Re: Wat speel je op dit moment?
11123 games in één keer ? amaiElexus wrote:Ark Ark en nog eens Ark!
1115awesome game da, geniet er vangamerke1992 wrote:Ik ben aan far cry primal begonnen
1117Letter quest remastered.
Eenvoudig concept maar ik vind het superverslavend
Eenvoudig concept maar ik vind het superverslavend
1118ik zie de connectie niet eerlijk gezegdToon8 wrote:Dead space 2
Om in de kerstsfeer te komen
1120Alleen speel ik Driveclub, samen met W.O.L.F. The Last Guardian.
Driveclub is echt een fantastische game. Ik had het niet verwacht na zo'n rampzalige launch, maar lang daarna is het dus toch nog goed gekomen en nu beleef ik er veel plezier aan.
The Last Guardian is prachtig en de interactie met Trico is heel goed gedaan. Grootste minpunt tot nu toe: de camera... Op vlak van gameplay zit het duidelijk niet allemaal even goed als de sfeer.
Driveclub is echt een fantastische game. Ik had het niet verwacht na zo'n rampzalige launch, maar lang daarna is het dus toch nog goed gekomen en nu beleef ik er veel plezier aan.
The Last Guardian is prachtig en de interactie met Trico is heel goed gedaan. Grootste minpunt tot nu toe: de camera... Op vlak van gameplay zit het duidelijk niet allemaal even goed als de sfeer.
1121Ark eventjes opzij gezet totdat de nieuwe servers worden toegevoegd en ondertussen speel ik af en toe Beyond: Two Souls op de PS4.
1122Batman; Telltale series
Net begonnen aan episode 3 en tot nog toe vind ik het fantastisch.
Net begonnen aan episode 3 en tot nog toe vind ik het fantastisch.
1123Rocksmith, rocksmith en rocksmith. Soms een paar uur per dag waardoor de vingers van mijn linker hand nu consistent rauw aanvoelen.
Vandaag ook nog ff Wipeout Fury in 3D proberen. En misschien een keer de 7e plek halen i.p.v. 8.
Vandaag ook nog ff Wipeout Fury in 3D proberen. En misschien een keer de 7e plek halen i.p.v. 8.
1125Deus Ex: Mankind Divided, echt een toffe game met heerlijke sfeer.