Re: Wat speel je op dit moment?

4022
zenmaster wrote: 16 Aug 2026 15:27 Bijna klaar met de FFVII Rebirth platinum. Wie had dat ooit gedacht. Ik moet alleen nog de Queen's Blood matches doen in de Gold Saucer denk ik, en het Loveless toneel acen. Ging vorige keer niet geweldig, dus zullen zien.
Wat ik hierboven lees is Chinees voor mij, maar good luck! Toi toi toi! :D
Image

4025
Sanity penguin wrote: 17 Aug 2026 13:54 James Bond game van IO. Heel aangenaam verrast. Keitoffe game, heel story driven en een hele aangename duurtijd, namelijk langer dan ik ervan verwachtte 😁
Eén van de nieuwere games die ik inderdaad ook wel wil spelen. Tof om positiefs over de game te horen hier. Misschien binnenkort maar de knoop doorhakken en de game aanschaffen. Deze is trouwens ook zo eentje waar fysiek alleen de eerste missie op staat ... :L:

Ben ook wel benieuwd naar Hell of Us die 25 augustus bij PS+ Extra komt. Altijd die game interessant gevonden. Geen idee als dat iets voor mij is, eens iets totaal anders kan misschien verfrissend zijn.

Verder terug Lego 2k Drive opgepakt.
Image

4026
Sanity penguin wrote: 17 Aug 2026 13:54 James Bond game van IO. Heel aangenaam verrast. Keitoffe game, heel story driven en een hele aangename duurtijd, namelijk langer dan ik ervan verwachtte 😁
Die staat hier ook nog op de wishlist :D
NTGSruler wrote: 17 Aug 2026 14:48 Verder terug Lego 2k Drive opgepakt.
Denk eraan om de online trophy even te halen! Ik geloof dat die servers ergens volgend jaar offline gingen.

Zelf ben ik Big Walk aan het spelen met iemand en het is eigenlijk wel een leuke co-op game. De wereld verkennen, puzzels oplossen om dan zo steeds verder te komen. Tot nu toe geen hele moeilijke puzzels tegen gekomen.
De mannetjes zien er wel wat primitief uit maar ergens heeft dat wel wat charme denk ik :P
Ik moet wel zeggen dat wij via Discord voice chat gebruiken ipv het ingame geluid waarbij je elkaar enkel hoort als je vlakbij bent of als je een walkie talkie hebt. Kwestie dat het ook leuk moet blijven :P

Daarnaast ben ik AC Black Flag Resynced begonnen. Ik merk dat ik vooral wat ruzie heb met de controls omdat die de stijl van de laatste games gebruiken, terwijl ik die van oudere games automatisch ga gebruiken.
Dus elke keer dat ik wil free runnen, duw ik op R1 en ben ik uiteindelijk alles voor de muur/ladder stuk aan het slaan want R1 is attack.
Of dan wil ik aanvallen en ga ik op vierkantje mashen en het enige dat dan gebeurt is dat ik sta te teabaggen voor de vijand want vierkantje is crouch :L:

Verder mis ik de mini map ook, vooral op zee zie je dan makkelijk kleine eilandjes over het hoofd en tijdens een storm vallen de rogue waves en tornado's etc ook veel minder op. Ook de windrichting moet je nu doen op basis van 2 rode vlaggetjes.
Op land heb ik daardoor minder snel door dat er 1 straatje verder eigenlijk een collectible ligt waardoor ik er los langsloop ipv die even op te rapen terwijl ik in de buurt ben :q:
Image