Re: Final Fantasy Type-0 HD

121
BozeGozerXrd wrote:
dividedx11 wrote:Nederlanders zijn nog slechter dan wij Belgen in Frans ;)
Voor jullie Belgen is het een van de officiele talen. In een deel van het land weigeren ze zelfs iets anders dan Frans te spreken. Op de achterkant van de Type-0 CE staat ook alleen Nederlands en Frans, speciaal voor de Belgen.
Ja, dat vind ik wel gek altijd. Nederlandse en Franse localisatie, maar alles in het Engels binnenin de doos :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Het afdwaaltopic

122
Het is algemeen geweten dat Vlamingen een talent hebben ivm het oppikken van talen. Wij liggen ook in het midden van Europa en NL is geen wereldtaal en bij de moeilijkste ter wereld. Met FR en ENG kom je overal dus ik begrijp dat Walen slechter tot geen NL kunnen dan andersom, maar ze moeten wel meer moeite doen vind ik om het te willen spreken. Het onderwijs in Vlaanderen legt ook meer nadruk op talen en geen keuze terwijl ze ten zuiden kunnen kiezen of ze ENG of NL krijgen dacht ik. DU komt amper ter sprake. Heb zelf maar twee schooljaren DU gekregen, maar dat zijn basis noties zoals begroeten, telefoneren en korte dialogen om jezelf wat uit te slag te trekken. Qua FR wordt er in't hoger toch te veel verwacht, is ook de reden dat ik het heb stopgezet. DU had ik daar niet. (deed een jaar office management)
Image

Re: Het afdwaaltopic

124
Was eens even aan't lezen en bij die forumregels wordt enkel gesproken over straffen hé. Berisping dit, ban dat. Zo is ons systeem, maar belonen heeft een beter effect. Krijgen alle leden die zich gedragen daar niets voor terug? :D Oké heb Second Son gekregen, maar dat was puur geluk dus de kans was veel groter dat iemand anders ermee weg was. Waar blijven die pakjes voor het jaren goede gedrag verdomme! :gift:
Image

Re: Het afdwaaltopic

125
RoyVdW wrote:Was eens even aan't lezen en bij die forumregels wordt enkel gesproken over straffen hé. Berisping dit, ban dat. Zo is ons systeem, maar belonen heeft een beter effect. Krijgen alle leden die zich gedragen daar niets voor terug? :D Oké heb Second Son gekregen, maar dat was puur geluk dus de kans was veel groter dat iemand anders ermee weg was. Waar blijven die pakjes voor het jaren goede gedrag verdomme! :gift:
Je kan van mij een virtueel schouderklopje krijgen (geen zin om alle members hun huis af te gaan rijden om deze fysiek te geven).
Image

Re: Het afdwaaltopic

126
RoyVdW wrote:Was eens even aan't lezen en bij die forumregels wordt enkel gesproken over straffen hé. Berisping dit, ban dat. Zo is ons systeem, maar belonen heeft een beter effect. Krijgen alle leden die zich gedragen daar niets voor terug? :D Oké heb Second Son gekregen, maar dat was puur geluk dus de kans was veel groter dat iemand anders ermee weg was. Waar blijven die pakjes voor het jaren goede gedrag verdomme! :gift:
Dus verander straffen met een ban of berisping naar belonen met een ban of berisping en het systeem zal perfect zijn. :)

Re: Het afdwaaltopic

127
BozeGozerXrd wrote:
RoyVdW wrote:Was eens even aan't lezen en bij die forumregels wordt enkel gesproken over straffen hé. Berisping dit, ban dat. Zo is ons systeem, maar belonen heeft een beter effect. Krijgen alle leden die zich gedragen daar niets voor terug? :D Oké heb Second Son gekregen, maar dat was puur geluk dus de kans was veel groter dat iemand anders ermee weg was. Waar blijven die pakjes voor het jaren goede gedrag verdomme! :gift:
Dus verander straffen met een ban of berisping naar belonen met een ban of berisping en het systeem zal perfect zijn. :)
BG heeft gesproken :q:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het afdwaaltopic

130
BozeGozerXrd wrote:
RoyVdW wrote:Was eens even aan't lezen en bij die forumregels wordt enkel gesproken over straffen hé. Berisping dit, ban dat. Zo is ons systeem, maar belonen heeft een beter effect. Krijgen alle leden die zich gedragen daar niets voor terug? :D Oké heb Second Son gekregen, maar dat was puur geluk dus de kans was veel groter dat iemand anders ermee weg was. Waar blijven die pakjes voor het jaren goede gedrag verdomme! :gift:
Dus verander straffen met een ban of berisping naar belonen met een ban of berisping en het systeem zal perfect zijn. :)
wie is de eerste 'gelukkige' ? :silly:

Re: Het afdwaaltopic

132
RoyVdW wrote:Onnozelaars. Ik heb gelijk :L: :music:
Je wordt dagelijks beloond met een gezellig en goed lopend forum en je hebt blijkbaar zelfs een blog verdiend. Want dat is er nu ook. En dat alles omdat we zo duidelijk en "hard" zijn voor mensen die alleen uit zijn op rommel trappen. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

135
RoyVdW wrote:@Sora; Oké dat is mooi gezegd, nu ben ik een content persoon :)
@Gozer; Hou jij je maar in. dit kan ik als bedreigend opvatten en daar hangt een berisping aan vast...
Ik vat jouw opmerking over onnozelaars en je beledigende emoticon spam in het PS3 topic allebei op als ongepast, onfatsoenlijk en nadelig voor de algemene forumsfeer. :q: