Re: PlayStation VR

273
gamerke1992 wrote: 31 Jan 2022 10:05 Heeft iemand hier al minecraft in VR gespeeld? Ik twijfel om deze aan te schaffen, maar lees dat sommige er misselijk van worden. Zelfs mensen die met andere games geen problemen hebben.
Los van VR, maar heb onlangs wat meegekeken toen mijn dochter dat aan het spelen was. Zal wel aan de leeftijd liggen ofzo maar by God; wat een bagger is dat? :lol:
Image

Re: PlayStation VR

275
zenmaster wrote: 31 Jan 2022 11:01 🤣
De oudste speelt het hier ook altijd.

Gamerke, weet jij misschien of je met dezelfde account met mensen die de game op PC en PS4 hebben samen kan spelen?
Ik zou logischerwijs denken van niet, maar kan het maar vragen.
Als ik het mij goed herinner hebben ze een cross platform systeem. Dus zou moeten lukken denk ik?

Verder ken ik niet heel veel van minecraft, behalve de ps vita versie. Ik vind de survival mode wel leuk, waarbij je dus moet proberen te overleven. 's nachts lopen er dan allemaal zombies en zo rond. Je kan dan bijvoorbeeld een basis bouwen en recourses verzamelen die je dan in armor en wapens enzo kan omzetten. Dus ik denk dat Sanity zijn dochter een andere mode speelt :p

En op vlak van leeftijd, ik ben zelf 30 jaar. Dus ik kan mij niet echt meer bij de jongeren rekenen :p
Image

Re: PlayStation VR

283
Ik heb de info van de PS VR 2 bekeken en het ziet er eigenlijk echt wel goed uit. Vooral de betere beeldkwaliteit spreekt mij aan. Zeker gecombineerd met de rekenkracht van de PS5 zouden ze de PS VR nu toch echt wel in veel meer games moeten kunnen implementeren zonder te grote restricties (bv. minder auto's op de baan in een racegame) :lach:

Re: PlayStation VR

285
Ik heb zojuist alvast een spaarpotje aangemaakt om te gaan sparen voor de psvr 2. Dat is dan iig geld dat ik niet uit kan geven aan andere games. Op 31-12-2022 zou ik €500 gespaard hebben. Als de vr later uitkomt spaar ik door voor een game.

Ben wel benieuwd naar deze vr set. Geen camera dus kan zolang de kabel het toestaat staan waar ik wil
Image
cron