Re: PlayStation 5

173
billie91 wrote:Wie gaat hem hier direct kopen? Ik denk dat ik een jaartje wacht.
Ik ga ook minstens een jaar wachten en zal op dat moment wel zien hoe veel tijd ik nog vind om te gamen. Ik vermaak mij nu nog goed met PS3 en PS4-games, dus da's het belangrijkste.
Tenzij er natuurlijk een nieuwe Horizon-game zou uitkomen bij de release van de console... :eek: Heel kleine kans, maar daar kijk ik wel enorm naar uit :)

177
De PS5 is stukken goedkoper voor mij geworden.... zakelijke relatie heeft als dank voor doorverwijzing van andere relatie een Media Markt bon gegeven van € 250...! Hoewel dat dan betekent dat ik het bij MM moet kopen, alsnog niet verkeerd, dacht ik zo...! Alhoewel ik misschien ook wel alleen de extra's dan bij MM koop (extra controller, paar games).
Image

179
Ik ben benieuwd. Het corona virus schijnt overal roet in het eten te strooien. F1 wedstrijden worden uitgesteld en er is zelfs sprake van uitstel van de Olympische spelen. Fabrieken die voor onbepaalde tijd sluiten en waardoor de toelevering van onderdelen moeilijk wordt en vaak ook duurder.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu