Ik zou wachten tot ze het eventueel verbeteren. Geen idee of dit op 30fps of 60fps loopt maar soms lijkt het niet helemaal soepel te lopen. (PS5)
Er zit ook een delay in nadat je een knop hebt ingedrukt.
1)Als ik wil schieten loopt de speler is nog zon 3 a 4 stappen voordat ie gaat schieten.
2)Kom ik bijna voorbij de laatste verdediger, ziet het eruit alsof ie mijn shirt/arm vastpakt en kom ik helemaal niet langs en de scheids fluit ook niet.
3) Keeper cpu schiet redelijk vaak met een doeltrap op dezelfde manier en dan gaat de bal nog uit ook omdat daar geen teammaat staat
4) Publiek ziet er niet uit
5) Speler animatie tijdens cutscenes is ook niet goed. Als ze gescored hebben maakt het de spelers niet uit of er een reclamebord staan, ze lopen er gewoon door heen.
6) Als spelers getackeled worden en op de grond liggen en ze daarna weer moeten op staan gaan ze een gedeelte door de grond.
7) Ik kan geen eigen doelpunt maken met de keeper, hij schopt de bal automatisch de andere kant op.
8) De keeper kan niet eens de bal voor zijn voeten leggen nadat hij de bal gevangen heeft
9) Als je een match wil beginnen moet je iets van 3 a 4 cutscenes skippen voordat je kan beginnen.
Ik weet dat dit nog een "demo" versie is maar er moet echt wel wat veranderen.
Ik zelf vond PES 2021... sorry eFootball 2021 beter spelen. Hoop echt dat FIFA wat beter is. Dat kost me namelijk nog geld