Je nieuwste trophies

380
Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd! :taart:
paveman wrote:Congrats! Mooi aantal maar weer. Ben je er al achter wat de 2.500ste was? :D
Thanks beide!
Zie de zesde van links, dit is zeker weten een trophy van Blur!
Image


Als ik hier mijn best voor had gedaan had t ook de platinum van Bioshock infinite of Mirrors Edge kunnen zijn. Maarja, niet echt zin in die spellen nu.
Image



Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Je nieuwste trophies

381
FGras wrote: Thanks beide!
Zie de zesde van links, dit is zeker weten een trophy van Blur!
Image


Als ik hier mijn best voor had gedaan had t ook de platinum van Bioshock infinite of Mirrors Edge kunnen zijn. Maarja, niet echt zin in die spellen nu.
Image



Sent from my iPhone using Tapatalk
Proficiat! :cool:

Je trophies staan helaas op private of friends only, daardoor kan PSNProfiles ze niet uitlezen bij PSN. Anders kon je daar in de trophylog kijken welke trophy het precies was! ;)
Image

Re: Je nieuwste trophies

383
FGras wrote:Ah, ik had vroeger ook Playfire. Maar daar keek ik al nooit op. Ik vind t ook wel best zoals Sony het weergeeft!
Image


Die platinum 25 gaat er iig nog wel een keer komen!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik vroeg me af of playfire nog bestond en kwam er net achter dat dat tegenwoordig greenmangaming.com is geworden! Geen idee wat er nog op kan, heb me niet aangemeld want weet het toch niet meer.

Zelf vind ik psnprofiles.com handiger om je trophy overzicht te bekijken dan de lijsten van Sony. Enerzijds wat meer statistiekjes, anderzijds ook gewoon compacter en duidelijker. Dat compactere was vroeger nog beter op PSNP, maar alle lay-outs lijken er tegenwoordig vanuit te gaan dat je op een huge scherm naar een site gaat.
Daarnaast kan je op PSNP ook van een trophylijst van een game onmiddellijk naar een bijhorende trophyguide gaan (indien beschikbaar) en naar een subforum specifiek over die game.
Je kan er ook alle trophylijsten van games opzoeken en je kan er ook opvolgen wat de laatst toegevoegde trophylijsten zijn op de site. Daardoor kan je soms zien dat een game bijna uit is en zelf ontdek ik door dat lijstje vaak leuke games die ik anders nooit had gezien!

/einde PSNP propaganda :p
Image

Re: Je nieuwste trophies

385
Pfoe in truck driver houden ze u in de game stevig het handje vast maar voor trophies mag je toch wel leuk zelf uitzoeken om bugs te omzeilen. Kan er iemand soedesco helpen tellen aub :-P
Net trophy over achiever binnen. Is heel simpel ge moet alleen er sjust opkomen welke missie je kan doen dat het wel telt bij die bepaalde skill :-P

Nog 4 te gaan om uit te zoeken want online bitterweinig te vinden en soedesco zelf is ook geen hulp. Heb hen bericht gestuurd en ze verwijzen naar discord waar ze ook op niemand reageren met zinnige antwoorden.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Je nieuwste trophies

389
FIFA 20 Only One trophy :Tg: (Volta avatar max stats)

Wat een VER-SCHRIK-KELIJKE trophy was Dit! :O
Trophy guide spreekt over 20u om deze te behalen. Wel vandaag alleen heb ik er 5-6u aan besteedt. Ben er ondertussen al 4 weken mee bezig..
Toch weer een ultra rare gouden trophy erbij.
Image