Erg verlate reactie i.v.m. vakantie, maarreh... thnx! Wordt bijgeschreven op de wishlist (backlog is nog steeds dusdanig dat ik maar niet gelijk over ga op aankoop...)Kolm wrote:@paveman: Het verhaal in danganronpa heeft ongeveer dezelfde opzet: mensen gevangen en maar eentje kan overleven en die wordt dan vrijgelaten Dat alles terwijl er een of andere gekke beer aan de touwtjes trekt. Wat er deze keer niet inzit zijn de keuzemomenten die dan splitsingen in het verhaal opleveren, wat dat betreft is het verhaal dus wel vrij rechtlijnig. Omgevingspuzzels zoals in Virtue's last reward heb ik ook nog niet gehad, het is meer het onderzoeken van de moordplek en dat samenbrengen met andere elementen om dan de dader te vinden. Genoeg wtf-momenten tot nu toe... Ben het wel langzaamaan aan het doen, nu in chapter 3 en afwisselend (eindelijk) de DLC van Fallout 3 aan het doen.
Edit: in de vakantie Sound Shapes gehaald. Vond het wat te cheap om 3x platinum te halen zonder er wat voor te doen, dus heb m op PS4 ook nog helemaal gespeeld (ja, ook Death Mode helemaal opnieuw ja). Dat viel dusdanig mee, oftewel: Death Mode - die me sowieso na alle horrorverhalen 100 punten mee viel - dat ik 'm op PS3 toch maar via cross save ook binnen heb gehaald.