Re: Ratchet & Clank (PS4)

107
Colossus wrote:
dividedx11 wrote:
Colossus wrote:Hoe komt het dat deze al gelijk rond de 35 euro kost terwijl eigenlijk alle nieuwe games 60 kosten, vind dat opvallend.

Is hij kort? Of wat is de reden?
Als deze een tientje kost ga ik hem downloaden denk
Deze was bij de release 40 euro. Hij duurt 11u, wat voor mij niet ongeloofelijk kort is. Top game, zeker de €40 waard.
In de store gelijk 35 ;)
Maar vind het opvallend, niet dat het een probleem moet zijn uiteraard :smug:
De reden die Insomniac Games geeft is dat ze dezelfde prijs wouden vragen als de PS2 game destijds. Ik denk dat ze ook probeerden om op die manier het vertrouwen terug te winnen bij de fans, na All 4 One en Q-Force. Daarna kwam Nexus nog wel uit, en die game was ook uitstekend, maar die verkocht niet bepaald super. De vraagprijs van 40 zou wel eens geholpen kunnen hebben, want in tegenstelling tot de film doet de game het fantastisch.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

111
ShAmPi wrote:
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Ik veronderstel omdat het "maar" een remake is.
pessimist :O
Is toch niet pessimistisch? Daarom ook quotes bij de maar.
Van mij mogen alle remakes en remasters veel goedkoper zijn...
Klopt het is een reboot en geen nieuwe volwaardige game. En ja die remasters mogen ook standaard nieuw aan €25 gezet worden ipv €40 of €50.
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

113
ShAmPi wrote:Het is zelfs geen reboot :)
new game > pre/sequel > reboot > remake > remaster > emulatie(bvb psx games op ps3)
En mss nog stukken vergeten :D
Deze game is een re-imagination. De game is uiteindelijk volledig nieuw, buiten het verhaal.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

114
dividedx11 wrote:
ShAmPi wrote:Het is zelfs geen reboot :)
new game > pre/sequel > reboot > remake > remaster > emulatie(bvb psx games op ps3)
En mss nog stukken vergeten :D
Deze game is een re-imagination. De game is uiteindelijk volledig nieuw, buiten het verhaal.
Bwoh alles is hetzelfde buiten een paar extras
Dat is in mijn ogen gewoon simpelweg een remake.
Bij een remake wordt alles van 0 terug opnieuw gemaakt maar blijft het hetzelfde als voorheen (met eventueel beetje extra crap)
Image

Re: Ratchet & Clank (PS4)

119
ItIsElise wrote:is ratchet and clank de moeite waard om te kopen?
Voor mij persoonlijk is het mijn favoriete game franchise aller tijden. Heel objectief kan ik dus niet zijn maar ik denk dat het wel vrij toegankelijk is voor jong en oud.

Ik zou het zeker aanraden. Je kan deze echt heel simpel op sites zoals Marktplaats vinden voor 5 euro, dus voor die prijs is het volgens mij zeker het proberen waard. Indien je twijfelt kan je natuurlijk eens wat gameplay opzoeken op YouTube :cool:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron