Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7144
Stany7 wrote:+++ Platinum Jak & Daxter op PS4
+-+- Mss toch eens de PS3 versie ook proberen te halen, die lukte vroeger niet :silly:
+++ eindelijk eens deftig begonnen aan ass creed chronicles :D
+++ Het gamen gaat goed de laatste tijd
+++ Terug herfst hé, mijn favo tijd van het jaar :love:
Er gewoon voor gaan! Is écht niet super moeilijk, hoor. Is misschien een paar keer doorzetten op bepaalde zaken, maar is zeker te doen.
I lolled @ ass creed. :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7146
+++ 6 dagen vrij :D
+++ dit weekend vieren mijn vriendin en ik dat we 7 jaar samen zijn
+++leuke cadootjes voor haar gekocht
--- 1 van de cadootjes heb ik besteld via de webshop van swarovski een week geleden en het was nog steeds niet toegekomen
--- het pakje is vertrokken in Zwitserland en is vervolgens naar Duitsland getransporteerd. Maar dan ineens hebben ze het naar Spanje gedaan en daar zit het al 3 dagen vast. Moet dus echt een fout zijn
+++ ik ben dan maar naar de swarovski winkel in leuven gegaan en heb het daar gekocht. Dan zend ik die online bestelling wel terug
+++ deze avond bij de ouders gaan eten
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7149
paveman wrote:Congrats met0t0 en W.O.L.F.!!
Blijven er nog wel wat studenten over op het forum...? :D
Wel, ik blijf nog een jaartje student en als het goed is wordt ik daarna nog enkele jaren doctoraatsstudent :)


+/-- Ik hou wel van mijn studentenjob, maar snap echt niet hoe mensen zo een voltijdse job volhouden...
-- Nog veel dingen te doen in het weekend
+/- Morgen op restaurant met schoongrootouders en de kleinkinderen, het restaurant is super lekker, maar de andere kleinkinderen in met0t0 zijn familie zijn verschrikkelijk :(
+++ Elk weekend weer een beetje tijd om te naaien <3 Ik naai zakjes voor noten en grotere zakken voor groenten en fruit. Het is met de hand, dus ben zeker uur bezig met een zakje ter grote van uw hand :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7152
W.O.L.F. wrote:
paveman wrote:Congrats met0t0 en W.O.L.F.!!
Blijven er nog wel wat studenten over op het forum...? :D
Wel, ik blijf nog een jaartje student en als het goed is wordt ik daarna nog enkele jaren doctoraatsstudent :)


+/-- Ik hou wel van mijn studentenjob, maar snap echt niet hoe mensen zo een voltijdse job volhouden...
Heel simpel. Zoals jij dat graag doet als studentenjob, doen zij dat graag voltijds :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7153
+++ Goed gevierd gisteren
+++ Super mooie horlogedoos gekregen van leder, dan kan ik ze allemaal veilig opbergen :)
+++ Mijn vriendin was ook heel blij met haar cadootjes (nieuwe handtas en een 18 karaat gouden pen voor op haar nieuwe job)
+++ lekker gegeten
+++ Ik gebruik mijn ipad veeeel meer dan ik had kunnen denken, wat een handig ding
+++ horizon
+++ mooi weer
+- straks tuinhuis eens verven nu het nog eens goed weer is
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7155
++ mgs4 is awesome net act 3 uitgespeeld :)
+ hospitalisatie in orde gebracht :)
?? rekening krijgen van autoverzekering van nummerplaat die nie meer bestaat, nooit koop ik nog een opel wat een foefelarie boel is da.
++ rekening vant water naar beneden hoera weer wat geld gespaart :p
++ positieve ontvangst met men debuut in nieuwe proclub op fifa. ze zitten in divisie 1 en was er toch nie echt gerust op dat ik ging meekunnen met het niveau maar ik vond toch rap menne draai :p
++ vrijdag fifa 18 en kort erop forza en dragons dogma, das weer zotveel gamen verzekerd
Image