met die korting gak ook wel es zien. al valt te betwijfelen als er nog iets is dak wil haha zeker met de wetenschap dak nog zoveel awesome games heb waar ik nog moet aan beginnen xdzenmaster wrote:Haha, nice. Hier ook direct naar GM dan. Tegen Italië zal het al gene vette worden.
Re: Het budgetgaming-topic
287Voor de mensen die ook op pc gamen, en ook uplay geïnstalleerd hebben: Prince of persia the sands of time is nu gratis in de store. Ik heb hem al gekocht
Omdat ubi 30 jaar word zal er nog een maand lang gratis games volgen, dat beloven ze toch Ga ik wel in de gaten houden.
Omdat ubi 30 jaar word zal er nog een maand lang gratis games volgen, dat beloven ze toch Ga ik wel in de gaten houden.
289Jep inderdaad, ik ging lang mogen wachten.Marty wrote:Is het niet komende paar maanden elke maand 1gratis game?
291Tis just kwast al vergetenzenmaster wrote:Maandag allen naar Game Mania!
292De eerste game is blijkbaar prince of persiaMarty wrote:Is het niet komende paar maanden elke maand 1gratis game?
293een van de beste games ooit ! wee diegene die hem niet speeltToon8 wrote:Voor de mensen die ook op pc gamen, en ook uplay geïnstalleerd hebben: Prince of persia the sands of time is nu gratis in de store. Ik heb hem al gekocht
294Deze?Gamefreak wrote:een van de beste games ooit ! wee diegene die hem niet speeltToon8 wrote:Voor de mensen die ook op pc gamen, en ook uplay geïnstalleerd hebben: Prince of persia the sands of time is nu gratis in de store. Ik heb hem al gekocht
295Ik heb hem nooit gespeeld, toen had ik enkel een gameboy Misschien dat ik hem ooit eens opstart.Gamefreak wrote:een van de beste games ooit ! wee diegene die hem niet speeltToon8 wrote:Voor de mensen die ook op pc gamen, en ook uplay geïnstalleerd hebben: Prince of persia the sands of time is nu gratis in de store. Ik heb hem al gekocht
298Ik was ff aan t kijken voor games die gespeeld kunnen worden met een sharpshooter.
Dat is toch vrij casual en tournamentje kan leuk zijn op vriendendagen.
Het viel mij op dat Death Space: Extraction nog tot 30 juni in de aanbieding is!
Van 15 euro naar 4 euro!
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/ ... ACTIONKEY1
Dat is toch vrij casual en tournamentje kan leuk zijn op vriendendagen.
Het viel mij op dat Death Space: Extraction nog tot 30 juni in de aanbieding is!
Van 15 euro naar 4 euro!
https://store.playstation.com/#!/nl-nl/ ... ACTIONKEY1
299Is dat die rode wapencontroller? Hier in de winkel ligt nog een nieuwe voor €25 en heb nog getwijfeld...
300Ja, in principe kan je alle move games ook wel zonder deze wapen attachment spelen, maar ik zag m 3 a 4 jaar terug in de E'Leclerc voor 5 euro liggen. Dat kon ik niet weigeren!zenmaster wrote:Is dat die rode wapencontroller? Hier in de winkel ligt nog een nieuwe voor €25 en heb nog getwijfeld...
Sommige mensen kunnen het nog aardig custumizen ook.
http://i1199.photobucket.com/albums/aa4 ... mod002.jpg