Ik heb het gezien maar 10€ is nog altijd beter dan 20€ ehpaveman wrote:Ze zijn ook beide op PSN (als Fury collectie of zo) voor € 20 in totaal.Toon8 wrote:Beide remasters voor 10€ op steam.

Een erg goede game blijkbaar (beter dan Quantum Break alleszins), en de verkoop stopt omwille van een vervallen muzieklicentie.Toon8 wrote:Blijkbaar stopt de verkoop van deze over een dag, vandaar dat hij nu overal in korting staat. Ik kende het niet maar blijkbaar van de makers van quantum break en voor 2,79€ kan je niet missen zeker
Hmm, misschien moet ik hem dan ook maar bestellen om hem na mijn examens te kunnen spelenElexus wrote:Voor maar € 33 bij bol.com, geen slechte deal lijkt me. Ga hem wel pas spelen na de examens.
Heb ik ook maar gedaan... Mijn laptop kan het niet eens aan eh, maar ik heb het toch maarToon8 wrote:Blijkbaar stopt de verkoop van deze over een dag, vandaar dat hij nu overal in korting staat. Ik kende het niet maar blijkbaar van de makers van quantum break en voor 2,79€ kan je niet missen zeker
Zoals ik al zei voor 2,79€ kan je eigenlijk niet missen ehMr.Wolf wrote:Heb ik ook maar gedaan... Mijn laptop kan het niet eens aan eh, maar ik heb het toch maarToon8 wrote:Blijkbaar stopt de verkoop van deze over een dag, vandaar dat hij nu overal in korting staat. Ik kende het niet maar blijkbaar van de makers van quantum break en voor 2,79€ kan je niet missen zeker![]()
Hopelijk binnenkort mijn gaming laptop