Re: Wat speel je op dit moment?

2778
Weer in een periode CoD multiplayer. Vandaag eens begonnen aan de toegevoegde menu books in Gran Turismo 7. Ik blijf het een prachtige game vinden, maar na een namiddagje spelen merk je gewoon dat het niet zo top meer is als de vroegere GT games. Toch zal het wss mijn meest gespeelde game zijn in 2022, tenzij MW II hier nog een stokje voor steekt op het einde van het jaar.
Image

2780
Doet me eraan denken dat ik die PS3 Tomb Raider trilogy ook nog is moet verder doen :P

Zelf met Adventure Time: Pirates of the Enchiridion bezig. Een soort mini-RPG maar verrassend leuk en vooral niet te moeilijk als je 1 bepaalde special move in combinatie met attack value, altijd upgrade zodra je kan :blush:
Image

2786
Eindelijk begonnen met Tony Hawk Pro skater 1+ 2 :D

Het is bijna 10 jaar geleden dat ik de THPS1 remaster op PS3 had gespeeld en verder eigenlijk vooral op PS2 gespeld en wow... muscle memory kicks in hard :O

Ik ging al meteen terug met de D-pad spelen om de tricks te doen ipv de joystick en zonder nadenken meteen bij grinden en manual op knopjes rammen om de hele tijd van grind/manual te wisselen zodat de combo omhoog ging :lol:

En ook het geheugen van THPS1 kwam tot nu toe goed terug: Alle eerste 4 de levels zijn klaar wat goals en stat point betreft. Enige wat ik heb moeten opzoeken in de laatste 3 waren die alien plushies maar die zijn ook extreem goed verstopt :O

In THPS1 remaster miste ik de revert move die in THPS3 werd toegevoegd waardoor grote combo's in halfpipes onmogelijk waren. Die move is er nu wel maar het lijkt alsof de timing net wat anders is waardoor het een beetje hit of miss is. Of het komt omdat ik nu op mijn oude tv bij mijn ouders speel die redelijk wat input lag heeft :think:
Image

2788
Ik had zelf al de Collector's edition gekocht en ik was eigenlijk vooral pissed dat die geen gratis PS5 upgrade kregen terwijl die CE wel een code bevat voor de deluxe content en de deluxe versie (die dus inhoudelijk identiek is) wel een gratis upgrade kreeg.
En dat allemaal omdat ze het zien als een disc upgrade van de normale versie en daarbij dus niet kunnen checken of iemand de deluxe content mogelijk al heeft.

Maar nu toch de PS4 versie aan het spelen wegens niet thuis en moest even kijken wat ik kon downloaden.

Ik kan me niet inbeelden hoe moeilijk dit voor iemand is. Voor mij voelt het alleszins onmogelijk om bij deze game de linker joystick te gebruiken ipv D-pad. Moet wel nog is kijken want camera met rechter joystick staat voor mij averechts, doe altijd precies wat ik niet wil dat die doet als ik links/rechts kijk. Heb ik anders zelden last van in een game.
Image