Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7204
--- ik was The Solus Project aan het spelen, krijg ik ineens super veel last van motion sickness amai
++ nu is het over gelukkig
+/- toch maar tot morgen wachten om verder te spelen
++ gisteren tweede plaats geëindigd in Fortnite BR
++ eindelijk eens een echte headset gekocht om te gamen
-- ik ben niet zo een prater op dat vlak, doet me teveel denken aan telefoneren, wat ik haat
++ maar we zullen het wel gewoon worden zeker :p
++ een paar boeken kunnen verkopen
++ aan het afkicken van frisdrank
-- er is een moord gepleegd in mijn (marginale) gemeente. Ocharme dat menske, twas nochtans een heel vriendelijk persoon. Dat snapt ge toch niet...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7206
RoyVdW wrote:
Elexus wrote: -- er is een moord gepleegd in mijn (marginale) gemeente. Ocharme dat menske, twas nochtans een heel vriendelijk persoon. Dat snapt ge toch niet...
WTF en je kent ze? Dat is nog vreemder wat is de reden? Jij kunt de volgende zijn hé zo lukraak als je het zo bekijkt rare wereld :O :L:
Is dader al gevat? Levenslang.
Lol chill out dude. En gij kunt mensen ook nogal gerust stellen hoor waw.
Image


Ik kende ze enkel van ziens maar hoorde dat ze een super madammeke was die met veel trots haar winkeltje uitbaatte. Daarbovenop was ze doof dus compleet weerloos dus, ze zou u nooit horen afkomen. Ik snap gewoon niet wat de drijfveer achter de moord is. Haar winkeltje schepte nu niet bepaald geld dus een overval lijkt me sterk. Iedereen hier loopt met diezelfde vraag rond.

En zo verschieten gelijk gij doe ik er nu ook niet van. D'r worden hier wel meer zware feiten gepleegd. Maar meestal is dat dan in een bepaald milieu zoals drugs etc. Dit is gewoon een compleet onschuldig persoon in cold blood vermoorden en dat shockeert wel serieus.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7208
En als je een paar jaar in een grote stad woont dan kijk je nergens meer van op... Hier in Rotterdam vinden ze bijna dagelijks pistolen of wordt er geschoten of kilo's drugs gevonden en worden er overvallen gepleegd. Het is ook opvallend dat de overvallers steeds jonger zijn, 14-16 jaar en soms zelfs nog jonger. Veel hiervan zit uiteraard in een bepaald milieu, maar in het begin las ik het nieuws vol van verbazing.
Het verschil is wel dat ik die mensen echt helemaal niet ken en dat het in buurten is waar ik niet kom. Als het zo dichtbij gebeurt en dat het iemand is die je (ook al is het maar van zien) kent, dan hakt dat er toch net ff wat harder op in.

+++ AC3 bijna 5 jaar na datum eindelijk platinum!
+++ Enkel nog de Washington DLC te gaan voor 100%
+++ Op een of andere manier het idee dat AC3 toch echt veel meer content had dan de laatste paar AC's die uitgekomen zijn, heb iets van 50-55u op mijn savefile staan voor 100% ingame (= laatste trophy).
--- Barstende hoofdpijn omdat mijn schouder/nek vast zitten en pijnstillers die ik nog wel mag nemen werken echt amper voor dat soort hoofdpijn.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7209
Elexus wrote:--- ik was The Solus Project aan het spelen, krijg ik ineens super veel last van motion sickness amai
++ nu is het over gelukkig
+/- toch maar tot morgen wachten om verder te spelen
++ gisteren tweede plaats geëindigd in Fortnite BR
++ eindelijk eens een echte headset gekocht om te gamen
-- ik ben niet zo een prater op dat vlak, doet me teveel denken aan telefoneren, wat ik haat
++ maar we zullen het wel gewoon worden zeker :p
++ een paar boeken kunnen verkopen
++ aan het afkicken van frisdrank
-- er is een moord gepleegd in mijn (marginale) gemeente. Ocharme dat menske, twas nochtans een heel vriendelijk persoon. Dat snapt ge toch niet...



hazo, je woont in een gateau euh, getto....
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7211
-- Dat is idd erg raar om te ervaren Lexi. Zeker als je in een kleinere gemeenschap woont (dat heb ik ook altijd gedaan). Ik heb het helaas ook een aantal keer meegemaakt....
++ MGS3 na meer dan 5 jaar herondekt! :)
++ Ik vind het toch leuker dan ik me kon herinneren van de laatste keer, al ben ik inmiddels wel meer fan nog van Splinter Cell
-- MGS3 ff verder gaan spelen op de Vita om er achter te komen dat die een eigen trophylijst heeft, waarvan de trophies ook nog eens automatisch 'poppen' als je de savefile over zet. Nu zal ik daar ook wel voor de 100% gaan daardoor. Een 'gratis' extra plat had van mij niet gehoeven (er moet wel wat moeite voor worden gedaan), maar ik heb een nog grotere hekel aan een game die voor 27% in de lijst blijft staan... :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7215
paveman wrote:-- Dat is idd erg raar om te ervaren Lexi. Zeker als je in een kleinere gemeenschap woont (dat heb ik ook altijd gedaan). Ik heb het helaas ook een aantal keer meegemaakt....
++ MGS3 na meer dan 5 jaar herondekt! :)
++ Ik vind het toch leuker dan ik me kon herinneren van de laatste keer, al ben ik inmiddels wel meer fan nog van Splinter Cell
-- MGS3 ff verder gaan spelen op de Vita om er achter te komen dat die een eigen trophylijst heeft, waarvan de trophies ook nog eens automatisch 'poppen' als je de savefile over zet. Nu zal ik daar ook wel voor de 100% gaan daardoor. Een 'gratis' extra plat had van mij niet gehoeven (er moet wel wat moeite voor worden gedaan), maar ik heb een nog grotere hekel aan een game die voor 27% in de lijst blijft staan... :(
Had ik opgemerkt dat je bezig bent met MGS3. Het blijft toch een tweestrijd met de Splinter Cell reeks hè. En ik heb destijds ook de fout gemaakt om op de Vita te beginnen,. Bij mij staat ie al tijdje op 10% ofzo.. :L:

++++ Project Cars 2 platinum.
---- Wss verkeerde review code gekregen van Nascar Heat 2. Hopelijk kan Sanity nog iets regelen.
Image
cron