Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
976Bully (Canis Canem Edit) gekocht voor 2.49 nu in de Store.
Dan zijn we met 3? Jij, Kolm en ik die de UCE zouden hebbenSora_Lizard wrote:Met een beetje volhouden en een beetje geluk:
Vandaag werden 10.000 extra CE's op de markt gebracht. De verkoop zou om 11u00 CET beginnen. Na wat opstart problemen waarbij iedereen wat zenuwachtig werd blijkbaar, bleef ik het op mijn account gewoon proberen. Uiteindelijk kon ik er om 14u05 een de mijne noemen.
Ca. 3 kwartier later waren 10.000 extra edities 'sold out'.
Voor ps4? :oNTGSruler wrote:Bully (Canis Canem Edit) gekocht voor 2.49 nu in de Store.
Nee, da's de PS3 versie denk ik. Ik heb alleszins Bully PS4 gekocht aan 9 euro ofzo.gamerke1992 wrote:Voor ps4? :oNTGSruler wrote:Bully (Canis Canem Edit) gekocht voor 2.49 nu in de Store.
Ok, ik dacht al Ik heb nog games genoeg, maar voor 2.5 euro had ik het wel gekocht.Elexus wrote:Nee, da's de PS3 versie denk ik. Ik heb alleszins Bully PS4 gekocht aan 9 euro ofzo.gamerke1992 wrote:Voor ps4? :oNTGSruler wrote:Bully (Canis Canem Edit) gekocht voor 2.49 nu in de Store.
de lotto gewonnen ?Sora_Lizard wrote:Met een beetje volhouden en een beetje geluk:
Vandaag werden 10.000 extra CE's op de markt gebracht. De verkoop zou om 11u00 CET beginnen. Na wat opstart problemen waarbij iedereen wat zenuwachtig werd blijkbaar, bleef ik het op mijn account gewoon proberen. Uiteindelijk kon ik er om 14u05 een de mijne noemen.
Ca. 3 kwartier later waren 10.000 extra edities 'sold out'.