Re: Pronken met je Platinums

123
thanks! :D En inderdaar Daan daar ben ik bijna het meeste trots op. Mijn Top 3 van mijn platinums zijn,
1:GTA V
2:Destiny
3:Killzone 2 en shadow fall
:p
En ik persoonlijk vind destiny heel goed! De enigste game die ik ook blijf spelen ook al heb ik platinum :p

Re: Pronken met je Platinums

124
darksam6 wrote:thanks! :D En inderdaar Daan daar ben ik bijna het meeste trots op. Mijn Top 3 van mijn platinums zijn,
1:GTA V
2:Destiny
3:Killzone 2 en shadow fall

En ik persoonlijk vind destiny heel goed! De enigste game die ik ook blijf spelen ook al heb ik platinum :p
Lol!!

GTA V herken ik nog ;) En Killzone 2 heb ik ook! :p

@Tichke: Congrats! We zien niet veel posts van jou hier! :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

126
billie91 wrote:Ik zie iedereen hier allemaal platinums halen, terwijl ik jaren geleden met Gravity Rush mijn laatste heb behaald. :( Misschien dat ik met Far Cry 4 weer een poging ga doen.
Lol, gewoon genieten van Far Cry 4 en dan eens zien als je nog voor de platinum wilt gaan :)
Image

Re: Pronken met je Platinums

127
billie91 wrote:Ik zie iedereen hier allemaal platinums halen, terwijl ik jaren geleden met Gravity Rush mijn laatste heb behaald. :( Misschien dat ik met Far Cry 4 weer een poging ga doen.
Die platinum blijft leuk tot het einde vind ik. Ik kan het dus alleen maar aanraden.
Image

Re: Pronken met je Platinums

128
gamerke1992 wrote:
billie91 wrote:Ik zie iedereen hier allemaal platinums halen, terwijl ik jaren geleden met Gravity Rush mijn laatste heb behaald. :( Misschien dat ik met Far Cry 4 weer een poging ga doen.
Die platinum blijft leuk tot het einde vind ik. Ik kan het dus alleen maar aanraden.
Moet zeggen dat ik nu wel heel dicht bij platinum al ben. Denk dat dit hem een keer weer word. :D
Image

Re: Pronken met je Platinums

129
billie91 wrote:
gamerke1992 wrote:
billie91 wrote:Ik zie iedereen hier allemaal platinums halen, terwijl ik jaren geleden met Gravity Rush mijn laatste heb behaald. :( Misschien dat ik met Far Cry 4 weer een poging ga doen.
Die platinum blijft leuk tot het einde vind ik. Ik kan het dus alleen maar aanraden.
Moet zeggen dat ik nu wel heel dicht bij platinum al ben. Denk dat dit hem een keer weer word. :D
Zal wel lukken. ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

130
billie91 wrote:Ik zie iedereen hier allemaal platinums halen, terwijl ik jaren geleden met Gravity Rush mijn laatste heb behaald. :( Misschien dat ik met Far Cry 4 weer een poging ga doen.
Voor mij was het maar mijn 2e plat ooit :)
Ik speel eigenlijk nooit voor trophies, tenzij zoals deze keer ik merk dat ik er nog maar 3 moet hebben van een game die ik zoizo af en toe speel.
Maar ik begin nooit aan een game met de bedoeling de platinum te halen.
PSN tichke
Image

Re: Pronken met je Platinums

131
tichke wrote:
billie91 wrote:Ik zie iedereen hier allemaal platinums halen, terwijl ik jaren geleden met Gravity Rush mijn laatste heb behaald. :( Misschien dat ik met Far Cry 4 weer een poging ga doen.
Voor mij was het maar mijn 2e plat ooit :)
Ik speel eigenlijk nooit voor trophies, tenzij zoals deze keer ik merk dat ik er nog maar 3 moet hebben van een game die ik zoizo af en toe speel.
Maar ik begin nooit aan een game met de bedoeling de platinum te halen.
Dat doe ik in principe ook nooit, maar deze game ligt het platinum voor het oprapen dus waarom ook niet. Ik moet overigens het verhaal nog uitspelen dus dat duurt nog wel even. Ik speelde jaren geleden wel echt voor de platina, maar dat heb ik achterwege gelaten op den duur. Zat teveel tijd in en het plezier in een game werd voor mij vaak ook wel minder. Enkel games die echt de moeite waard waren speelde ik nog wat langer door voor de trophies (waar Gravity Rush toch echt voor mij de laatste was).
Image

Re: Pronken met je Platinums

132
Heeft iemand anders meer trofeetjes als jijzelf?
Ben je stiekem een beetje jaloers?
Ben je beschaamt met je kleine collectie plats?

Geen angst!
Shampi zorgt voor een boost in je trofeezelfvertrouwen.
When in doubt, just check Shampi his trophycard.
You'll instantly feel much better!
Image
Image

Re: Pronken met je Platinums

133
ShAmPi wrote:Heeft iemand anders meer trofeetjes als jijzelf?
Ben je stiekem een beetje jaloers?
Ben je beschaamt met je kleine collectie plats?

Geen angst!
Shampi zorgt voor een boost in je trofeezelfvertrouwen.
When in doubt, just check Shampi his trophycard.
You'll instantly feel much better!
Image
Dat jij je überhaupt nog durft vertonen in dit topic? :love:
Image