Re: Wat speel je op dit moment?

2356
Aah dat wist ik niet! Dan komt die zeker op mijn lijstje :) bedankt voor de tip.

Ik heb de smaak echt te pakken van uitdagende games. Soms voelt het als een marteling, maar als je er dan geraakt geeft het zooo veel voldoening.

De eerste 3 uur van de game heb ik getwijfeld om deze gewoon weer terug te sturen. Maar na wat volhouden is dit zelfs één van de games van dit jaar waar ik het meeste plezier uit heb gehaald.

Voor platinum ga ik niet gaan, want dan zou je de game 3 keer moeten uitspelen en dat zie ik dan weer niet zitten. Dat is wat te veel van het goede (of slechte). Alle trophies zijn ook volledig te missen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2358
Goed bezig :cool:

Je kan de game binnen 10 uur platinum halen. Er is een guide van Optinoob op youtube die alles perfect uitlegt. En je hebt maar 2 playthrougs nodig

Paar aanraders voor zelfde genre:
Remnant from the Ashes (PS4)
Mortal Shell (PS4&PS5)
The Surge/Surge 2 (PS4)
Sekiro: Shadows Die Twice (PS4)
Ashen (PS4)
Hellpoint (PS4/PS5)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2359
Marty wrote: 28 Sep 2021 19:38 Goed bezig :cool:

Je kan de game binnen 10 uur platinum halen. Er is een guide van Optinoob op youtube die alles perfect uitlegt. En je hebt maar 2 playthrougs nodig

Paar aanraders voor zelfde genre:
Remnant from the Ashes (PS4)
Mortal Shell (PS4&PS5)
The Surge/Surge 2 (PS4)
Sekiro: Shadows Die Twice (PS4)
Ashen (PS4)
Hellpoint (PS4/PS5)
10 uur :eek:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2360
Ja daar stond ik ook van te kijken. Ik moet wel zeggen dat hij bijna alle vijanden negeert en er voor bij rolt/rent.
En je moet natuurlijk weten wat je allemaal moet doen. Dus met guide zal het wel wat langer duren dan de 10 uur aangezien je steeds een stukje moet kijken en dat dan zelf uitvoeren. Want als je het niet precies volgt ga je items missen.

Ikzelf nu bezig met Diablo 2. Ondertussen act 1 uitgespeeld. Begin act 2 was ik bijna in 2 klappen dood. Dat wordt nog wat met een hardcore karakter :lol:

kleine vergelijking:
Image
Image
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2363
Ik dacht dat ze van plan waren er een soort live service van te maken ipv jaarlijkse releases? Dan zou heel veel greyed out stuff hier wel in passen... Maar misschien had het basispakket wel wat uitgebreider gemogen, anderzijds... het is gratis en ze hopen waarschijnlijk op microtransacties :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2366
@Marty: las het dat PES gratis te downloaden was vanaf vandaag. Hoe ik het begrepen heb zal alle content die toegevoegd worden, betalend zijn. Inclusief Master League. Heb hierdoor afgehaakt. Wat een rare keuze bij Konami om voor dit te gaan. Ik was dit jaar echt geïnteresseerd om nog eens een PES aan te schaffen, maar in dit format hoeft het voor mij niet. Alle zaken die vroeger standaard in de game zaten waar je voor betaald had, zul je nu dus extra voor moeten betalen met het excuus dat je zo zelf kan kiezen wat je precies wilt in de game. :lol: Hadden ze dat nu eens bij launch kunnen aanbieden, maar neen, een demo dus.

Speelt het op zijn minst vloeiend en is het leuk?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2367
Ik zou wachten tot ze het eventueel verbeteren. Geen idee of dit op 30fps of 60fps loopt maar soms lijkt het niet helemaal soepel te lopen. (PS5)
Er zit ook een delay in nadat je een knop hebt ingedrukt.


1)Als ik wil schieten loopt de speler is nog zon 3 a 4 stappen voordat ie gaat schieten.
2)Kom ik bijna voorbij de laatste verdediger, ziet het eruit alsof ie mijn shirt/arm vastpakt en kom ik helemaal niet langs en de scheids fluit ook niet.
3) Keeper cpu schiet redelijk vaak met een doeltrap op dezelfde manier en dan gaat de bal nog uit ook omdat daar geen teammaat staat
4) Publiek ziet er niet uit
5) Speler animatie tijdens cutscenes is ook niet goed. Als ze gescored hebben maakt het de spelers niet uit of er een reclamebord staan, ze lopen er gewoon door heen.
6) Als spelers getackeled worden en op de grond liggen en ze daarna weer moeten op staan gaan ze een gedeelte door de grond.
7) Ik kan geen eigen doelpunt maken met de keeper, hij schopt de bal automatisch de andere kant op.
8) De keeper kan niet eens de bal voor zijn voeten leggen nadat hij de bal gevangen heeft
9) Als je een match wil beginnen moet je iets van 3 a 4 cutscenes skippen voordat je kan beginnen.

Ik weet dat dit nog een "demo" versie is maar er moet echt wel wat veranderen.
Ik zelf vond PES 2021... sorry eFootball 2021 beter spelen. Hoop echt dat FIFA wat beter is. Dat kost me namelijk nog geld :lol:
Image
cron