Re: Wat speel je op dit moment?

2312
Voor zover ik nu al heb gevonden zijn er 3 trophies online:
- doe een online FOB missie (kan pas na een bepaald stuk story ofzo)
- maak een nuke bomb: Kan met offline en online goederen, maar als je het offline doet dan gaat de countdown van het 'builden' maar terugtellen tot 1 minuut, voor de laatste minuut moet je echt online gaan.
- disable een nuke: de actie kan wel offline gedaan worden, maar het verkrijgen van een nuke kan enkel door deze zelf te maken (= online) of door deze online te gaan stelen van een ander ofzo => Deze staat niet als online aangegeven op PSNP!

Edit: Volgens 1 kerel in een discord server is maken en disablen van een nuke mogelijk offline... Ik heb hem even gevraagd hoe dan... want de timer stopt op 1 minuut als je offline bent :think:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2314
Ondertussen van die ene persoon meer uitleg gekregen. Als je de game unpatched speelt, dan zouden de 2 nuke trophies volledige offline haalbaar zijn wat volgens hem vroeger altijd 'the way to go' was. Blijft enkel de online trophy voor een FOB invasion over.

MGSV Ground Zeroes zou ook offline gaan maar geen idee of daar online trophies bij waren.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2317
Oei. Bedankt om het te melden. Er was sowieso maar een heel kleine kans dat ik hem zou spelen en als ik dat lees is het al zero denk ik. 😕 Ben een grote fan van de reeks, maar hoe ze het verhaal ver*eukt hebben in 5, door de strubbelingen tussen Kojimbo en Konami, is heel jammer. De mechanics zouden weer top zijn, net als in MGS4, maar ik ben verliefd geworden op MGS door de filmische stijl, het verhaal en het sneaken. En die zaken zijn net in 5 niet meer echt aanwezig.

Soit. Ben heel dicht bij de platinum van MGS4 nu, in wat voor mij een recordtijd wordt denk ik. 🙂 Zit net over de 2u10min (lijkt weinig, maar das dus dikwijls saven en opnieuw proberen) en moet alleen het laatste gevecht nog doen. Als ik nog eens tijd vind. 😬
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2319
Succes met Demon's Souls.

Maar ik dacht dat jij Returnal uitgespeeld had? Maar op psnprofiles staat niet dat je act 3 compleet hebt? Maar wel allemaal hoge completion rates voor bijna alle trophies





Mijn laatste aanvraag: 1 rode bes, 2 druiven, 29 erwtjes, 27 glazen water, 16 glazen sinas, een portie aardappelpuree, blikje soep, handje vol nootjes, 1 rode kool, 5 spitskool, zakje soepgroente, gebakken aardappels, een paar appeltjes, netje mandarijnen, een boerenommelet, 2 pannenkoeken, wat bakboter, fles safari en likeur 43, 9 flessen cassis, 479 tictacs, pakje kauwgom, 17 repen chocolade en een 5kg bak popcorn
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2320
zenmaster wrote: 10 Sep 2021 18:02 Oei. Bedankt om het te melden. Er was sowieso maar een heel kleine kans dat ik hem zou spelen en als ik dat lees is het al zero denk ik. 😕 Ben een grote fan van de reeks, maar hoe ze het verhaal ver*eukt hebben in 5, door de strubbelingen tussen Kojimbo en Konami, is heel jammer. De mechanics zouden weer top zijn, net als in MGS4, maar ik ben verliefd geworden op MGS door de filmische stijl, het verhaal en het sneaken. En die zaken zijn net in 5 niet meer echt aanwezig.
Nou.... dat ben ik niet met je eens, hoor. MGS V is écht de magnum opus van Kojimbo als je het mij vraagt. He left with a bang! Genoeg filmische momenten, genoeg verhaal (vooral in het eerste deel van de game) en absoluut zeker sneaken! Ik had dezelfde vraagtekens/twijfels voordat ik begon, maar wat ben ik blij dat ik tóch heb doorgezet. Van twijfels over of het wel een 'echte' MGS was en als iemand die geen fan is van open wereld games ook mijn twijfels of er überhaupt wel iets in zou zitten wat me aan zou spreken (als liefhebber van sneaken had ik toch voorkeur voor kleinere omgevingen) én iemand die in eerste instantie ook zeker niet door Ground Zeroes overtuigd was ben ik gegaan naar iemand die compleet overdonderd is door MGS V en is het uiteindelijk, samen met de eerste (op PS dan, lang leve nostalgie!) mijn favoriete MGS geworden!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2321
Marty wrote: 13 Sep 2021 11:03 Succes met Demon's Souls.

Maar ik dacht dat jij Returnal uitgespeeld had? Maar op psnprofiles staat niet dat je act 3 compleet hebt? Maar wel allemaal hoge completion rates voor bijna alle trophies





Mijn laatste aanvraag: 1 rode bes, 2 druiven, 29 erwtjes, 27 glazen water, 16 glazen sinas, een portie aardappelpuree, blikje soep, handje vol nootjes, 1 rode kool, 5 spitskool, zakje soepgroente, gebakken aardappels, een paar appeltjes, netje mandarijnen, een boerenommelet, 2 pannenkoeken, wat bakboter, fles safari en likeur 43, 9 flessen cassis, 479 tictacs, pakje kauwgom, 17 repen chocolade en een 5kg bak popcorn

Om act 3 uit te spelen, moet je in 1 run alle biome doen en in elke biome iets verzamelen die dan het speciale einde unlocken.

Ik heb enkel het verhaal uitgespeeld. Dat is onderverdeeld in 2 acts. Dat was voor mij al uitdaging genoeg :p

Wel heb ik in alle biomes altijd elk gebied volledig bezocht.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2322
gamerke1992 wrote: 13 Sep 2021 13:22
Marty wrote: 13 Sep 2021 11:03 Succes met Demon's Souls.

Maar ik dacht dat jij Returnal uitgespeeld had? Maar op psnprofiles staat niet dat je act 3 compleet hebt? Maar wel allemaal hoge completion rates voor bijna alle trophies





Mijn laatste aanvraag: 1 rode bes, 2 druiven, 29 erwtjes, 27 glazen water, 16 glazen sinas, een portie aardappelpuree, blikje soep, handje vol nootjes, 1 rode kool, 5 spitskool, zakje soepgroente, gebakken aardappels, een paar appeltjes, netje mandarijnen, een boerenommelet, 2 pannenkoeken, wat bakboter, fles safari en likeur 43, 9 flessen cassis, 479 tictacs, pakje kauwgom, 17 repen chocolade en een 5kg bak popcorn

Om act 3 uit te spelen, moet je in 1 run alle biome doen en in elke biome iets verzamelen die dan het speciale einde unlocken.

Ik heb enkel het verhaal uitgespeeld. Dat is onderverdeeld in 2 acts. Dat was voor mij al uitdaging genoeg :p

Wel heb ik in alle biomes altijd elk gebied volledig bezocht.
Ah dat verklaart een hoop :cool:
Hoe bevalt Demon's Souls? En welke class ben je begonnen?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2323
Marty wrote: 13 Sep 2021 13:35
gamerke1992 wrote: 13 Sep 2021 13:22
Marty wrote: 13 Sep 2021 11:03 Succes met Demon's Souls.

Maar ik dacht dat jij Returnal uitgespeeld had? Maar op psnprofiles staat niet dat je act 3 compleet hebt? Maar wel allemaal hoge completion rates voor bijna alle trophies

Mijn laatste aanvraag: 1 rode bes, 2 druiven, 29 erwtjes, 27 glazen water, 16 glazen sinas, een portie aardappelpuree, blikje soep, handje vol nootjes, 1 rode kool, 5 spitskool, zakje soepgroente, gebakken aardappels, een paar appeltjes, netje mandarijnen, een boerenommelet, 2 pannenkoeken, wat bakboter, fles safari en likeur 43, 9 flessen cassis, 479 tictacs, pakje kauwgom, 17 repen chocolade en een 5kg bak popcorn

Om act 3 uit te spelen, moet je in 1 run alle biome doen en in elke biome iets verzamelen die dan het speciale einde unlocken.

Ik heb enkel het verhaal uitgespeeld. Dat is onderverdeeld in 2 acts. Dat was voor mij al uitdaging genoeg :p

Wel heb ik in alle biomes altijd elk gebied volledig bezocht.
Ah dat verklaart een hoop :cool:
Hoe bevalt Demon's Souls? En welke class ben je begonnen?

Thanks. Heb nog maar een half uurtje gespeeld. Ben begonnen met royal omdat ik las dat dit het beste was als je Magic wou.
Image