30.- tweedehands:
10.- tweedehands:
En er lag nog een promodisc van Infamous Second Son in een doos op zolder, thanks Sora
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
2027Al onmiddellijke goeie games aan een mooie prijs, veel plezier ermee!
2028Ja, als je zo laat instapt ga je niet voor games die lager scoren dan een 8.met0t0 wrote:Al onmiddellijke goeie games aan een mooie prijs, veel plezier ermee!
2029Voor 18 euro inclusief verzending gekocht op amazon.com
2030Ook een lekker dealtje!dividedx11 wrote:
Voor 18 euro inclusief verzending gekocht op amazon.com
Sent from my iPhone using Tapatalk
2031Ik hoop dan wel dat de DLC op de disc staat en niet via een code is. Anders kan het zijn dat je een US Store account moet hebben om hem in te wisselen.dividedx11 wrote:
2032De DLC is inderdaad via een code. Maar ik heb een US account dus heel veel moeite is het niet. En zelfs voor enkel de base game is 18 euro niet slechtKolm wrote:Ik hoop dan wel dat de DLC op de disc staat en niet via een code is. Anders kan het zijn dat je een US Store account moet hebben om hem in te wisselen.dividedx11 wrote:
2033Ik wilde je vooral even waarschuwen, maar je had er gelukkig zelf al bij stilgestaan!dividedx11 wrote:De DLC is inderdaad via een code. Maar ik heb een US account dus heel veel moeite is het niet. En zelfs voor enkel de base game is 18 euro niet slechtKolm wrote:Ik hoop dan wel dat de DLC op de disc staat en niet via een code is. Anders kan het zijn dat je een US Store account moet hebben om hem in te wisselen.
2034Ja dat is een mooie deal. Ik heb de gewone versie voor €20 gekocht enkele maanden geleden. Dat is ook en goede prijs, maar toch beter gewacht precies net zoals bij Horizon. Weet niet of de DLC de moeite is, maar kost bijne evenveel als de game zelf.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
2035Met de januari sale Life is Strange 2 voor €20 en Sleeping Dogs voor €4,50.
20404 euro in PSN store (ipv 39,99 euro). Kreeg goede reviews.