Re: Wat speel je op dit moment?
2311Wat zijn daar eigenlijk de online trophies van? De PS4 versie blijft wel online dus?
Nou.... dat ben ik niet met je eens, hoor. MGS V is écht de magnum opus van Kojimbo als je het mij vraagt. He left with a bang! Genoeg filmische momenten, genoeg verhaal (vooral in het eerste deel van de game) en absoluut zeker sneaken! Ik had dezelfde vraagtekens/twijfels voordat ik begon, maar wat ben ik blij dat ik tóch heb doorgezet. Van twijfels over of het wel een 'echte' MGS was en als iemand die geen fan is van open wereld games ook mijn twijfels of er überhaupt wel iets in zou zitten wat me aan zou spreken (als liefhebber van sneaken had ik toch voorkeur voor kleinere omgevingen) én iemand die in eerste instantie ook zeker niet door Ground Zeroes overtuigd was ben ik gegaan naar iemand die compleet overdonderd is door MGS V en is het uiteindelijk, samen met de eerste (op PS dan, lang leve nostalgie!) mijn favoriete MGS geworden!zenmaster wrote: 10 Sep 2021 18:02 Oei. Bedankt om het te melden. Er was sowieso maar een heel kleine kans dat ik hem zou spelen en als ik dat lees is het al zero denk ik. Ben een grote fan van de reeks, maar hoe ze het verhaal ver*eukt hebben in 5, door de strubbelingen tussen Kojimbo en Konami, is heel jammer. De mechanics zouden weer top zijn, net als in MGS4, maar ik ben verliefd geworden op MGS door de filmische stijl, het verhaal en het sneaken. En die zaken zijn net in 5 niet meer echt aanwezig.
Marty wrote: 13 Sep 2021 11:03 Succes met Demon's Souls.
Maar ik dacht dat jij Returnal uitgespeeld had? Maar op psnprofiles staat niet dat je act 3 compleet hebt? Maar wel allemaal hoge completion rates voor bijna alle trophies
Mijn laatste aanvraag: 1 rode bes, 2 druiven, 29 erwtjes, 27 glazen water, 16 glazen sinas, een portie aardappelpuree, blikje soep, handje vol nootjes, 1 rode kool, 5 spitskool, zakje soepgroente, gebakken aardappels, een paar appeltjes, netje mandarijnen, een boerenommelet, 2 pannenkoeken, wat bakboter, fles safari en likeur 43, 9 flessen cassis, 479 tictacs, pakje kauwgom, 17 repen chocolade en een 5kg bak popcorn
Ah dat verklaart een hoopgamerke1992 wrote: 13 Sep 2021 13:22Marty wrote: 13 Sep 2021 11:03 Succes met Demon's Souls.
Maar ik dacht dat jij Returnal uitgespeeld had? Maar op psnprofiles staat niet dat je act 3 compleet hebt? Maar wel allemaal hoge completion rates voor bijna alle trophies
Mijn laatste aanvraag: 1 rode bes, 2 druiven, 29 erwtjes, 27 glazen water, 16 glazen sinas, een portie aardappelpuree, blikje soep, handje vol nootjes, 1 rode kool, 5 spitskool, zakje soepgroente, gebakken aardappels, een paar appeltjes, netje mandarijnen, een boerenommelet, 2 pannenkoeken, wat bakboter, fles safari en likeur 43, 9 flessen cassis, 479 tictacs, pakje kauwgom, 17 repen chocolade en een 5kg bak popcorn
Om act 3 uit te spelen, moet je in 1 run alle biome doen en in elke biome iets verzamelen die dan het speciale einde unlocken.
Ik heb enkel het verhaal uitgespeeld. Dat is onderverdeeld in 2 acts. Dat was voor mij al uitdaging genoeg
Wel heb ik in alle biomes altijd elk gebied volledig bezocht.
Marty wrote: 13 Sep 2021 13:35Ah dat verklaart een hoopgamerke1992 wrote: 13 Sep 2021 13:22Marty wrote: 13 Sep 2021 11:03 Succes met Demon's Souls.
Om act 3 uit te spelen, moet je in 1 run alle biome doen en in elke biome iets verzamelen die dan het speciale einde unlocken.
Ik heb enkel het verhaal uitgespeeld. Dat is onderverdeeld in 2 acts. Dat was voor mij al uitdaging genoeg
Wel heb ik in alle biomes altijd elk gebied volledig bezocht.
Hoe bevalt Demon's Souls? En welke class ben je begonnen?