Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
1607Ik heb het gezien maar 10€ is nog altijd beter dan 20€ eh Maar kheb wel getwijfeld om ze voor ps4 te kopen aangezien ze op pc wat mankementjes hebben, hopelijk kom ik niets tegen.paveman wrote:Ze zijn ook beide op PSN (als Fury collectie of zo) voor € 20 in totaal.Toon8 wrote:Beide remasters voor 10€ op steam.
1608Oh, ik dacht dat je € 10 per stuk bedoelde....
Veel betere deal dan ja!
Ik heb ze beide nog te liggen en hoop er snel eens mee te beginnen. Maar ja: keuzes he... Eerst ToB nog maar afronden though.
Veel betere deal dan ja!
Ik heb ze beide nog te liggen en hoop er snel eens mee te beginnen. Maar ja: keuzes he... Eerst ToB nog maar afronden though.
1611
Blijkbaar stopt de verkoop van deze over een dag, vandaar dat hij nu overal in korting staat. Ik kende het niet maar blijkbaar van de makers van quantum break en voor 2,79€ kan je niet missen zeker
1612
Voor maar € 33 bij bol.com, geen slechte deal lijkt me. Ga hem wel pas spelen na de examens.
1613Een erg goede game blijkbaar (beter dan Quantum Break alleszins), en de verkoop stopt omwille van een vervallen muzieklicentie.Toon8 wrote: Blijkbaar stopt de verkoop van deze over een dag, vandaar dat hij nu overal in korting staat. Ik kende het niet maar blijkbaar van de makers van quantum break en voor 2,79€ kan je niet missen zeker
1614Hmm, misschien moet ik hem dan ook maar bestellen om hem na mijn examens te kunnen spelenElexus wrote: Voor maar € 33 bij bol.com, geen slechte deal lijkt me. Ga hem wel pas spelen na de examens.
1615HZD zou ik niet aan me voorbij laten gaan voor die prijs. Al even aan bezig en is werkelijk een topgame
1617Heb ik ook maar gedaan... Mijn laptop kan het niet eens aan eh, maar ik heb het toch maarToon8 wrote: Blijkbaar stopt de verkoop van deze over een dag, vandaar dat hij nu overal in korting staat. Ik kende het niet maar blijkbaar van de makers van quantum break en voor 2,79€ kan je niet missen zeker
Hopelijk binnenkort mijn gaming laptop
1618Zoals ik al zei voor 2,79€ kan je eigenlijk niet missen eh En van wat ik allemaal lees is het een zeer goede game.Mr.Wolf wrote:Heb ik ook maar gedaan... Mijn laptop kan het niet eens aan eh, maar ik heb het toch maarToon8 wrote: Blijkbaar stopt de verkoop van deze over een dag, vandaar dat hij nu overal in korting staat. Ik kende het niet maar blijkbaar van de makers van quantum break en voor 2,79€ kan je niet missen zeker
Hopelijk binnenkort mijn gaming laptop
En de specs zijn niet zo veel eisend, met een laptop van rond 500€ ga je het al kunnen spelen.
1619Ik heb die op de one. Bij quantum bijgekregen. Incl de expansies.
1620Dankzij Elexus heb ik deze nu ook voor 33 euro weten te bemachtigen Nu alleen nog 3 dagen wachten om hem te spelen.