Re: Studeer-topic

18
UseYourIllusion wrote:
W.O.L.F. wrote: Ik woon in een erg hoog huis en zit helemaal boven, meestal weet mijn moeder dat ik thuis ben doordat ze mijn schoenen ziet staan, maar meer ook niet :p
Haha, azo, living the dream dus :P dan kan ik mij voorstellen dat je al wat meer privacy en ruimte hebt, plus daar het comfort van thuis bij is wel tof natuurlijk. Ik zit zelf in complex van verschillende koten, en hoewel de vrijheid tof is, blijft het een kamer van 3 op 4 natuurlijk xD
Ik zou dat nooit leuk vinden om met mensen die ik niet ken op kot te gaan, ze kan wel nieuwe vrienden maken, maar het kan ook serieus fout gaan. Met mijn moeder heb ik ook wel eens ambras, maar dat is mijn moeder...


IK heb mijn agenda gemaakt, als ik alles wil af krijgen wat ik wou afkrijgen deze vakantie heb ik geen dag meer vrij :(

Re: Studeer-topic

19
W.O.L.F. wrote: Ik zou dat nooit leuk vinden om met mensen die ik niet ken op kot te gaan, ze kan wel nieuwe vrienden maken, maar het kan ook serieus fout gaan. Met mijn moeder heb ik ook wel eens ambras, maar dat is mijn moeder...


IK heb mijn agenda gemaakt, als ik alles wil af krijgen wat ik wou afkrijgen deze vakantie heb ik geen dag meer vrij :(
Dat is waar. Maar in een groot complex zit je zo apart als je zelf wilt hoor. Er zijn mensen wiens deur altijd open staat en mensen binnen en buiten lopen, maar ik heb zelf wat minder contact met mijn buren. Ik zou ook niet 1 kot huren met verschillende mensen die ik niet ken, dat kan inderdaad aardig fout lopen. Ik vind het zelfs al zo moeilijk om te beslissen met wie ik op reis wil xD

Feit, ik heb momenteel ook een te volle agenda, maar ik vind het toch wel iets anders om op kot te zitten zonder 'controle'. Vroeger pendelde ik en hoewel ik wel nog 's avonds weg kon gaan, is het toch wel lastig om ofwel op de vloer van iemand's kot te slapen, ofwel om om 12u 's nachts de trein te nemen naar huis en dan opgehaald te worden aan een station door mn ma :p Maar ja, iedereen zit natuurlijk in een andere situatie en ik kan wel verstaan dat het voor u anders ligt ;)

Anyway, troost u, ik heb ook weinig tijd ;) vervroegde examenperiodes zet er wel druk op!

Re: Studeer-topic

20
UseYourIllusion wrote:
W.O.L.F. wrote: Ik zou dat nooit leuk vinden om met mensen die ik niet ken op kot te gaan, ze kan wel nieuwe vrienden maken, maar het kan ook serieus fout gaan. Met mijn moeder heb ik ook wel eens ambras, maar dat is mijn moeder...


IK heb mijn agenda gemaakt, als ik alles wil af krijgen wat ik wou afkrijgen deze vakantie heb ik geen dag meer vrij : (
Dat is waar. Maar in een groot complex zit je zo apart als je zelf wilt hoor. Er zijn mensen wiens deur altijd open staat en mensen binnen en buiten lopen, maar ik heb zelf wat minder contact met mijn buren. Ik zou ook niet 1 kot huren met verschillende mensen die ik niet ken, dat kan inderdaad aardig fout lopen. Ik vind het zelfs al zo moeilijk om te beslissen met wie ik op reis wil xD

Feit, ik heb momenteel ook een te volle agenda, maar ik vind het toch wel iets anders om op kot te zitten zonder 'controle'. Vroeger pendelde ik en hoewel ik wel nog 's avonds weg kon gaan, is het toch wel lastig om ofwel op de vloer van iemand's kot te slapen, ofwel om om 12u 's nachts de trein te nemen naar huis en dan opgehaald te worden aan een station door mn ma :p Maar ja, iedereen zit natuurlijk in een andere situatie en ik kan wel verstaan dat het voor u anders ligt ; )

Anyway, troost u, ik heb ook weinig tijd ;) vervroegde examenperiodes zet er wel druk op!
Ik ga gewoon niet uit, nooit interesse in gehad eigenlijk :p
Al mag mijn vriend jammer genoeg niet blijven slapen van mijn moeder :(

Re: Studeer-topic

21
W.O.L.F. wrote: Ik ga gewoon niet uit, nooit interesse in gehad eigenlijk :p
Al mag mijn vriend jammer genoeg niet blijven slapen van mijn moeder :(
Ja, das wel ambetant :/ Ik heb daar altijd vooruitstrevende ouders in gehad, maar daar denken vele ouders dus anders over. :(

Re: Studeer-topic

22
UseYourIllusion wrote:
W.O.L.F. wrote: Ik ga gewoon niet uit, nooit interesse in gehad eigenlijk :p
Al mag mijn vriend jammer genoeg niet blijven slapen van mijn moeder :(
Ja, das wel ambetant :/ Ik heb daar altijd vooruitstrevende ouders in gehad, maar daar denken vele ouders dus anders over. :(
Mijn moeder is niet conservatief ofzo, ze is gewoon enorm op haar privacy gesteld :p

Damn, de paasvakantie is al halverwege en ik heb nog maar veel te weinig gedaan, veel en veel te veel taken! :(

Re: Studeer-topic

24
met0t0 wrote:Zo, deadlines zijn altijd heel motiverend voor mij. Nog 3 dagen om een paper af te krijgen, dus is het tijd om eraan te beginnen. Gelukkig voor slechts 3 van de 20 punten en maar 2000 woorden.
En dan nog over een leuk onderwerp eh :)

Re: PressXtoRevive BBQ 2015

25
Ik heb afgelopen week mijn proefwerkweek gehad en heb echt het gevoel dat het bagger ging :( Maar voor een keer maakt mij dat niet zoveel uit, want ik sta nu toch overal voldoende voor :)

De enige cijfers die ik terug heb gekregen zijn wiskunde en nederlands. Voor wiskunde had ik een 5,5, maar daar ben ik wel blij mee, want ik had het gevoel dat het een 3 was en het was meetkunde en daar ben ik meestal minder goed in. Voor nederlands heb ik waarschijnlijk een 6.3 :cool:

Edit: wait what? ik dacht dat het studeertopic was :think: :P


Edit Sora: Nu is het het Studeer topic! xD
Image

Re: PressXtoRevive BBQ 2015

26
minermb wrote:Ik heb afgelopen week mijn proefwerkweek gehad en heb echt het gevoel dat het bagger ging : ( Maar voor een keer maakt mij dat niet zoveel uit, want ik sta nu toch overal voldoende voor : )

De enige cijfers die ik terug heb gekregen zijn wiskunde en nederlands. Voor wiskunde had ik een 5,5, maar daar ben ik wel blij mee, want ik had het gevoel dat het een 3 was en het was meetkunde en daar ben ik meestal minder goed in. Voor nederlands heb ik waarschijnlijk een 6.3 :cool:

Edit: wait what? ik dacht dat het studeertopic was :think: :P


Edit Sora: Nu is het het Studeer topic! xD
Ik ben er gisteren achter gekomen dat Nederlanders geen paasvakantie hebben :p

Studeren is voor mij even twee dagen niets, heb het wel verdient vind ik :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

30
1. Denken jullie dat kerncentrales veel kernafval produceren?
2. Waar moeten we heen met het kernafval?
3. Kan ons land volledig draaien op hernieuwde energie?
4. Zijn kerncentrales gevaarlijk voor onze gezondheid?
5. Hebben jullie liever kerncentrales die kernafval achterlaten of gewone centrales die CO2 produceren?
6. Verhogen kerncentrales het risico op een verspreiding van kernwapens?

Dit heb ik voor het moment al. Als er nog ideeën zijn mag je ze altijd geven :)
Image
cron