eerder een tussendoortje worden als ik niet weet wat spelen.
??? Gamen doe je toch voor je plezier? Als je het haat of iets uit een game haat, dan doe je het toch gewoon niet? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7110
+++ Weekje verlof deed deugd
+++ Terug verder gedaan met Persona 5, man wat is dat een goeie game <3
+++ Mario en zijn konijnen kunnen me ook nog steeds bekoren
+++ Monopoly (het bordspel) gespeeld met vrienden en gewonnen :jip:
--- Terug werkentijd :/
+++ Wonde in been is al kleiner
--- Maar nog steeds diepe gaap :(
+++ Blijven uitkuisen en ontsmetten
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.