Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9256
---------- Groepswerk... Binnen een paar uurtjes ons resultaat voorstellen aan de jury!
---------- Er zit er ene bij die (zoals gewoonlijk) weer amper iets deed of nooit kwam opdagen.
---------- Tijdens onze peer evaluatie heeft hij weer vergeten dit in te vullen, dus heeft hij dit maar een halfuurtje later gedaan. De kans bestaat nu dat dit ook nadelige gevolgen voor ons zal hebben.
---------- Tijdens ons gesprek momenteel is hij plots nog vertrokken om zich te gaan douchen.
---------- Het lijkt wel alsof er telkens een persoon expres bij groepswerk wordt gezet die niets ervoor wil doen :dizzy:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9257
IEDEREEN DIE EXAMENS HEEFT: STERKTE en let op je gezondheid
Ik ken iemand die moet aanwezig zijn tijdens de examens als begeleider in zo de zalen van Flanders Expo
Sora_Lizard wrote:+ Welkom terug. Doe maar kalm aan.
Het is zo tegenstrijdig. Ik MOET het kalm aan doen en mijn letsel vraagt dat ook, maar de wereld rondom me kan me maar weer niet snel genoeg 100, neen 1000% zien gaan.........en daar heb ik het erg moeilijk mee........
Gamefreak wrote:de kapitein heeft het ruime sop dan toch niet gekozen...
Schuimbadje volstaat ;)

--- aan het twijfelen of mijn knie en been wel aan het blijven verbeteren zijn en of ik binnen 1.5 weken klaar ben om te werken
+++ met al de pijn en moeilijkheden die ik afgelopen jaar had toch een paar mooie momenten gekend, al zijn ze ook zo klein
+++ Yippee manga en anime
+++ Platinum Crash Team Racing :Tp:
+++ Platinum Granblue Fantasy Versus :Tp:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9258
Captain Witwicky wrote: Het is zo tegenstrijdig. Ik MOET het kalm aan doen en mijn letsel vraagt dat ook, maar de wereld rondom me kan me maar weer niet snel genoeg 100, neen 1000% zien gaan.........en daar heb ik het erg moeilijk
Hoop dat mensen na deze periode gaan inzien waar ze in feite mee bezig zijn. De maatschappij is veel te gehaast. Spoedig herstel.

+Zal hier ook eens posten
++ Alleen gaan wonen
-Nog twee weken internetloos
-/+Nu merk ik hoeveel we het weide web gebruiken en altijd bereikbaar willen/moeten zijn.
+Lezen en muziek luisteren tegen de eenzaamheid
+Amuseer me wel
-Al maanden niet meer gegamed
+Casa De Papel uitgekeken
+++4K QLED HDR ziet er goed uit en dan heb ik het enkel nog maar over het XMB menu. Wat een verschil..
++Als alles hier geïnstalleerd is is dit mijn mancave.
+Terug werken na 3 weken verlof die gedeeltelijk in het water was gevallen door corona dus goed tegen de verveling en zie ik sommige mensen terug
...



Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9259
RoyVdW wrote: Hoop dat mensen na deze periode gaan inzien waar ze in feite mee bezig zijn. De maatschappij is veel te gehaast. Spoedig herstel.

+Zal hier ook eens posten
++ Alleen gaan wonen
-Nog twee weken internetloos
-/+Nu merk ik hoeveel we het weide web gebruiken en altijd bereikbaar willen/moeten zijn.
+Lezen . . . .



Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image


grasgroene web . . . . ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9262
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Ben niet mee wat wil je daarmee zeggen?
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Wijd als in breed
Weide als in een grasgroene weide waar koeien op staan

denk ik dat Sora wil zeggen ;)
Je weet wat ze zeggen van overdreven spelling corrigeerders. Hatelijk dat wijzen op zo'n belachelijk foutje. Dat valt hen dan op ipv me proficiat te wensen of het over de essentie te hebben. Ach ja laat ook maar :)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9264
met0t0 wrote:+++ Verlengd weekend en verlof om naar uit te kijken
+++ Vanavond aan een nieuwe game beginnen, al weet ik nog niet welke :think:
+++ ik ga vandaag aan days gone beginnen ;)
--- gisteren van 9 uur in de ochtend tot 2 uur 's nachts doorgewerkt door een deadline.
--- vandaag op mijn vrije dag ook nog eens 4 uur
+++ maar ik heb het gehaald en ik ben klaar
+++ nu genieten van verlengd weekend
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9267
dividedx11 wrote:--- De ene miserie na de andere...
-- Niet leuk in de examenperiode
+ Gamen brengt rust
+ Better times are coming?
++ Donderdag aankondiging van de PS5 games
+++ Hopelijk een nieuwe Ratchet & Clank
Ik ken je gevoel ergens...

--- Ook hier heel wat miserie momenteel
--- Examens
--- Ik keek wel erg uit naar de onthulling op donderdag
--- Nergens om naar uit te kijken na de examens!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9268
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:--- De ene miserie na de andere...
-- Niet leuk in de examenperiode
+ Gamen brengt rust
+ Better times are coming?
++ Donderdag aankondiging van de PS5 games
+++ Hopelijk een nieuwe Ratchet & Clank
Ik ken je gevoel ergens...

--- Ook hier heel wat miserie momenteel
--- Examens
--- Ik keek wel erg uit naar de onthulling op donderdag
--- Nergens om naar uit te kijken na de examens!
Het is echt niet meer te geloven, het enige waar ik nog naar uitkeek in de komende periode is afgelast. :silly:

Wil nu niet dramatisch doen ofzo maar het was echt wel even een lichtpuntje in deze lastige periode.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

9270
RoyVdW wrote:Hoop dat mensen na deze periode gaan inzien waar ze in feite mee bezig zijn. De maatschappij is veel te gehaast. Spoedig herstel.
+Lezen en muziek luisteren tegen de eenzaamheid
++Als alles hier geïnstalleerd is is dit mijn mancave.
Bedankt.
Maar de mens gaat het nooit leren, Als ge niet bovenaan de pikorde staat wordt ge altijd misbruikt.
Ondertussen zal ik verder doen met stressen over mijn werk terwijl ik eigenlijk moet stressen over mijn been...
Succes met de mancave !
met0t0 wrote:+++ Vanavond aan een nieuwe game beginnen, al weet ik nog niet welke
Aaah, de problemen van keuze te hebben is me welbekend :D
gamerke1992 wrote:+++ ik ga vandaag aan days gone beginnen
YES, doen!!
dividedx11 wrote: --- De ene miserie na de andere...
+ Gamen brengt rust
Gamen brengt rust...totdat je stop met gamen, vicieuze cirkel? :dizzy:

--- What? Nu pas gemerkt dat er geen games aangekondigd worden op donderdag voor de PS5...en de reden...pfff....de wereld staat weer stil, iedereen moet weer zijn zegje doen of steun bieden...allemaal reclame en bang om iets te zeggen dat in het verkeerde keelgat zou schieten. Alle respect voor de redenen en protest, waar er geen gerechtigheid is moet er gerechtigheid komen, maar alles ontploft ook altijd wanneer er weer het woordje racisme wordt gebruikt of naar gehint wordt. Urgh. Ik zou ze nen keer willen zien protesteren voor de kansarme kinderen in Afrika of de moorden onder de zwarten die daar gebeuren. Daar gebeurt het elke dag maar dat is geen groot nieuws dan? Hun levens zijn minder belangrijk dan? Of de eigen overtredingen? Wat als het omgekeerd was?

--- Verdorie tis warm
+++ Platinum Days Gone :Tp:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2