Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
1487Voor €20 kon ik deze ook niet laten liggenMarty wrote:
1489+ dlc outfit + 9 track soundtrack
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
1491Gelukkig, ik wou u niet teleurstellen dat ik de multiplayer niet wou doenpaveman wrote:Ik ook niet, met0t0, dus dat komt goed uit...!
Thnx voor de (uitgebreide) info Tjeefkeuh en Kolm!
En inderdaad bedankt voor de uitleg
1494Elexus wrote: Voor 40 euro kon ik hem niet laten liggen.
Dat is een mooie prijs Heb je het via budgetgaming gezien? Ik zag daar dat je dat via pepper kon kopen of hoe heb je dat gedaan? Wil het misschien ook wel kopen.
Edit: nvm, ik snap het al
Edit: ik heb het staan voor 39 euro, maar kan het niet bestellen. Er staat dan : Je winkelmandje kan niet verwerkt worden omdat een of meer van de producten in je mandje een ongeldige prijs heeft of niet beschikbaar is in de opgegeven hoeveelheid. Als je vragen hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice.
1495Ik heb dan maar de gold editie besteld voor 38 euro, aangezien de San Francisco al uitverkocht was.
1496Da's idd ook een hele mooie deal.
Ben wel benieuwd wanneer ze het gaan leveren. Eerste keer dat ik via de ubishop iets koop.
Ben wel benieuwd wanneer ze het gaan leveren. Eerste keer dat ik via de ubishop iets koop.
1497Bij mij stond er 2 tot 3 werkdagen. Dus normaal gezien dinsdag of woensdag Ik had er ook nog nooit iets besteld.Elexus wrote:Da's idd ook een hele mooie deal.
1498Via ubisoft shop gaat wel goed. Als je dingen pre-ordered heb je ze vaak zelfs 1-2 dagen op voorhand. AC4 voor PS4 had ik zo een paar dagen voor de release van de PS4 zelf
Zelf eergisteren na middernacht (00u30 op vrijdag dus) iets besteld en dat komt maandag. Komt altijd via UPS vanuit Duitsland.
Zelf eergisteren na middernacht (00u30 op vrijdag dus) iets besteld en dat komt maandag. Komt altijd via UPS vanuit Duitsland.