Re: Wat speel je op dit moment?

2611
paveman wrote: 05 May 2022 08:42 Klopt: allemaal geprobeerd. En ik had geen zin om eerst verder te gaan en dan helemaal opnieuw te starten. Enige optie die nog mogelijk was, was om zo'n event te doen in DLC. Maar ja: alleen al het idee dat je van alles opnieuw moet doen voor 1 trophy.... Nee, niet iets waar ik blij van werd.
Het gevoel dat ik een beetje heb bij Max Payne 3 voor de Shadows Rushed Me trophy. Is ook maar 1 trophy, maar eigenlijk moet ik minimum alle missies eens opnieuw doen om te weten wat er allemaal in gebeurd, waar de painkillers zijn, waar op te letten en als ik het in een redelijke tijd kan doen. Dus ja ik stel dat ook alsmaar weer uit..
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2612
Max Payne 3 is hier ook in de ijskast geraakt helaas... Het plan was om er meteen mee door te doen na die online. Maar ik zat vast in missie 13 op new york minute. Altijd wel iets dat fout ging waardoor ik snel dood was en de paar keer dat het goed ging kwam ik zonder ammo te zitten :L: Mogelijk dat ik daar nog ergens een ammo pickup point gemist had ofzo.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2615
Ben momenteel paar games door elkaar aan het spelen (niet van mijn gewoonte, en moet echt switchen van game naar game om mee te zijn).
Tis eigenlijk te zot voor worden hoe die dwaze microtransactions verweven zitten in die games.

Gran Turismo 7: geen hele uitleg meer, denk dat iedereen wel weet dat het over de credits gaat. Al is de grind ervoor nu wel goed te doen met nog steeds de Tomahawk exploit. Ondertussen heb ik nog 2 legendary cars nodig (die maar niet willen terug komen) voor een bijhorende trophy en de platinum.

Red Dead Redemption 2 de online begonnen. Echt te zot voor worden met Rockstar. Je moet golden bars verdienen om zelfs nog maar enkele modes te KUNNEN spelen. Hoe meer ik er mij in verdiep, hoe degoutanter het weer wordt. Het verdienen van gold bars is blijkbaar inderdaad alweer generft geweest omdat mensen weer te snel gold bars verdienden. Ik heb ondertussen toch al meer dan 10u online op de teller en heb nog geen 5 bars bijeen gesprokkeld..

Fifa 22. Hier ook weer hetzelfde verhaal. Coins en kaartenpacks te koop. Je hoeft niet, maar het gaat tergend traag om coins te verdienen en zo betere spelers te kunnen kopen/verdienen. Al valt het redelijk goed mee met de SBC challenges en dergelijke. Maar toch. Eerlijk is eerlijk: het is verslavend en ik amuseer er mij eigenlijk rot mee. Maar heeft vooral te maken met het feit dat ik probeer redelijk wat co-op te spelen met Fsterchele wat plezant is.

En dan eigenlijk tussendoor MGS V nog, maar das alweer paar dagen geleden dat die game opgestart is geweest :silly:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2616
NTGSruler wrote: 08 May 2022 19:09 Ben momenteel paar games door elkaar aan het spelen (niet van mijn gewoonte, en moet echt switchen van game naar game om mee te zijn).
Tis eigenlijk te zot voor worden hoe die dwaze microtransactions verweven zitten in die games.

Gran Turismo 7: geen hele uitleg meer, denk dat iedereen wel weet dat het over de credits gaat. Al is de grind ervoor nu wel goed te doen met nog steeds de Tomahawk exploit. Ondertussen heb ik nog 2 legendary cars nodig (die maar niet willen terug komen) voor een bijhorende trophy en de platinum.

Red Dead Redemption 2 de online begonnen. Echt te zot voor worden met Rockstar. Je moet golden bars verdienen om zelfs nog maar enkele modes te KUNNEN spelen. Hoe meer ik er mij in verdiep, hoe degoutanter het weer wordt. Het verdienen van gold bars is blijkbaar inderdaad alweer generft geweest omdat mensen weer te snel gold bars verdienden. Ik heb ondertussen toch al meer dan 10u online op de teller en heb nog geen 5 bars bijeen gesprokkeld..

Fifa 22. Hier ook weer hetzelfde verhaal. Coins en kaartenpacks te koop. Je hoeft niet, maar het gaat tergend traag om coins te verdienen en zo betere spelers te kunnen kopen/verdienen. Al valt het redelijk goed mee met de SBC challenges en dergelijke. Maar toch. Eerlijk is eerlijk: het is verslavend en ik amuseer er mij eigenlijk rot mee. Maar heeft vooral te maken met het feit dat ik probeer redelijk wat co-op te spelen met Fsterchele wat plezant is.

En dan eigenlijk tussendoor MGS V nog, maar das alweer paar dagen geleden dat die game opgestart is geweest :silly:
Grote reden voor mij waarom ik geen multiplayer games meer aanraak... Heel vaak van die voze microtransacties of krijg je maar een halve ervaring
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2619
NTGSruler wrote: 08 May 2022 19:09 Ben momenteel paar games door elkaar aan het spelen (niet van mijn gewoonte, en moet echt switchen van game naar game om mee te zijn).
Tis eigenlijk te zot voor worden hoe die dwaze microtransactions verweven zitten in die games.

Gran Turismo 7: geen hele uitleg meer, denk dat iedereen wel weet dat het over de credits gaat. Al is de grind ervoor nu wel goed te doen met nog steeds de Tomahawk exploit. Ondertussen heb ik nog 2 legendary cars nodig (die maar niet willen terug komen) voor een bijhorende trophy en de platinum.

Red Dead Redemption 2 de online begonnen. Echt te zot voor worden met Rockstar. Je moet golden bars verdienen om zelfs nog maar enkele modes te KUNNEN spelen. Hoe meer ik er mij in verdiep, hoe degoutanter het weer wordt. Het verdienen van gold bars is blijkbaar inderdaad alweer generft geweest omdat mensen weer te snel gold bars verdienden. Ik heb ondertussen toch al meer dan 10u online op de teller en heb nog geen 5 bars bijeen gesprokkeld..

Fifa 22. Hier ook weer hetzelfde verhaal. Coins en kaartenpacks te koop. Je hoeft niet, maar het gaat tergend traag om coins te verdienen en zo betere spelers te kunnen kopen/verdienen. Al valt het redelijk goed mee met de SBC challenges en dergelijke. Maar toch. Eerlijk is eerlijk: het is verslavend en ik amuseer er mij eigenlijk rot mee. Maar heeft vooral te maken met het feit dat ik probeer redelijk wat co-op te spelen met Fsterchele wat plezant is.

En dan eigenlijk tussendoor MGS V nog, maar das alweer paar dagen geleden dat die game opgestart is geweest :silly:
Ik moet nodig maar door met RDR2, maar kon er de volgende dag in mijn eentje moeilijk in komen weer... Helpt vast ook niet dat ik de intro daarvoor heb overgeslagen....
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2620
paveman wrote: 10 May 2022 11:45 Ik moet nodig maar door met RDR2, maar kon er de volgende dag in mijn eentje moeilijk in komen weer... Helpt vast ook niet dat ik de intro daarvoor heb overgeslagen....
Ik dacht dat je die acteraf alsnog kon doen volgens een bericht op het scherm waar je hem kon skippen. Maar... ik kan me vergissen!

Als het goed is ga ik vandaag die 15 gold bars hebben om de collector role te kopen.
Ik had het al eerder kunnen hebben maar ik was vergeten dat je in free roam missies net meer gold bars krijgt als je missie langer duurt. Maw: Je kan beter wachten met inleveren van iets tot 20 seconden voor de timer op is, dan het zo snel mogelijk te doen... Die 10 minuten wachten geeft tot wel 4-5 keer zoveel dan als je het meteen zou inleveren. Zelfde voor XP en gewone dollars, hoe langer de missie duurt, hoe meer je er krijgt :L:

Ik ben ook bijna level 25 doordat die free roam missies nu dubbele rewards geven en ik al snel 850xp krijg voor de lange variant. Daarnaast wat ik ook al collectibles aan het verzamelen als ik erlangs kwam. Daar heb je de role niet voor nodig maar je kan er max 10 van elk bij je houden en verkopen kan pas als je de role hebt :q:

Wat geld betreft heb ik enkel nog geld nodig om het recept voor ammo craften te kopen. Ik heb er nu al eentje unlockt maar dat is eentje die meer dan alleen ammo als ingredients heeft dus ik wacht wel tot ik level 28 ben om een andere te kopen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2621
@paveman: je komt er wel weer in. Al lijkt mij de singleplayer het beste van de game. Online vind ik het maar niks. Je geraakt er wel, maar sommige zaken zijn irritant. Het vele weg en weer lopen bijvoorbeeld, je paard dat snel moe wordt, niet kunnen fast travelen (tenzij je dat unlockt en betaald)... Het feit dat je 15 gold bars moet hebben om zelfs nog maar bepaalde modes te kunnen spelen. Mja ik hou er mij dagelijks mee bezig wegens de daily challenges, omdat die dan xp en gold geven. Eens ik de online trophies allemaal behaald hebt, raak ik het nooit meer aan. De singleplayer hoop ik dan ooit wel van te genieten.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2622
NTGSruler wrote: 08 May 2022 19:09
Fifa 22. Hier ook weer hetzelfde verhaal. Coins en kaartenpacks te koop. Je hoeft niet, maar het gaat tergend traag om coins te verdienen en zo betere spelers te kunnen kopen/verdienen. Al valt het redelijk goed mee met de SBC challenges en dergelijke. Maar toch. Eerlijk is eerlijk: het is verslavend en ik amuseer er mij eigenlijk rot mee. Maar heeft vooral te maken met het feit dat ik probeer redelijk wat co-op te spelen met Fsterchele wat plezant is.
Heeft weinig zin om die packs te kopen, zeker zo laat in de levensloop van de game. Bekijk gewoon dagelijks de gold preview pack en heel soms heb je dan geluk dat er iets goed in zit. Voordeel van zo laat op het jaar (FIFA loopt wat dood tegen de zomer aan) is dat er met de komst van de TOTS (team of the season) kaarten heel wat te doen valt met SBC's en objectives.
Coins vallen er vooral bij de start te verdienen, door slim te kopen/verkopen op de markt. Heb er nu nog zo'n 1.200.000, maar paar dagen geleden zelfs nog 3m. Maar dan wat zotjes gedaan om wat premier league TOTS kaarten te kopen :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2623
Packs kopen doe ik zowiezo niet hoor. Heb geluk gehad inderdaad en paar goeie spelers gekregen. Toch vind ik het enorm moeilijk om al die objectives te doen. En dan die SBC's heb ik altijd ofwel een speler tekort van juiste nationaliteit of team, of mijn chemistry is niet goed genoeg, tis altijd iets.

Dat slim kopen/verkopen op de markt heb ik de ballen verstand van. Ik snap niet hoe mensen spelers goedkoop kunnen inkopen om ze dan een week later ofzo met massa's winst door te verkopen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2624
NTGSruler wrote: 10 May 2022 15:45 Packs kopen doe ik zowiezo niet hoor. Heb geluk gehad inderdaad en paar goeie spelers gekregen. Toch vind ik het enorm moeilijk om al die objectives te doen. En dan die SBC's heb ik altijd ofwel een speler tekort van juiste nationaliteit of team, of mijn chemistry is niet goed genoeg, tis altijd iets.

Dat slim kopen/verkopen op de markt heb ik de ballen verstand van. Ik snap niet hoe mensen spelers goedkoop kunnen inkopen om ze dan een week later ofzo met massa's winst door te verkopen.
Gaat nu ook haast niet meer. Te veel nieuwe kaarten telkens en te veel waardeverlies. Bij aanvang quasi enkel gouden kaarten en afhankelijk van SBC's kan je wel wat aankopen en nadien met stevige winst verkopen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2625
Hehe co-op spelen vind ik wel leuk. Geeft wat meer gevoel van voldoening. Anders zit ik daar ook maar squad battles af te ronden :D Gelukkig de winning streak trophy al behaald. Maar de moeilijkste met de hakpas en bicycle kick moet ik nog doen, maar moet eerst stadium III unlocken. Amuseer er mij best wel mee hoor.
Image
cron