Dan heb je ook nog bepaalde wapen mods die voor bepaalde vijanden handig zijn maar ik heb dus totaal geen idee meer welke voor welke vijand. Als je de game in 1 keer speelt dan krijg je dat netjes mee en bouwt al die info zich langzaam op. Nu is het alles in 1 keer weer zien uit te vogelen.
En tenslotte helpt het niet dat ik door die Nickelodeon brawl game de hele tijd met driehoekje wil springen
Edit: Heb net wat horde mode geprobeerd en dat ging wel aardig maar een stukje traversal binnen de tijd is niet gelukt. Reden: Ik wist niet meer wat je met groene schijven moest doen dus tegen dat ik doorhad dat je daar op kon schieten om een air flow aan te zetten, was de tijd om. Gelukkig maakt het op easy blijkbaar niks uit want ik was toch door naar de volgende ronde
Ik heb na de eerste missie maar een back-up gemaakt en hopelijk kan ik die restoren als het fout gaat. Horde mode maakt altijd een save aan het begin van een nieuwe missie maar in hoeverre daar nog iets online achter zit weet ik niet. 3 missies in totaal voor 3 DLC trophies als je het een keer kan uitspelen.