Re: PlayStation Plus

2236
Wegens het 5-jarig bestaan van de VR gaat Sony vanaf november 3 PSVR games geven aan PSPlus gebruikers. Exacte details over welke games, wanneer enz ontbreekt nog wel.
...
And to celebrate this PS VR milestone, we wanted to give a special thank you to PlayStation fans: Starting in November, PlayStation Plus* members will get three PS VR bonus games for no extra charge. Stay tuned for more details in the PlayStation Plus update in the next few weeks.
...

https://blog.playstation.com/2021/10/13 ... tation-vr/
Image

2238
Kolm wrote: 13 Oct 2021 18:49 Wegens het 5-jarig bestaan van de VR gaat Sony vanaf november 3 PSVR games geven aan PSPlus gebruikers. Exacte details over welke games, wanneer enz ontbreekt nog wel.
...
And to celebrate this PS VR milestone, we wanted to give a special thank you to PlayStation fans: Starting in November, PlayStation Plus* members will get three PS VR bonus games for no extra charge. Stay tuned for more details in the PlayStation Plus update in the next few weeks.
...

https://blog.playstation.com/2021/10/13 ... tation-vr/
Vanaf november? Of gewoon IN november? :?
Image

2239
NTGSruler wrote: 13 Oct 2021 19:18 Vanaf november? Of gewoon IN november? :?
Dat is onderdeel van de onduidelijkheid :P

Het zou kunnen zijn dat ze elke maand 3 PSVR games gaan geven of dat ze in totaal 3 PSVR games geven maar dan bv 1 per maand voor 3 maanden. Lekker verwarrend dus :L:
Image

2241
@paveman: Dat is ook mijn bedenking... Er zijn heel veel kleine games voor de PSVR maar of ze zich dan populair gaan maken door er daar elke maand 3 van te geven betwijfel ik. Dus ik denk dat het eerder 3 games in totaal is maar dan verspreid over een paar maanden ofzo.
Maar... niets is zeker tot ze ons meer vertellen :q:
Image

2243
NTGSruler wrote: 15 Oct 2021 14:27 Eerlijk, ik heb het al gezegd, maar PSVR zegt mij gewoon totaal niets. Good old traditional gaming heeft de voorkeur hier.
Ik zie het als 2 totaal verschillende dingen.

Voetbal en wielrennen zijn beide sport. Maar toch zijn beide totaal verschillend en zal de ene enkel 1 van de 2 leuk vinden en andere beiden.

Ik game 's avonds liefst gewoon in de zetel. VR is dan weer iets waar ik met vrienden plezier mee heb of als ik zelf eens iets anders wil doen dan gewoon gamen.

Net zoals ik soms meer zin heb om te netflixen dan te gamen. 2 totaal verschillende dingen.
Image

2244
Ik snap je Gamerke. Bij mij is het Youtube ipv Netflix :D

Maar VR is gewoon gamen, maar op een andere actievere manier. Met vrienden of mensen samen is inderdaad gewoon leuker denk ik. Bijvoorbeeld in VR een shooter in co-op spelen ofzo. Ik ben eens met het werk naar The Playground geweest in Kortrijk waar je echt een helm en een rugzak met wapen aantrekt om dan VR-gewijs een game te spelen (was een bankoverval). Was echt zalige fun!
Maar op mijn eentje zie ik mezelf niet gauw VR games spelen.
Image

2248
Ik word zo mottig als ne hond als ik mijn VR set opzet :p Vooral als het beeld vloeiend is! Als ik kan instellen dat het beeld in hoeken verspringt gaat het al beter. Maar ik heb al gehad dat ik een hele dag ziek ben geweest door 15 min Megaton Rainfall ofzo te spelen
Image

2249
Mr.Wolf wrote: 15 Oct 2021 19:20 Ik word zo mottig als ne hond als ik mijn VR set opzet :p Vooral als het beeld vloeiend is! Als ik kan instellen dat het beeld in hoeken verspringt gaat het al beter. Maar ik heb al gehad dat ik een hele dag ziek ben geweest door 15 min Megaton Rainfall ofzo te spelen
Ze zeggen ook wel eens dat je jouw VR legs moet krijgen net zoals je het gewoon moet worden om op een boot te zitten.

Het beste is om met simpele games te beginnen en dan op te bouwen.

Op het begin was ik ook super misselijk en dat duurde zelfs tot uren na dat ik al gestopt was. Maar na het opbouwen ben ik nooit meer misselijk geweest en kan ik elke game spelen zonder problemen.
Image

2250
Zou goed zijn als ze meer VR-games bij PS+ geven, maar 3/maand lijkt mij onmogelijk want dan zouden ze al snel de volledige collectie gegeven hebben :lol:
Hoe dan ook heb ik voorlopig nog geen PS VR. Mijn eerste ervaring ermee was algemeen positief, maar niet dat ik het direct zelf wou kopen.