Sackboy: A Big Adventure (PS4)
Wat was ik blij als deze game werd aangekondigd! LittleBigPlanet 3 heb ik enorm veel gespeeld en vond ik alweer een stukje beter dan de voorgangers omdat er nog meer dimensies aan toegevoegd werden. Het zat er ooit wel eens aan te komen en in
Sackboy: A Big Adventure is het eindelijk zover: dit is een volwaardige 3D platform game. In het begin is dit wel even wennen, maar daar dient de eerste wereld voor. Vanaf de tweede wereld is het alsof LittleBigPlanet altijd zo bedoeld was.
Er zijn ongelofelijk veel levels, hierdoor werd ik aangenaam verrast. Op basis van de trailers leek het mij een redelijk korte co-op game te worden, maar dat is absoluut niet het geval. Bovendien zit er enorm veel variatie in de levels, daar hebben ze prachtig werk mee geleverd!
Wacht maar als je het eerste muziek-level speelt
Waar Sackboy in de vorige games niet altijd zo snel reageerde op de input, is dat bij deze game niet het geval. Hij reageert altijd snel en dat is ook nodig voor de meer uitdagende levels in de game.
Bovendien blijft de lokale co-op super leuk om te spelen, eindelijk nog eens een game die hier ten volle van profiteert
9/10