Re: PlayStation 5
2521Ik heb vorig jaar gehad dat mijn account gehackt was, met passkey. Sindsdien heb ik het uitgezet ter faveure van 'gewone' 2FA. Ik heb het vertrouwen erin verloren....
Met passkey? Hm... Ik snap je verlies van vertrouwen. Alleen vind het momenteel zeer irritant werken de 2FA. In het begin werkte dat perfect, nu moet ik 10keer en meer code laten opnieuw verzenden in de hoop een sms te ontvangen.paveman wrote: 09 May 2026 12:36 Ik heb vorig jaar gehad dat mijn account gehackt was, met passkey. Sindsdien heb ik het uitgezet ter faveure van 'gewone' 2FA. Ik heb het vertrouwen erin verloren....
Je moet de code ook wel de kans geven om aan te komen, moet helemaal van de UK komenNTGSruler wrote: 09 May 2026 17:20 5g en wifi is gewoon goed in huis. Ik had dus vooral een probleem toen ik wou inloggen in de store via pc. Daar heb ik praktisch resend code moeten spammen.
Gisteren om in te loggen op PS4 moest ik minder spammen![]()
Geen idee als athenticator mogelijk is maar zou er idd ook voorstander van zijn.
Heb ik gedaanKolm wrote: 11 May 2026 10:37Je moet de code ook wel de kans geven om aan te komen, moet helemaal van de UK komenNTGSruler wrote: 09 May 2026 17:20 5g en wifi is gewoon goed in huis. Ik had dus vooral een probleem toen ik wou inloggen in de store via pc. Daar heb ik praktisch resend code moeten spammen.
Gisteren om in te loggen op PS4 moest ik minder spammen![]()
Geen idee als athenticator mogelijk is maar zou er idd ook voorstander van zijn.![]()
Proficiat met de aankoop!RoyVdW wrote: 27 May 2026 17:13 Sinds vorige week trotse eigenaar van een Pro. Tweedehands een jaar oud met alle accessoires voor €750. Nu nog tijd vinden voor te gamen. Heb me voorgenomen deze hobby terug op te pikken na enkele jaren uit verveling, escapisme en voldoening want jobmatig zal dat niet gebeuren. Daarom kom ik hier nog eens piepen.
Sent from my EB2103 using Tapatalk