RoyVdW wrote:Jak 2 is idd de moeilijkste, maar daar zijn op het internet veel negatieve reacties van te vinden. Geen paniek er is een orb glitch die je kan gebruiken als je de platinum wilt halen want die shoot runs in die loods aan dat water zijn nagenoeg onmogelijk net zoals vele andere challenges. Soms is de game ook best buggy en spawnen vijanden oneerlijk. Voor de rest zijn ze niet zo moeilijk en leuke games. De originele blijft de beste ja die ga ik zeker nog eens op PS4 platten pure nostalgie. Die was nog leuk avontuurlijk de andere zijn te verhollywood en is het in principe een third person shooter zoals Uncharted maar dan veel ruwer. Jak X wordt vaak vergeten, maar dat was ook een dijk racegame niet echt een Jak game zoals we gewend zijn, maar dat was ook zo bij Ratchet Gladiator iets totaal anders, maar wel cool.
Vergeet ook niet Crash Bash, Crash Nitro Kart en Crash Team Racing. Vooral de laatste 2: die vind ik persoonlijk ook beter dan Mario Kart
Ik ben het overigens volledig met je eens over J&D en Jak 2 en verder. Ik heb de laatste 2 ook pas als HD uitgave gespeeld, omdat ik destijds vond dat de games teveel afweken van het origineel. Daar vind ik nog steeds, maar kan ze inmiddels waarderen voor wat ze wel zijn i.p.v. dat ik alleen kijk naar wat ze niet zijn.